Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מחפש דרך להתמודד עם שכן שהשאיר בשטח משותף של הבניין רכב כבר מעל 4 שנים ולא מוכן להזיזו,

בשאר השטחים יש הסכמה לא כתובה שחונים חופשי מי שתופס ביום יום.

אך בשטח אחד יש רכב שחונה כבר 4 שנים בלי לזוז.

פורסם

תתחילו מאסיפת דיירים שתקבל החלטה מסודרת שאין זה לגיטימי להשאיר רכב בחניה השייכת לכולם ללא תזוזה מעל x זמן.

פרסמו את ההחלטה, תנו לדייר זמן סביר לפנות את הרכב, ואם הוא עדין יסרב פנו לבית משפט.

 

עשו הכל לפי הכללים (יש שלל אתרים שמפרטים איך ומכנסים אסיפה ומקבלים החלטה כזו). זה לא שבלי ההחלטה לא תוכלו לפעול, אבל אם תפעלו מסודר, כשהעניין ישגיע לבית משפט תוכלו להראות שעשיתם כל מה שצריך וניתן.

פורסם

אם הרכב לא זז 4 שנים, סביר מאוד שאין לו טסט.

האם זה מספיק לדרוש פינוי? או שכשמדובר בחנייה של בניין אין מה לעשות?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שלום, לפני הרבה שנים לאבי הייתה בעייה דומה, מסתבר שלפי חוק עזר עירוני רכב חייב לזוז כל חצי שנה בשביל לנקות מתחת... אוהד

פורסם
הבניין לא חבר שם.

 

זה עולה שקל לחודש לדירה - תרשמו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בגדול, לפי "חוק שמירת הנקיון, התשמ"ד-1984" אסור להעמיד רכב בצורה כזו במשך 4 שנים ומי שאחראי על סילוקו זו הרשות המקומית לאחר שנתנה הודעה על כך לבעל הרכב.

1. אם החנייה הייתה פרטית של בעל הרכב (והבנתי שהיא לא) אז היה מותר לו. בחנייה ששיכת לרשות הרבים זה אסור.

2. רכב שחונה בחנייה ציבורית צריך לפי החוק היבש להיות עם טסט וביטוח.

 

3. תמיד אפשר לקוות שבדך נס יבלוט מהרכב איזה חוט חשמל או שניים, לוחיות הרישוי "יפלו" והמשטרה תקבל דיווח על רכב חשוד ללא לוחית זיהוי שיוצאים ממנו חוטי חשמל. הם יפתרו לך את הבעיה בדרך זו או אחרת. רק חבל שלא סביר שזה יקרה ככה סתם :)

פורסם
זו חניה פרטית, כך שהרשויות לא יתערבו בלעדיהן ושום גורר לא יסכים לגרור רכב ללא רשות בעליו.

 

אצלנו בבניין רכב של דייר מסוים תמיד מחנה ברחבת כיבוי אש ומפריע לרכבים אחרים להיכנס ולצאת. יש לו חניה פרטית רשומה בטאבו אבל כנראה שיותר נוח לו להחנות שם.

אתמול דיירת אחת התייאשה ולאחר אינספור פניות לאותו שכן התקשרה למשטרה.

המשטרה היגיעה צילמה את הרכב ואמרו לה שהוא יקבל דו"ח.

פורסם
אצלנו בבניין רכב של דייר מסוים תמיד מחנה ברחבת כיבוי אש ומפריע לרכבים אחרים להיכנס ולצאת...

המשטרה היגיעה צילמה את הרכב ואמרו לה שהוא יקבל דו"ח.

 

חניה ברחבת כיבוי היא עניין בטיחותי ואינטרס ציבורי ולכן מתבצעת אכיפה, זה לא שקול לויכוחי שכנים על חניה משותפת.

 

 

בגדול, לפי "חוק שמירת הנקיון, התשמ"ד-1984" אסור להעמיד רכב בצורה כזו במשך 4 שנים ומי שאחראי על סילוקו זו הרשות המקומית לאחר שנתנה הודעה על כך לבעל הרכב.

1. אם החנייה הייתה פרטית של בעל הרכב (והבנתי שהיא לא) אז היה מותר לו. בחנייה ששיכת לרשות הרבים זה אסור.

 

זו אינה ״רשות הרבים״ זו חניה פרטית משותפת, היא שייכת לכל בעלי הדירות שווה בשווה, לא לכלל הציבור.

עיינתי בחוק הנקיון, ולרשות יש סמכות פינוי גרוטאות גם מרשות היחיד, אבל יש שם סייג שמשמעותו לא ממש ברורה לי.

 

״8. (א) רשות מקומית או מי שהשר לאיכות הסביבה הסמיכו לכך[1] (להלן – רשות מוסמכת), רשאית לסלק גרוטות רכב שהושלכו ברשות הרבים או ברשות היחיד, למעט גרוטאות המצויות בחצריו של מי שמחזיק בהן כדין, או מנהל בהן כדין עסק בגרוטות רכב.״

 

בכל מקרה, למיטב ידעתי בפועל רשויות לא מתעסקות בעניין, קל יותר לפעול במישור המשפטי לדעתי.

פורסם
אצלנו בבניין רכב של דייר מסוים תמיד מחנה ברחבת כיבוי אש ומפריע לרכבים אחרים להיכנס ולצאת. יש לו חניה פרטית רשומה בטאבו אבל כנראה שיותר נוח לו להחנות שם.

אתמול דיירת אחת התייאשה ולאחר אינספור פניות לאותו שכן התקשרה למשטרה.

המשטרה היגיעה צילמה את הרכב ואמרו לה שהוא יקבל דו"ח.

אל תבנה על זה.

×
×
  • תוכן חדש...