Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הולך להיפר צמיג בפתח תקווה.

היום באתי אליו עם בקשה להחלפת צמיגים ברכב שהבת שלי קנתה והוא אמר

"אין צורך , "

בבדיקה כתבו "כוון פרונט" והוא אמר הפרונט ישר 100%

 

זוהי יושרה של בעל מקצוע.

היה לי מקרה דומה - שפשפתי צמיג בן פחות משנה על המדרכה. ראיתי בו פגם קטן. התקשרתי לצמיגיה שהופיעה במרשתת כנציגת קוטנטיננטל בחיפה. הוזמן צמיג במידה המתאימה וניגשתי לפנצ'ריה, המנהל בדק את הצמיג, קבע שמדובר בשפשוף שטחי ושאין צורך בתיקון או החלפה.

 

כמובן שהחלפת הצמיגים הבאה (ברכב אחר) התבצעה אצלו.

 

צמיגי אסחאק איהאב, מול מרכז הנביאים בחיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בצמיגים ספורטיביים אני הולך לצמיגי זוארץ בתל-אביב. הם לא זולים, אבל מקצועיים ועומדים מאחורי הסחורה כשיש בעיות.

יש להם מכונה לבדיקת איזון תחת לחץ שזה מאוד חשוב בצמיגים ספורטיביים. כי לא לעניין לקבל רעידות בציר האחורי כשאתה על 200+ בישורת של מוטורסיטי.

צמיגי ראנפלט אני מחליף אצל צמיגי כדורי בחולון. גם להם יש מכונת איזון בלחץ ומכונת חנקן.

צמיגים פשוטים ולג'יפים אני קונה אצל גלגלי המגן ליד כפר חב"ד בואכה בית דגן או אצל דורון בראשון.

בכל המקרים אני מגיע להתקין צמיגים שאני בחרתי, קיבלתי מחיר, הצמיגים נמצאים או הוזמנו במיוחד ותאריך מניח דעת.

פרונט אך ורק בפרונט ארביב בחולון.

פורסם

אני מחליף כבר שנים בצמיגי צמרת בפז רמת השרון

בדרך כלל אין לו את הצמיגים שאני רוצה אז הוא מזמין ולמחרת מתקין

יש להם שרות מעולה

פורסם
מצטרף להמלצה - כבר לא מעט שנים אני קונה ומתקן רק שם (אלא אם יש משהו חריג ולא יכול להגיע). לא התכוונת אולי ל- "רן" ולא "רועי"? רן הוא מנהל העבודה של הצמיגייה.

אכן רן הוא מנהל המקום, רועי הוא בעל מקצוע המועסק שם ומטפל בעיקר בפרונט,ממליץ בחום.

פורסם

^^^

אהה רועי הזה (לא זכרתי השם והוא נמצא שם לא זמן רב), אכן מקצוען עם ניסיון של שנים בתחום הפרונט. עבד לפני שנים במוסך פרונט מוכר אחר לא רחוק משם. תוספת מבורכת למקום.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

  • אחראי פורום
פורסם
מה מטריף אותך? הצטרפת למועדון המקטרים של קורו בפורום? קיבלת שירות? תגיד תודה.

Really.

להגיד תודה כשמשקרים לי ודוחפים סחורה גרועה באמתלות שונות ומשונות. כן.

אני לא מקבל זלזול בבטיחות של משפחתי ושלי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

במרכז אני כבר פעם שלישית בערך אצל צמיגי מוריס, בבית עובד.

אחלה שירות ומחירים סבירים לגמרי, כשהזמנתי צמיגים במידה מיוחדת (225/35/18 ) קניתי דרכו זוג במחיר זול בכ 150 ש"ח מרוב המקומות שבדקתי בסביבה, אם בכלל היו להם צמיגים במידה כזו.

 

גם בטיירקלאב הזמנתי פעם אחת רביעייה, שולחים אותך לסניף באיזור שאתה רוצה ואתה מגיע עם ההזמנה, לקח דיי מהר האמת.

Opel Adam S 2017

פורסם

ההמלצות על מוריס רבות פה בפורום.

והוא אפילו די קרוב לבית שלי.

אבל כל פעם שאני מתקשר אליו (למידות סטנדרטיות לגמרי) אני מקבל ממנו הצעות ממש יקרות יחסית למתחרים (על אותו צמיג).

פורסם

מוזר, אצלי לדוגמא הרכב כמו שכתבתי למעלה עם מידת צמיגים הזויה ויקרה (שחבל שבחרתי ברכישה), כל צמיג אצלי נורמלי מסתכם סביב 1000 ש"ח, אצלו קניתי פוטנזה S001 ב 1800 לזוג לפני שנה בערך. כל מקום הציע לי, אם בכלל היה, סביב 1200 ש"ח לצמיג.

 

בכל מקרה אני תמיד מעדיף ללכת איפה שהצמיג יותר טרי, ומקום שמקבל חוות דעת טובות, אם מדובר במשהו סביב 30-50 ש"ח הפרש לצמיג זה לא נשמע לי קריטי...אם זה מעבר אז כבר אני מתחיל לחשוב פעמיים

Opel Adam S 2017

פורסם

לדעתי כל הקטע הזה של להצמד לצמיגאי אחד או ללכת לקבל הצעת מחיר פיזית בצמיגייה עבר מהעולם.

 

היום יש אתרים כגון itire (לגודייר) , tireclub (לTOYO ועוד) ואתרים נוספים שמוכרים צמיגים מהיבואן לצרכן.

בוחרים דגם , בוחרים פנצ'ריה מתוך רשימה, כולל יום ושעה להתקנה, מזמינים מהאינטרנט במחיר שהוא בד"כ הכי טוב , ללא הפתעות וכולל התקנה ,

הצמיגים נשלחים לפנצ'ריה הנבחרת ,בדרך כלל בתוך 24 שעות ניתן להגיע ולבצע את ההחלפה.

בשיטה הזו אתה מבטיח לעצמך צמיגים טריים, תאריך אחיד לכל הרביעייה ובלי הפתעות.

 

אני אישית משתדל להתקין צמיגים באחד הסניפים של צ'ק אפ שהם רמה מעל כולם, אבל בהחלפה האחרונה קיבלתי מחיר טוב על גודייר ישירות מהיבואן אז בחרתי מתקין כלשהו מהרשימה וסגרתי עניין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רמת הציוד וההקפדה... הסניפים כמו בית מרקחת (פנצ'ריה זה בד"כ מקום מזוהם) , לפחות אלו שביקרתי בהם (רמת גן ונתניה) .

הרכב על ליפט ייעודי, יש הגנה לג'נט בעת הפירוק וההרכבה. הסיכוי שג'נט יישרט שם הוא נמוך מאוד.

עם זאת בשנה פלוס האחרונות מאז שעברתי לגודייר , לא יצא להכנס לצ'ק אפ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...