Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה שהם לא יהיו אמינים? עצמאיים?

יש שם מספיק חברות,אני לא מאמין שהאתר מקומבן עם כל החברות הללו,אייל צודק,אתה לא סומך על אף חברה.

גם zapco ppi jl וכל השאר מזייפות???

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

לא טענתי שהמבחנים של CARSOUND לא טובים, טענתי שהמבחנים העצמאיים של ROCKFORD לא טובים.

מיקי התייחס למבחני מעבדה שבאים עם המגבר, לא למבחנים של CARSOUND.

 

ואיל, אתה צודק. אי אפשר להגיד על שום חברה שהיא אמינה, בדיוק כמו שאי אפשר להגיד על שום עם שהם אנשים טובים.

אצל יהודים, יש יהודים טובים, ויהודים פחות טובים.

אותו דבר אצל ערבים, ערבים טובים . פחות טובים ..

 

אם בדקנו מגבר אחד, ולא את כולם .. אי אפשר להגיד שההצהרות של כולם טובות ..

בוא נסתכל על לנזר, יש להם שניים שלושה מגברים אשר עומדים בהצהרות שלהם, ויש להם 30, אשר לא ממש "קולעים" .....

אז מה, בגלל שניים נגיד שהחברה אמינה?

 

בשביל שחברה תהייה אמינה, צריך להוכיח את ההצהרות שלה.

אחרת, איך נקבע שהיא אמינה ? בגלל שקוראים לה רוקפורד ? בגלל שנחמד לנו לחיות בבועה, ולחשוב שאף אחת לא משקרת לנו ?

 

אני מעדיף לנפץ את הבועה ולחיות עם המציאות, גם כשהינה כואבת.

אתם בחרתם בדרך אחרת ? מקובל עלי.. איש איש באמונתו יחיה.

 

דרך אגב אודי, לגבי התשובה שלך .... זה לא חדש לאף אחד.

גם החברות "הטובות" לא מספרות לנו את המציאות, אומנם לטובה.

אם אני לא טועה איל בעבר הביא לנו דוגמא, את אודיסון .. הביא לנו מגבר שהם הצהירו על 50 וואט, ובעצם מדדו אותו כפול ...

אז הנה, גם החברות "הטובות" מעדיפות להיות צנועות, ובכך לא מספרות לנו את הנתונים המעשיים והאמיתיים.

 

זה אומר שהחברה לא אמינה ? ממש לא .. הם בסך הכל צנועים .. לא מפריזים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איל, אם היה לי את התקציב שלך, גם אני היתי יכול לקנות בעיניים עצומות :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

האמת..סופסוף שאלה שעוד הייתה צריכה לבוא בתחילת הת'רד.

מוזר לי שחברה כמו רוקפורד, עם המחירים והשם של רוקפורד, תיצא בהצהרות סתמיות ותשקר בנוגע לנתונים. ולדעתי כך גם לייטנינג אודיו..

אני בדעה של אייל, בשביל זה משלמים על המוצרים שלהם אקסטרה $$..

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

לא דיברתי על כל הדגמים אבל ממבחנים ספיצפיים אפשר לדעת מה טיב המגבר.

התכוונתי לליטנינג אודיו שהיא חברה אמינה באופן כללי,מניסיון.

גם רוקפורד ולא משנה כמה תוסיף להתווכח על זה.

זו חברה ממותגת שאתה משלם אקסטרה כסף על השם,והשם כולל בתוכו את האמינות והמוניטין.

לפי דעתך בעצם אתה לא תקנה שום מגבר בלי לבחון אותו קודם באופן אישי,אפילו מבחני רשת לא יספיקו לך.

ודרך אגב MIKMIK אם לא ידעת החברות הגבוהות,התחרותיות יותר נכון לקרוא לזה,מדרגות את המוצרים שלהם נמוך מהסיבה שבזמן תחרויות הם יוכלו להיכנס לקטגוריות נמוכות יותר של הספקים ולצאת מנצחים לפי הספקים גבוהים מההצהרה של הקטגוריה אליה הם נרשמו,אתה כלקוח רק מרוויח מזה אבל הסיבה היא תחרותית (ברור שזה גם מוסיף שם טוב לחברה...)

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם
האמת..סופסוף שאלה שעוד הייתה צריכה לבוא בתחילת הת'רד.

מוזר לי שחברה כמו רוקפורד, עם המחירים והשם של רוקפורד, תיצא בהצהרות סתמיות ותשקר בנוגע לנתונים. ולדעתי כך גם לייטנינג אודיו..

אני בדעה של אייל, בשביל זה משלמים על המוצרים שלהם אקסטרה $$..

רוקפורד פוסגייט מדייקת במדידות! במקרים רבים ההספק המוצהר נמוך מההספק הנמדד.

לפני כמה שבועות, איל מנהל הפורום צרף קישור מדידה של המגבר ROCKFORD FOSGATE T-8004.

המגבר הנ"ל מוצהר 50Wrms ואילו המדידה הראתה 178Wrms :turn-l:

פורסם

כמו שאמרתי מקודם, אם אתם רוצים להישאר בקולנוע , אני האחרון שיוציא אתכם ממנו.

(איש איש באמונתו יחיה, כבר אמרתי ?)

אבל אל תטעו אנשים תמימים בהצהרות של רוקפורד, הן לא תואמות למציאות, ולא מבחן מעבדה אחד, ולא שניים, יצליחו להמציא "נצילות" של 67% במבחן אמין ואובייקטיבי.

 

בכל אופן, כפי שכבר אמרתי בתחילת התרד, הנושא הזה נטחן שוב ושוב, אם יש לכם מה להגיב בנושא, אתם מוזמנים לחפש את התרדים הישנים שלי שדנו בנושא ההצהרות של רוקפורד, אינני מתכוון להתדיין על דברים שניתן למצוא באופן חופשי בפורום.(לחסוך כאב ראש.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

Guest תמיר .א.
פורסם

שי, בוא נשכיל:

 

P כללי /חלקי/ P ממשי = התוצאה כפול 100 = נצילות, במקרה שלנו, מתח היציאה חלקי מתח הכניסה, = התוצאה כפול 100 = מיו - נצילות שלנו.

הזרם זניח, כי הוא בתלות של התנגדות היציאה.

 

זאת אומרת, ניקח מגבר שהמתח שהוא מוזן הוא 35V+-. הוא צריך להוציא כ19V של גל סינוס אות נקי. על עיוות נמוך מאוד כ0.05%THD. המגבר הזה הוא מסוג CLASS AB. כ54% נצילות.

 

אם תגברי את העוצמה = משמע העיוות יעלה כ0.1%THD והמתח במוצא הוא כ21V המגבר עדיין נישאר CLASS AB זה לא יכול להשתנות והנצילות עלתה לכ 60% THD.

 

התקן החדש CEA-2006 של בדיקות הספק המגברים אומר ש..

שההספקים יכולים להימדד עד ל 1% THD,

 

שהמגבר מוציא כ23V ב1% THD. וזה אומר הנצילות של המגבר כרגע עומדת על 65%.

וזה לא קסם, זה נוסחאות שאי אפשר להתווכח איתן.

 

תמיר

פורסם
רוקפורד פוסגייט מדייקת במדידות! במקרים רבים ההספק המוצהר נמוך מההספק הנמדד.

לפני כמה שבועות, איל מנהל הפורום צרף קישור מדידה של המגבר ROCKFORD FOSGATE T-8004.

המגבר הנ"ל מוצהר 50Wrms ואילו המדידה הראתה 178Wrms :turn-l:

כן, וראיתי עוד כמה מדידות שאומנם לא הראו הבדל כזה גדול, אך הראו שתוצאות המדידה מראות הספק גדול מהמוצהר.

כמובן, שכאשר אמרתי שרוקפורד מדייקים תמיד בהצהרות, לא התכוונתי למקרה בו ההצהרות נמוכות מהמציאות אלא מקרים הפוכים. מקרים בהם המציאות עולה על ההצהרות יבורכו, וכן ירבו :-)

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...