Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 1.4 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

קראתי הרבה חוות דעת על השברולטים, אבל המחיר מפתה.

יש לי תקציב של 30K. ואני מחפש רכב משפחתי ובטיחותי.

יש לי אפשרות לרכוש שברולט קרוז 1.4 טורבו, 2014 עם 110000 ק"מ או 2015 עם 135000 ק"מ, שניהם יד 1 מליסינג, שינהם נקיים מתאונות ושאסי לפי המוכרים(מגרשים).

 

כמו כן ראיתי קשקאי 2012 עם 110000 ק"מ מפרטי (יד 2) אבל במחיר של 34K

 

במחיר הזה אני יכול לרכשו גם רכבים כמו יונדאי I30CW אבל עם שנתון 2010 או נמוך.

 

מה דעתכם על קרוז?

 

 

תודה

גיא

עריכה אחרונה על ידי gago23
מוסיף הערה
פורסם

הקרוז בתחילת 2014 עברה מתיחת פנים למנוע ה1.4 שנחשב למוצלח ואמין מה1.6 הקודם ב30,000 לדעתי שווה

הקשקאי גיפון בכלל לא השוואה נכונה בין המשפחתיות שהצעת,

הi30 נחשבת אמינה יותר מהקרוז ופופולארית ככה שבעתיד יהיה קל למכור אותה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם
שלום

 

קראתי הרבה חוות דעת על השברולטים, אבל המחיר מפתה.

יש לי תקציב של 30K. ואני מחפש רכב משפחתי ובטיחותי.

יש לי אפשרות לרכוש שברולט קרוז 1.4 טורבו, 2014 עם 110000 ק"מ או 2015 עם 135000 ק"מ, שניהם יד 1 מליסינג, שינהם נקיים מתאונות ושאסי לפי המוכרים(מגרשים).

 

מה דעתכם על קרוז?

 

 

תודה

גיא

 

ערכתי את המודעה, ההתלבטות היא בין הקרוזים הנ"ל, תודה

×
×
  • תוכן חדש...