Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש המלצה לקניית רבעיית צמיגים R15/195/65 91H

חשוב לי שבמדד האחיזה יהיה דירוג A ובצריכת דלק B.

אגב, כמה באמת משפיע אם לצמיג צריכת דלק B מול C? זה שווה את ההבדל במחיר?

 

אשמח להמלצות על דגמים ספציפיים.

 

תודה מראש!

פורסם

מה התקציב ומה כמות הנסיעות שלך?

אם לא נוסעים הרבה, מניסון על קורולה 2010, אני ממליץ על DUNLOP BLURESPONCE, שהוא קצת יותר נוח ושקט מאשר GOODYEAR עליו המליצו לפני כן (ובצדק).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התשובות. התקציב זה עד 1500 ש"ח, נוסעים באזור ה 25 אלף קילומטר בשנה, חשוב לי בעיקר הבטיחות (אחיזה) והחיסכון בדלק הוא משני.

פורסם
מה התקציב ומה כמות הנסיעות שלך?

אם לא נוסעים הרבה, מניסון על קורולה 2010, אני ממליץ על DUNLOP BLURESPONCE, שהוא קצת יותר נוח ושקט מאשר GOODYEAR עליו המליצו לפני כן (ובצדק).

 

לפני המלצה ולזרוק סתם blueresponse כדאי לבדוק אם יש את הצמיג בנתונים שהוא צריך.

Bluresponse במידה הזו מגיע עם קוד מהירות v ולא H כפי שפות״ש ציין.

 

ולפות״ש הצמיג שאני ממליץ ומגיע בנתונים שציינת ועומד בדרישות שלך זה Michelin energy

פורסם

מה לגבי ה Continental EcoContact 6 (195/65 R15 91H) ?

קיבל דירוג A באחיזה ו A בכביש רטוב. קיבלתי הצעה לרבעייה עם החלפה ובדיקת פרונט ב 1360. שווה?

פורסם

ההמלצה לדנלופ היא לא "סתם לזרוק" אלא מניסיון על רכב זהה.

לגבי קוד מהירות :

1. אין בעיה עם קוד V במקום H, וההפרש במחיר זניח.

2. לא בטוח שאין את אותו הצמיג עם קוד H - אי אפשר להסתמך על פרסום באתרי השוואות צמיגים, צריך לבדוק בין פנצ'ריות.

 

לגבי ההמלצה על מישלין אנרג'י - זה תלוי בכמות הנסיעות. אם נוסעים הרבה, מישלין מומלץ יותר בגלל שחיקה נמוכה. אם נוסעים מעט, פחות מומלץ - הוא מתייבש יחסית מהר.

אני עכשיו עם הצמיג הזה ל 35 אלף קילומטרים בשנה - אין לו מתחרה.

בגדול דנלופ יותר נוח ושקט.

 

גם קונטיננטל מעולים.

לא משנה מה תבחר מכל הרשימה הזאת, יהיה מוצלח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה לגבי ה Continental EcoContact 6 (195/65 R15 91H) ?

קיבל דירוג A באחיזה ו A בכביש רטוב. קיבלתי הצעה לרבעייה עם החלפה ובדיקת פרונט ב 1360. שווה?

 

גם אופציה טובה אבל בפרמטר הרעש הוא מרעיש יותר מהמישלין

×
×
  • תוכן חדש...