Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי שרטו את הג'אנט לצערי באיזו צמיגייה עלומת שם בראשלצ , הוציאו באגרסיביות לאחר שגיליתי פאנצ'ר, גיליתי את זה רק בבית, מאז אני חרד לזה כי זה גם חיתוך יהלום שלא מצאתי דרך לתיקון.

זה גם דבר חשוב בצמיגייה, כלים איכותיים

Opel Adam S 2017

פורסם

אחרי הרבה ימים של חיפושים, הלכתי על "צמיגי דורון לדרך" אחרי שראיתי כמה המלצות, נכנסתי לאתר שלהם ,

חיפשתי מה מתאים לי והתקשרתי להזמין (הם עובדים על 19:00),

הגעתי לקראת הסגירה והם תקתקו לי את ההתקנה כולל איזון הגלגלים, והמחיר הוא הכי זול שמצאתי לצמיגים שחיפשתי (Falken).

פורסם

אותו מקום. גם נכשל ביצאת צדיק.

בשנים האחרונות הוא גילה את יד2 צמיגים.

מאוד אטרקטיבי שם וכנראה שזה נותן לו נפח עבודה מספיק שהוא לא ממציא יותר קומבינות ונטילים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

"י.מ צמיגים" שיושבים מול קניון איילון (בתחנת דלק). זכורים לי לטובה עוד מלפני מס' שנים כשהלכתי להרכיב אצלם רביעיית c.drive לגרנדה פונטו (שתיזכר לדראון עולם).

הפעם התקשרתי לברר מחיר עבור Primacy 3 בודד לאיוניק שלי שהצמיג הימני אחורי שלה החל לאבד משו כמו 10psi כל 8~ שעות. הבחור בטלפון התעקש שקודם כל אגיע לראות אם ניתן לסדר את הסיפור מבלי להחליף את הצמיג ; במידה ולא, נלך על החלפה.

 

ככה אני אוהב.

 

Sent from my Galaxy Note 9


×
×
  • תוכן חדש...