Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, אני חדש פה ואשמח לסיוע.

יש לי מערכת מולטימדיה "תואמת מקור" שקיבלתי בזמנו כהטבה בעת רכישת הרכב.

אם זה משנה, המערכת הותקנה מקומית ע"י רדיו מילאנו - במקום המערכת המקורית שהגיעה עם הרכב.

התאפקתי עם המערכת הזו ב-4 השנים האחרונות, אבל זהו נמאס לי ממנה.. היא גם בזמן האחרון כבר עושה בעיות.

צירפתי 2 תמונות של המערכת הקיימת אצלי:

SKODA2.jpgSKODA.jpg

 

אבל לצערי הרב, השדרוג התגלה כשנמוך - המערכת והסאונד שיוצא ממנה פשוט נוראיים!!!

צליל שטוח, מעוות, לא נעים לאוזן ומעלים כל קשר בין הנאה של נהיגה עם מוזיקה טובה למציאות.

 

התחלתי קצת לברר מה האופציות שלי - ואשמח להכוונה, אני כמו כל ישראלי טוב מחפש לשדרג את מה שחובה בלבד במחיר זול אבל עם תמורה הרבה ביותר :)

 

הבנתי שיש בפניי 3 אופציות לשדרוג:

 

1. החלפת כל המערכת מולטימדיה - לקחת במקום מערכת מעודכנת של אנדרואיד.

יש אופציות מקומיות שאנשים משווקים ב1000 ועד 3000 ש"ח.

מצאתי גם בעלי אקספרס מערכת שנראת מצוין עם ביקורות מעולות במחיר לא רע של 1500 ש"ח (כולל מיסים).

הפחד שלי בכל הנושא הזה - שאחליף מערכת ואשאר עם איכות סאונד מעפנה שלא שווה את ההוצאה.

 

2. החלפת הרמקולים הבסיסיים שהגיעו עם הרכב.

הציעו לי חלופות החל מ450 ש"ח ועד 2000 ש"ח לסט של 4 רמקולים חדשים מחברות טובות.

למיטב הבנתי - חבל על ההוצאה הזו - כי חלק מהאנשים שדיברתי איתם טענו שהרמקולים שיש לי ברכב מעולים - פשוט הבעיה בהולכת האיכות סאונד אליהם.

 

3. הוספת מגבר דיגיטלי למערכת הקיימת.

מישהו אחד טען שב-1300 ש"ח, הוא יתקין לי בשיטת Plug & Play מגבר דיגיטלי שאמור לשנות לי את כל התוצאה של הסאונד ברכב.

הוא אמר שכל הסיפור זה שהמערכת שלי עם נתונים לא טובים - וצריך להוסיף לה מגבר דיגיטלי שמתחבר לסמארטפון שם יש לי אקולייזר דיגיטלי ובעזרתו אני אכוון את הסאונד בצורה הטובה ביותר - תוך כדי שהמגבר יתן לרמקולים את הכוח שהם זקוקים לו.

 

 

לאחר כל החפירה שכתבתי, אשמח לשמוע המלצות, הכוונות, מחירים, רעיונות וכל מידע נוסף שיכול לעזור לי לשפר את המצב אצלי ברכב בעלות לא מוגזמת. תודה לכולם :)

פורסם

היי דודו,

 

הייתי בודק אפשרות להתקין מערכת של Alpine. צריך רק לוודא מידות.

https://www.alpine.co.uk/p/Products/car-specific-headunits

תבדוק באתר. אין לי מוסג כמה זה עולה בארץ. לא מערכת זולה, אבל לדעתי, זה יכול לשנות תמונת מצב מקצה לקצה.

פורסם

היי אלכס תודה על התגובה.

האמת שבוע האחרון למדתי את כל עולם המערכות מבוססות האנדרואיד שיש.

בסוף החלטתי להחליף מערכת למערכת חדשה של חברת Joying שנחשבת איכותית יחסית לסיניות.

אעדכן אחרי שאתקין אותה מה הרמה.

×
×
  • תוכן חדש...