Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לא בדיוק, הסיבה העיקרית שטסלה לא כאן, היא משום שהיא לא מוכרת כלום דרך סוכנויות צד שלישי, אלא אך ורק באופן עצמאי וע"פ מחירון שלה.

היא גם שולטת בתמחור הטעינה, כך שלמדינה יש מעט מאוד מרחב תמרון בכל הנוגע לכיס של מחזיקי טסלה.

אלא אם כן ימציאו איזה מס שקר כלשהו, מה שכמובן יקרה בכל מקרה.

 

טסלה שולוטת רק בתמחור של הטעינה בסופרצ׳רגרים. אין להם שום שליטה על המחיר של הטעינה הביתית או של טעינה בעמדות טעינה ציבוריות. בד״כ משתמשים בסופרצ׳רגרים רק לנסיעות ארוכות, כך שזה ממש לא רלונטי. חוץ מזה, בהרבה מקומות גובים מס על השימוש בסופרצ׳רגרים שכלול במחיר, בדיוק כמו עם דלק. במדינת ניו יוק, לדוגמא, גובים מס של 7.375%.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
אאודי E טרון, יגואר I פייס ומרצדס EQC שגם צפוי להגיע בקרוב - כולם הוצגו כתשובה למודל X.

 

מצטער אבל הרשה לי להגיב ב "פחחחח".

חוזר על מה שציינתי, טסלה היא לא רק רכב חשמלי, היא הדור הבא של הרכבים החכמים, העתיד. אין חברה שיודעת ויכולה להתחרות ביכולות האוטונומיות של טסלה כי אין חברה שמתעסקת בזה בעולם בסדר גודל שטסלה מתעסקת.

בעצם מה שאני מנסה להעביר הוא, שזאת די "בושה" לחברות האלו, ודי מצביע על מקומה של טסלה, שחברות שמחזיקות עצמן כיצרניות של רכבי יוקרה "מנסות" לתת תשובה לטסלה. לא שזה רע, נהפוך הוא, בזכות הקפיצה הטכנולוגית של טסלה הרבה יצרניות מנסות להשלים את הפער. אבל אין מה להשוות. פה אתה משלם על שיא הטכנולוגיה, עדכונים בזמן אמת, חיבור תמידי לרשת (של כל המכונית, לא רק של הטאבלט..), אינטיליגנציה שרק הולכת והופכת יותר מתוחכמת, יעילות חשמלית ללא תחרות, אלגנטיות ושם אתה משלם על "שם" יוקרתי ומנוע חשמלי. אני יודע במה אני הייתי בוחר.

פורסם

טסלה תתמוטט כמו כל פורצת דרך. זה נכון לכל תחום.

מי שישרוד בטווח הארוך הוא היצרן הבא בתור, שיטמיע רק חלק מהחדשנויות של טסלה תוך מיתוּן עודף-מגניבוּת.

 

קיצור תולדות האנודות והעולם היצרני המערבי בפרט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
טסלה תתמוטט כמו כל פורצת דרך. זה נכון לכל תחום.

מי שישרוד בטווח הארוך הוא היצרן הבא בתור, שיטמיע רק חלק מהחדשנויות של טסלה תוך מיתוּן עודף-מגניבוּת.

 

קיצור תולדות האנודות והעולם היצרני המערבי בפרט.

 

אז לדעתך גם אמזון ונטפליקס יתמוטטו ומי שיקצור את הרווחים זה סירס ובלוקבאסטר?

פורסם
טסלה תתמוטט כמו כל פורצת דרך. זה נכון לכל תחום.

מי שישרוד בטווח הארוך הוא היצרן הבא בתור, שיטמיע רק חלק מהחדשנויות של טסלה תוך מיתוּן עודף-מגניבוּת.

 

קיצור תולדות האנודות והעולם היצרני המערבי בפרט.

 

לא זוכר שפורד התמוטטה לאחר שהמציאה את הפס הנע שעשה מהפכה עצומה בעולם הרכב (עם כל הכבוד לטסלה, ויש כבוד)

פורסם

צודק לגמרי מנהלי המדינה החראות האלה כלל לא מעניין אותם להפחית את זיהום האוויר ועל הדרך לחסוך לנו קצת בכיס כי עובדה עכשיו הם מעלים את מחיר האגרה על רכבים שלא מזהמים...

פורסם

מה חדשני באמזון? מה חדשני בנטפליקס?

לא הייתה שום מהפיכה טכנולוגית בסרט נע.

זה בדיוק מוכיח את הנקודה שלי.

 

אלה שפרצו את הדרך פשטו את הרגל ולכן אתם לא מכירים אותם. אמזון ופורד צמחו על רקע של פיתוח שיטות עבודה ותהליכי עבודה, לא טכנולוגיה.

משעמם ורווחי להפליא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מה חדשני באמזון? מה חדשני בנטפליקס?

 

לא באמת כתבת עכשיו מה חדשני באמזון ובנטפליקס, נכון? כי אפשר לכתוב על כל אחת מהן ספר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

טכנולוגית? נאדה. מעט מאוד. עסקית? מערכתית? תהליכית? בלי סוף.

 

או בניסוח מדויק יותר:

כל דבר שחשבתם שהומצא באמזון או נטפליקס הומצא קודם לכן בחברה קודמת שפשטה את הרגל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
טכנולוגית? נאדה. מעט מאוד. עסקית? מערכתית? תהליכית? בלי סוף.

 

או בניסוח מדויק יותר:

כל דבר שחשבתם שהומצא באמזון או נטפליקס הומצא קודם לכן בחברה קודמת שפשטה את הרגל.

 

את אותו הדבר אפשר להגיד על טסלה. הם לא המציאו מכוניות חשמליות, הן קיימות עוד לפני מכוניות בנזין. המהפך שלהם הוא שהם החליטו לבנות מכוניות חשמליות שלא מיועדות (רק) למחבקי עצים אלא יתמודדו וינצחו את יצרני היוקרה. עד טסלה, מכוניות חשמליות היו כמו תלמיד לפלף שיושב מאחורה ומתחבא מהבריונים של הכיתה בהפסקה. טסלה זה התלמיד שהולך לבריון הכי מפחיד ומביא לו אגרוף ישר בפרצוף. בלי טסלה, יגואר, אודי פורשה וכו׳ לא היו בונים מכוניות חשמליות. עצם הקיום של המתחרות מיצרנים מבוססים זו עדות להצלחה של טסלה.

×
×
  • תוכן חדש...