Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש רכב קטן,לאו דווקא הסוגים האלה אני פתוח להצעות

אבל היא אוהבת בעיקר את הi10 או הקיה פיקנטו

איפה הכי משתלם לקנות? חשבתי על שלמה סיקסט,שם קניתי את הפורד פוקוס שלי ואני מרוצה מאוד אבל הם אמרו שאין להם משהו רלוונטי.

לא אכפת לי איזו שנה רק שלא יהיה ישן מדי ולא חדש מדי שיעלה הון.

 

אם יש משהו בטווח המחירים 15-30 זה יהיה מצויין

 

תודה!

פורסם

שים לב לרמת האיבזור, לרוב בליסינג היו רמות איבזור נמוכות.

אם תמצאו i10 מהדור האחרון בליסינג לדעתי עדיפה מהפיקנטו.

הסלון נעים יןתר עקב שילוב שני צבעים, לי היונדאי גם הייתה נוחה יותר עם מושבים תומכים יותר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הקיה פיקנטו אחלה רכב אחי, יש לו את כל האיבזורים וציוד בטיחות מקורי. אם אתה שואל אותי גם עלות תחזוקה נמוכה ויש לו את כל מה שצריך, הייתי הולך על הפיקנטו בלי לחשוב פעמיים...

פורסם
הקיה פיקנטו אחלה רכב אחי, יש לו את כל האיבזורים וציוד בטיחות מקורי. אם אתה שואל אותי גם עלות תחזוקה נמוכה ויש לו את כל מה שצריך, הייתי הולך על הפיקנטו בלי לחשוב פעמיים...
כניראה אתה מתכוון לבלימ אוטונומית, זה קיים רק בדגם החדש שמעל התקציב.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני אדחף לשיחה ואשמח לשמוע מבעלי המכוניות האם האוטו חסכוני?

אני מתלבט בין 2 הרכבים האלה כאשר אני מחפש רכב שני שיעשה 70 ק"מ ביום ויעמוד קצת בפקקים. אני מחפש רכב חסכוני. האם 2 אלה עומדים בתנאים שלי? נסעתי ב I10 ואהבתי אבל השיקול הראשי שלי זה להגיע מא' לב' בכמה שפחות דלק ומינימום תחזוקה שנתית.

פורסם

בין מכוניות המיני הפיקנטו והיונדאי נחשבות לפחות חיסכוניות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
בין מכוניות המיני הפיקנטו והיונדאי נחשבות לפחות חיסכוניות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

תודה yulianx. בעקבות הסקירות שלך התחלתי להסתכל על הספארק שאהבתי אבל ברמת גימור LTZ ו 2016 היא מעבר לתקציב שלי (המחיר שלה הוא 50000 ש"ח). יש לך אולי חוות דעת על הסוויפט?

עריכה אחרונה על ידי dimonk85
פורסם

אוטומט בלבד?

 

בן דוד שלי קנה לפני כמה חודשים פיקנטו 2012 או 13, נראה לי 12 עם 18 אלף ק"מ חדשה לחלוטין!! ב26000 שקל. אבל ידנית 1.0 ליטר.

 

הוא מאוד מרוצה מהרכב, אבל צריכת הדלק שלו לא נמוכה כמו שהיה מצופה מרכב כה קטן עם מנוע כה קטן. ועוד ידני.

 

 

90 אחוז מהנסיעות שלו זה אשדוד שדרות ובחזרה עם עוד 2 אנשים, יוצא לו בממוצע במדידה מול משאבה 1:13-1:13.5. מה שכן, הוא נהג "ממהר".

 

סביר להניח שהמצב באוטומט לא יותר טוב.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

בפיקנטו הידנית שלי, 2011, שנמכרה לפני יומיים, הגעתי בלי שום בעיה ל- 1/18 או אפילו יותר טוב מזה בנסיעות בין עירוניות... 1 ל- 13 זאת הצריכה הרגילה שלה בעיר.

פורסם

לא שאני לא מאמין למה שאתה אומר, אני פשוט מאמין יותר למה שראיתי במו עיני. (הלכנו לתדלק ביחד יותר מפעם אחת כדי לבדוק)

 

אולי יש לו איזו תקלה, למרות שאני בספק. אולי זה בגלל האקסטרה משקל של הנוסעים הקבועים :shock:

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...