Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם קונה רק בצמיגי בפרויד, השירות שווה את ה 40-50 שקל תוספת למחיר של הצמיג. והצמיגים שלי עולים כמו 2 רגילים בין 600 ל 1000 שקל לאחד.

ואני גם שולח לשם בראש שקט את אישתי ואני יודע שלא ינסו לדחוף לה מה שיש במלאי או להחליף צמיגים תקינים רק כדי לעשות קופה.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עוד אחד שנוסע 40 ק"מ לכל כיוון כדי להחליף בפרויד.

הם מקצועיים, שמים דגש על טריות הצמיג ולא מנסים לדחוף את מה שנמצא במלאי.

איתגרתי אותם (וגם אחרים) כמה פעמים בשנים האחרונות. הם לא איכזבו

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני מחליף במוסך גליל בטבריה, בין היחידים בעיר שלי שמחזיק צמיגים לא סינים.

עושה במקום גם כיוון פרונט אז זה מאוד נוח.

 

מקום נוסף שאהבתי זה א.ד נעמן בעכו, שם שמתי את הג'נטים שלי. המחירים שלו זולים ב100-200 שקל מאלה במוסך הגליל אבל לנסוע לעכו + העדר פרונט במקום מוריד מהערך.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אני יודע שיש לא מעט התנגדויות פה בפורום לאוטו-דיפו, אבל מה הסיכון ברכישת צמיגים מהם (בהנחה שמוודאים את תארי הייצור וכו')?

 

קניתי מהם בסניף חוצות המפרץ לפני כשנה רביעיית גודייר אפישנטגריפ עם תאריך ייצור מהחודש האחרון, ב1300 שקל, שמו, איזנו לי אותם, והיה סבבה לגמרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
בכל הקשור לצמיגים ופרונט אני הולך רק לצמיגי דודו נסא בגבעת שאול בירושלים, זאת בזכות בעל מקצוע בשם רועי שמועסק שם. .

 

מצטרף להמלצה - כבר לא מעט שנים אני קונה ומתקן רק שם (אלא אם יש משהו חריג ולא יכול להגיע). לא התכוונת אולי ל- "רן" ולא "רועי"? רן הוא מנהל העבודה של הצמיגייה.

יתרון נוסף שהם מייבאים בעצמם צמיגים מאירופה ואפשר להזמין כל דגם שתרצו מאירופה ויגיע תוך חודש-חודשיים במחיר זול יותר מהארץ. כמובן, צריך להזמין מראש וזה לא יעיל אם נתקעתם בלי צמיג עקב תקלה כלשהי.

אני תמיד מזמים סט חדש רק ישירות מאירופה ודרכם.

 

הם מייבאים צמיגי viking (מותג או חברה של קונטיננטל) ואכן ברירת-המחדל שלהם ללקוח המזדמן זה לרוב צמיגים אלו ולא משהו סיני עלום. ממה ששמעתי מסבירים ומציעים ללקוח צמיגים בטווח מחירים שונה ובהתאם גם האיכות.

 

הכי מדהים אותי שאני שם שבאים אנשים עם פנצ'ר, לבדוק הצמיגים או אחרי כשלון בטסט וחלקם רוצים לדעת איזה צמיג באמת אבל באמת פסול לשימוש ויחליפו רק אותם ולרוב במשהו זול ואז מתחילה "שיחת רוטציה" - איך למקם את הצמיגים אם מחליפים רק אחד או שניים והאם הרזרבי אפשר להשתמש בו במקום צמיג פסול או שמתקרב לסוף חייו.

 

בכל מקרה, מקום מומלץ.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

^^ הם נמצאים גם באזור תעשייה של מעלה אדומים,סניף נוסף כנראה.

 

התרשמתי לטובה מצ'ק-אפ נתניה.

מקום מאוד נקי ונוח ואני לא מעביר את ההמתנה בתוך חלל עבודה מלוכלך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

גם אני לקוח של צמיגי פרויד, אחלה שירות ואחלה אירוח.

וכשהייתה בעיה פתרו אותה על הצד הטוב ביותר.

לגבי מגוון - יש הכל, בזמן האחרון התחילו לעבוד עם מותג יפני בשם רייקן, שלא הכרתי ולכן חיפשו בשבילי את הצמיג שרציתי ולמחרת הוא היה אצלם.

כשהייתי צריך צמיג ספורטיבי (R1R) והתעקשתי על טריות ארגנו לי רבעייה היישר מהאנייה, וככה קיבלתי צמיגים בני חודשיים וחצי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בפעם האחרונה החלפתי בפרויד, כי כבר הייתי בחיפה ובהמלצת חבר הלכתי לשם. היה אחלה שירות ואחלה מחיר.

לפני כן הייתי מחליף בצמיגי מלי בנתניה, הייתי מרוצה גם מהם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בתמורה לשירות הזה אני שולח אליו את כל מי שבא אלי להתייעץ על צמיגים.

אז ספר לנו בבקשה באיזו עיר ומי זה הצמיגאי שנותן כזה שירות.

פורסם

אני הולך להיפר צמיג בפתח תקווה.

היום באתי אליו עם בקשה להחלפת צמיגים ברכב שהבת שלי קנתה והוא אמר

"אין צורך , "

בבדיקה כתבו "כוון פרונט" והוא אמר הפרונט ישר 100%

 

זוהי יושרה של בעל מקצוע.

פורסם

לא פשוט היום לרכוש צמיגים.

גם אם לא משכנעים אותך לקחת סיני, שורטים את הג'אנט, מאזנים לא טוב, שמים את המשקולות מקדימה, ואם תמצאו פנצ'ריה שעושה טוב את כל הדברים הנ"ל, חפשו מחיר שלא יקר משמעותית מהמחיר הכי זול שהוצע ותאריך ייצור עדכני. כל החבילה הזאת היא לא פשוטה בכלל למי שבאמת אכפת לו. אני אישית כל פעם נכווה ממקום אחר וגם אלו המומלצים כביכול.

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...