Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

[הודעה נערכה עקב היותה לא קריאה]

אהלן חברים.

קניתי סקודה רומטסר 2010 שעמדה שנה . [איזה דגם? MPI 1.6 או 1.2 TSI?]

לפני הקנייה, לרכב הוחלפו מנוע, צמיגים ומצבר.

 

ההנעה קשה, לאחר מספר רב של נסיונות.

לאחר שהצלחתי להניע, נסעתי עם הרכב לביתי.

שם שמנו דלק ואז התחיל להניע לאט לאט יפה בפעם הראשונה.

 

נסענו לבדוק אותו במוסך כיוון שהעברת ההילוכים בגיר האוטומטי קשה והוא לא סוחב. כמו כן, הרכב לא מניע כמו שצריך וגם נוריות צ'ק אנגין דולקת ונורית חום מהבהבת.

 

החליפו פלאגים, החליפו כויל, אך עדיין לא מצאו את התקלה. החליפו חיישן קרטר, ניקו את האיזור [איזה איזור?]. החליפו משאבת דלק, אך גם זה לא הועיל.

 

הם התחילו לחשוב שמדובר במשאבת דלק. המכונאי שיחק קצת במשאבת דלק, אמר לי להתניע והרכב הניע.

אז פירק את המשאבה והחליף, אך עדיין קיימת בעייה.

 

המכונאי אמר שזה בטח מהצמת חשמל, כנראה משהו שם מקצר. חשמלאי רכב החליף את הצמה אך ללא הועיל.

 

עכשיו שלחו את המחשב לבדיקת מעבדה. בתקווה למצוא מה התקלה.

אני מייואש כבר. לא עבדתי כבר שבוע. וזה רכב של העסק.

 

הרכב נקנה מחבר של אבא.

שלא היה בו תקלות.

 

יש כיוון לאיזה בעיה? מה הפיתרון

עריכה אחרונה על ידי menir1
פורסם

פירגון (?) גם את הצומת חשמל אתמול ואז שחיברו (= כשחיברו) אותה בחזרה, הכל עבד כמו שצריך והתניע.

 

היום באו להתניע ולא התניע.

×
×
  • תוכן חדש...