Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה צריכת הדלק של הרכב הזה?

1 ל 10 משולב, בנסיעה רגועה.

ביד 2 מוכרים אוונסיסים גם עם 500 אלף הכל מקורי תאמין או לא!

תרצה לרענן ולהרגיש חדש, אז תחליף בולמים ותחליף תושבות וכל מה שאתה רוצה, לתקוע הוא לא יתקע אותך.

לפי דעתי: בולם זה בולם,וגומיה זה גומיה, אבל עדיין זה בנוי יותר טוב מיצרנים אחרים ששם זה מחזיק 2-3 שנים וצריך להחליף, אולי זה איכות החומרים, אולי זה עניין של תכנון עם מחשבה לטווח ארוך, שלא נדבר על חיישנים שמחליטים לשווק ועל גירים שקורסים ככה סתאם, וכל מיני תקלות מוזרות ומעצבנות.פה אין לך את הדברים האלה, ראש שקט.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בלי לפגוע, נראה שתחזקת אותה תחזוקת שבר אם לא החלפת חיישן חמצן ,שמן גיר ( אם אני זוכר נכון- היתה הרבה שנים אצלך) , בולמים ושאר ירקות.

 

דווקא לא - טיפלתי בה הזמן לפי הספר של היצרן.

 

הבולמים - משהו שעלו עליו בבדיקה במגרש הטרייד - לא הרגשתי אפילו חוסר נוחות בנסיעה או חוסר יציבות כלשהיא.

 

החיישנים - ממש לפני המכירה למגרש הופיעו אז כבר לא טרחתי לתקן.

 

התושבות - היו עדיין תקינות - רק התחילו מחדש מעט רעידות.

 

 

לו הייתי מחליט להשאר עם הרכב הכל היה מתוקן ורק בחלפים מקוריים.

 

אבל לא נשארתי איתה ולא ראיתי שום היגיון לתקן - חתכו במחירון מה שחתכו - זה הספיק לי בכדי לעבור לרכב הבא שלי ולאבא שלי בכדי לבצע עסקה על רכב חדש - אמרנו תודה ונפרדתי מהאוונסיס והסובארו שלו דאז עברה אליי.

 

ורחמנא ליצלן בטיפול הגדול האחרון שבוצע בסובארו לפני שנתיים היה צריך להחליף את שני מכסי השסתומים שומו שמיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי נזהר ממנוע ה 1.8 2ZR-FAE הידוע בכינוי valvematic

תקלה ביחידת ה valvematic ועלות התיקון היא 5000 וצפונה

אני כותב מניסיון כואב

 

 

פורסם

מה האחוז של אוונסיס 1.8 / ורסו שנזקקו לתיקון הזה, שצריך להזהר מהמנוע המדובר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היתה לי סיוויק סדאן חדשה מהצורה הזו ועשיתי עליה טרייד אין לאוונסיס חדשה.

הבדל של יום ולילה. הסיוויק רכב עדין ולדעתי הרבה פחות עמיד מהאוונסיס. גם נופל מבחינת התאוצה ויכולת המנוע. נמוך מאוד שזה מפריע בחניות ואבני שפה וכמובן דרכי עפר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני ממש התלבטתי אם לקנות קורולה או אוונסיס.. הבנתי שעלות האחזקה של אוונסיס יקרה משל הקורולה בגלל חלקי מנוע יקרים יותר אז ירדתי מזה

פורסם

מתעלק.

 

כמה ריאלי לקבל צריכת דלק באוונסיס? בקורולה 2014 בסגנון הנהיגה שלי הייתי מקבל לרוב 1 ל-14.5(רוב לבינעירוני במהירות של 110)

האם זה יהיה דומה באוונסיס?

 

כמו כן, האם הדגם לאחר מתיחת הפנים 2012 חסכוני בהרבה מהדגם שלפניו? ומה ההבדל חיצונית בניהם?

 

תודה לעונים.

פורסם

באוונסיס תקבל 1:11- 1:12 קילומטרים לליטר, כאשר רוב הנסיעות מחוץ לעיר הפקוקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חולם על אוונסיס כרכב שני, עוד חמש שנים בערך.. ברור שאין מה לדברעל עוד חמש שנים, אבל יש מצב שבגלל שהדגם לא נמכר ל יהיה חלקי חילוף וכאלה ויהיה קשה לטפל בו?

פורסם

בשנתונים האחרונים לאוונסיס המנוע 1.8 זהה לזה של ורסו.

לא יהיה חסר שום דבר לטיפולים. גם היבואן חייב לספק חלפים ל 7 שנים לפחות מרגע הפסקת הייצור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אגב, אני החלטתי לרדת מהאוונסיס ולחכות מספר חודשים עד שבתוספת קלה לתקציב יהיה אפשרי לרכוש פוקוס 1.5 טורבו משנת 2016. אמנם לא מדובר באותם קטגוריות, אבל ביחס למחיר הפוקוס לדעתי נותנת הרבה יותר, בעיקר מנוע טורבו והתנהגות טובה.

פורסם

שני הרכבים שונים מאוד.

מי שמחפש נוחות, מרחב פנים ושקט בעניין האמינות ( לפחות תדמיתית ) יבחר בטויוטה. מי שמחפש כוח והנאה מנהיגה יעדיף פוקוס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

יש לי גם אוונסיס וגם קורולה.

האוונסיס יקרה מעט בטיפולים ו בביטוח חובה.

מעבר לזה צריכת דלק באוונסיס 1 ל 10 ממוצע, בקורולה 1 ל 17-18.

בשניהם אפס תקלות רק טיפולים.

בפוקוס לא הייתי נוגע ויש לנו בעבודה כאלה, אנשים אצלנו לא סובלים את הפוקוסים, בגלל זה הפסיקו גם להביא אותם, הם זולים והמגרשים מוצפים בהם רק לך תיקח, לפחות אצלנו, אחרי 3 שנים הרכב נראה ונוסע כמו גרוטאה(פרונטים,חופשים, תקלות חשמל, בלאי, והכל מקרקש), בעוד שהטויוטות ויונדאים נשארים אותו הדבר, אגב, ראית מישהו שהוציא פוקוס חדשה מהחברה (נקודה למחשבה).

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.


×
×
  • תוכן חדש...