Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום,

אשמח אם תוכלו לעזור לי בנוגע לרכב שאני מעוניין לקנות

מדובר בהונדה סיוויק האצ'בק 2006 עם גיר רובוטי.

 

מה אני יודע:

יודע שהרכב אמין, יש אענות לפה ולפה לגבי צריכת הדלק ( לא באמת מדאיג אותי).

בנוגע להתנהגות כביש ונוחות אני שלם עם זה.

 

אבל מה בנוגע לגיר הרובוטי? אמין? יש בעיות בדרך כלל? מה צריך לבדוק? למה צריך להשים את הדגש?

 

המון המון תודות

פורסם

רכב בן 13, לגביי אמינות זו בעיה להגיד לך כי זה רכב ישן, ורכב מתיישן זה רכב מתיישן.

הייתה לי סיויק 2006 מנוע 1800 אבל סדאן, אחלה רכב שבעולם!

גיר אוטומטי לא רובוטי, מנוע חזק וחסכוני יחסית, מאיץ יפה, מרווח ושקט.

תשתדל לחפש שנתון כמה שיותר חדש וק"מ נמוך עם תיעוד טיפולים.

אני חושב שהסדאן עדיפה על ההיא עם הגיר הרובוטי.

פורסם

יש כזאת לאחי. יצא לי לנהוג בה לפעמים.

מדובר ברכב מעולה בסך הכל, חזק, חסכוני (הוא ספציפית עושה 1 ל11/12), ברמת גימור ספורט יש המון אבזור ותא נוסעים מהנה.

 

בכל זאת כמו לכל רכב, יש כמה מחלות שצריך לבדוק לפני:

הגיר בסך הכל עושה עבודה יפה ואמין אם נוהגים נכון,

חשוב לוודא שאין יותר מדי רעידות בזמן יציאה מהמקום והחלקות של ההילוכים מה שיכול להעיד על צורך להחליף קלאץ' בקרוב.

הריפוד גג נוטה ליפול אם הרכב רואה הרבה שמש

אם לדגם יש מראות עם קיפול חשמלי, הקיפול נוטה להיתקע.

והתצוגה של המסך המרכזי (מעל הקונסולה, איפה שרואים את החיווי של המזגן) גם לפעמים עובדת לסירוגין.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

אם אתה משווה למאזדה 3מאו פורד פוקוס מאותו שנתון שצורכות 1:7, הסיוויק חסכונית.

 

אגב אני הגעץי עם הסיוויק סדאן 1.8 לצריכת דלק מחוץ לעיר בטיול לצפון עם מזגן 1:15.

פורסם

הגזמת עם הצריכה של ההונדה ושל המזדות... המזדה עושה 1\10 משולב -שזה ממש לא חסכוני.

 

אני בספק אם אתה מגיע עם ההונדה ל 1\15 בנסיעה עם מזגן משולב... על מנוע 1.8 אטמוספרי וגיר של פעם...

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...