Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי... האם הרכב שלכם גורם לכם להרגיש רע לגבי עצמכם?

אני אסביר הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006, ורוב הרכבים שעל הכביש הם או חדשים או הרבה יותר חדשים ממנו.

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

שלא לדבר בכלל על נושא הבחורות שמצפות ממך לרכב חדש ויקר אחרת אתה לוזר...

לא, אפילו יש תחושה נחמדה.

יש לי מאזדה 3 2006 עם 335K ק"מ וזה מרגיש כיף שהרכב עדין משרת אותי ונוסע כיף סה"כ(חוץ מהחלפת מנוע שנגרמה בגלל שהנהג הקודם לא שם לב שהלך המיכל של הרדיאטור)

יש לנו במשפחה גם רכב חדש שאני נוהג בו וחוץ מהכיף של רכב חדש, יפה וחזק יותר אני לא מרגיש מעל אחרים.

פורסם
לא, אפילו יש תחושה נחמדה.

יש לי מאזדה 3 2006 עם 335K ק"מ וזה מרגיש כיף שהרכב עדין משרת אותי ונוסע כיף סה"כ(חוץ מהחלפת מנוע שנגרמה בגלל שהנהג הקודם לא שם לב שהלך המיכל של הרדיאטור)

יש לנו במשפחה גם רכב חדש שאני נוהג בו וחוץ מהכיף של רכב חדש, יפה וחזק יותר אני לא מרגיש מעל אחרים.

היתה לי מאזדה 3 2005 יוצאת ליסינג בעברה. הרכב היה כיפי לנהיגה, צורה מגניבה, החלפתי לה פנסים דהויים , הצבע היה כסוף מקורי ונראה כמו חדש. מתגעגע היום למאזדה הזו.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
אני מכיר איזה טיפש שהייתה לו סיאט לאון קופרה שנת 2012 , צבע כחול , רכב הכי מושך אש שאפשר , חזק , מפנק וכו' , מכר אותה וקנה מאזדה 3 שנת 2005. לא בגלל עניין כספי , הוא באמת מעדיף את המאזדה. הוא גם חבר פורום אז בכלל.

 

למה טיפש? דווקא בחור חכם.

 

 

לנושא: תהיה שמח כי רוב הרכבים החדשים שייכים לבנקים, ההוצאות גדולות בהרבה מרכב בשנתון שיש לך.

 

 

פורסם

מכיר את האמירות מסביב, צריך לשים אותן בצד - הן לא כ"כ מעניינות.

 

הרבה קולגות שלי לוקחים בליסינג מינימום אאוטלנדר 7 מקומות/ספורטז' או איזה CX5 - גם אם הם רווקים ונוסעים לבד ברכב.

 

תמיד שאני מגיע לכנס גדול/מפגש מקצועי אני מחנה את הקליאו שלי בחניון מלא בג'יפונים(זה נראה ממש קומי).

 

כששואלים אותי איזה רכב ליסינג יש לי ואני אומר "קליאו" מופתיעים ושואלים אם לא בא לי רכבים גדולים/מפונפנים יותר - והתשובה? לא, הקליאו מתאימה לי כמו כפפה ואני לא מוצא סיבה לרכב גדול יותר או מפונפן יותר - לא מוצא סיבה לשלם יותר(אפילו אם זה רק ברמת גילום מיסים) על מכונית גדולה יותר שקשה יותר להחנות ואני פשוט לא צריך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בהודעת פתיחה התייחסת לבחורות שמצפות למשהו, אז בתור בחורה, אני אומרת לך שהאוטו בעצם עושה לך טובה גדולה, אתה לא צריך את הגועל הזה בחיים שלך.

 

מכירה זוג חברים שכשהם התחילו את הקשר הייתה לו A3, הוא ממש פחד לספר לה איזה רכב יש לו כי כבר מאס בבנות שמחפשות את הכסף שלו. כשהגיע לאסוף אותה היא רק ידעה שהאוטו לבן והיא לא אוהבת רכבים לבנים. היום יש לו TT ולא חסר בנות מגעילות שעושות לו עיניים בכביש גם כשארוסתו שיושבת לצידו. אתה באמת רוצה את הגועל הזה לצידך? שתהיה שם כדי ליהנות מהטוב ובצרה הראשונה שלך תשכח איך קוראים לך?

 

אומנם את בעלי הכרתי כשהיה לו אופנוע, אבל כשעברנו לגור ביחד והוא וויתר עליו בגלל עלויות אחזקה מטורפות, קנינו פונטו דור ראשון (בת 14) שהוחלפה בפונטו ספייס בת 11 ובמשך שנים אלו היו הרכבים שלנו, לקח לנו שנים להשתדרג ביחד לרכבים בני 3-4 עד שהגשמנו חלום מוטורי, שוב, ביחד.

גם היום, משאירים את המיני בחניה ונוסעים לעבודה בכיף בפונטו ספייס בת 15 (אני מניחה שאתה מדמיין לעצמך איך נראית פיאט כחולה בת 15 מבחינה חיצונית) בלי טיפת רגשי נחיתות ליד הספורטאז' או BMW כלשהי בפקק.

 

אז שים כ-זה גדול על מה שהסביבה חושבת ותמצא את האחת שאוהבת אותך ולא את הכסף שלך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

פות"ש בנוגע ל

 

איפשהו אני מרגיש "פחות טוב" כשאני נתקל באנשים עם רכב חדש והם מסתכלים על שלי, יש תחושה שמסתכלים עליי מלמעלה.

כרגע אני די מרוצה מהרכב כי הוא גם הראשון שלי, אבל איפשהו זה מטריד.

 

פתחת לא מעט שרשורים בסגנון "מתלבט בין רכב מודרני ונוח לבין רכב חסכוני" אז השאלה היא האם אנשים מסתכלים עליך עקום בגלל שיצאת מרכב כזה או שזאת מחשבה שמתלבשת על תחושה שלך.

 

יש יתרונות מסויימים ברכבים חדשים (לא בכולם) אבל לרוב ההחלפה לא כלכלית. לא מבחינת אחזקה ולא מבחינת חסכון בדלק.

 

מצד שני נחסך ממך הדברים הבאים:

לחפש חניה בין שני עמודים, כי מישהו בטוח יפתח עלייך דלת.

לחפש חנייה שמצד אחד תהיה רחוקה ולא יחנו לידך ומצד שני לא תהיה רחוקה מדי כדי לעודד ונדליזם ופריצות

לצאת לדייט עם בחורה שמרגישה מובכת מלשבת באוטו שמושך הרבה תשומת לב

לצאת לדייט עם בחורה, להתפשר על חנייה וכל הדייט לשבת ולדאוג האם יקרה משהו לאוטו בזמן הזה

 

לפני כמה שבועות ירדתי עם זוגתי לכוון ירוחם לראות חלמוניות. קראנו בתאור מסלול אזהרה מלחנות בחניון הכניסה למסלול ללא השגחה על הרכב.

הגענו, חשבנו ששיא העונה (לא היו הרבה חלמוניות) ושמחנו לגלות אוטובוס בחניון.

כשחזרנו האוטובוס כבר לא היה וכן הצטרפו משני צדדי רכבים חדישים עם זכוכיות מנופצות על הרצפה. ברכב שלי לא נגעו.

 

לא שמח לאיד, מדובר במכה קשה באזור הדרום, והמדינה מגלה אוזלת יד מוחלטת.

אבל בכל זאת יתרון גדול לסיטרואן מיושנת.

 

Elic25 -למה אתה כל כך בטוח שליסוע ברכב שלך נותן תחושה טובה יותר ממאזדה 3 ?

 

בהנחה שמדובר במזדה 3 רגילה ולא ספיריט 2000 סמ"ק:

לרכב של אלי כמעט כפול מומנט, הרבה יותר מרווח וכנראה נוח, שישה הילוכים ידניים ושותה חצי מה-3 המדוברת.

 

המחירון של הרכב שלי יותר קרוב לכדור פלאפל גם אם נמצא זרוק באחד הרכבים, והשבוע מישהו הציע לי "להשתדרג" למזדה 3. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.

פורסם
מי שטוען שלהגיע עם רכב מרשים לא נותן תחושה טובה -או משקר לעצמו או לאחרים.

 

מי שטוען שזה לא חשוב לו- אני יכול להבין בהחלט ולהאמין.

 

Elic25 -למה אתה כל כך בטוח שליסוע ברכב שלך נותן תחושה טובה יותר ממאזדה 3 ?

כתבתי שזו התחושה שאני מקבל בעצמי, והיא סובייקטיבית.
פורסם
פות"ש בנוגע ל

 

 

 

פתחת לא מעט שרשורים בסגנון "מתלבט בין רכב מודרני ונוח לבין רכב חסכוני" אז השאלה היא האם אנשים מסתכלים עליך עקום בגלל שיצאת מרכב כזה או שזאת מחשבה שמתלבשת על תחושה שלך.

 

יש יתרונות מסויימים ברכבים חדשים (לא בכולם) אבל לרוב ההחלפה לא כלכלית. לא מבחינת אחזקה ולא מבחינת חסכון בדלק.

 

 

 

לפני כמה שבועות ירדתי עם זוגתי לכוון ירוחם לראות חלמוניות. קראנו בתאור מסלול אזהרה מלחנות בחניון הכניסה למסלול ללא השגחה על הרכב.

הגענו, חשבנו ששיא העונה (לא היו הרבה חלמוניות) ושמחנו לגלות אוטובוס בחניון.

כשחזרנו האוטובוס כבר לא היה וכן הצטרפו משני צדדי רכבים חדישים עם זכוכיות מנופצות על הרצפה. ברכב שלי לא נגעו.

 

לא שמח לאיד, מדובר במכה קשה באזור הדרום, והמדינה מגלה אוזלת יד מוחלטת.

אבל בכל זאת יתרון גדול לסיטרואן מיושנת.

 

 

 

בהנחה שמדובר במזדה 3 רגילה ולא ספיריט 2000 סמ"ק:

לרכב של אלי כמעט כפול מומנט, הרבה יותר מרווח וכנראה נוח, שישה הילוכים ידניים ושותה חצי מה-3 המדוברת.

 

המחירון של הרכב שלי יותר קרוב לכדור פלאפל גם אם נמצא זרוק באחד הרכבים, והשבוע מישהו הציע לי "להשתדרג" למזדה 3. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.

למה כמעט? יותר מכפול, וממנוע ה2000 כמעט כפול.
פורסם

מעדיף לטוס לחו"ל בקיץ ולא להחזיק רכב גדול ויקר.

כרגע אני בלי רכב,אבל כשאצטרך 99% שזו תהיה מיקרה\סוויפט ידנית-אמין וזול שיענה על הצרכים שלי.

 

זה הגיוני לשפוט בן אדם לפי הרכב שלו,סה"כ זו ההוצאה השנייה בגודלה למשק בית

והרכב בהמון מקרים הוא מדד לכמה כסף יש(גם בשביל הלוואה צריך הכנסות כלשהן).

לא אומר שזה נכון,אבל אפשר להבין את הרציונל.

 

הדבר הכי כיף ברכב זול זה השקט הנפשי,

לחנות איפה שאני רוצה ולא להתרגש משריטות ודפיקות חדשות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אני נוסע ביום 100K עם כריזמה 2002.

בהתחלה כשהיו שואלים אותי "מתי אתה מחליף תרכב" ו"מה?! זה הרכב שלך?" ועוד... זה היה קצת מעצבן.

אח"כ התחלתי להפוך את זה לפלוס ולענות שקודם כל זה הרבה יותר אחראי (במיוחד לצעירים שעדיין לא יציבים כלכלית) לא להיכנס להלוואות ללא צורך אמתי, לאחד שאין לו יכולות כלכליות, והתחלתי להסביר על החיסכון הכלכלי שאין לי ירידת ערך ועוד.

החברה הרבה יותר מעריכים אנשים מחושבים כלכלית מאשר אחד שחי בשביל השני.

ובנוסף זה הפך למושא להערצה איך אני מצליח לסחוט את המקסימום מהעגלה שלי.

(לדעתי קצת חינוך לכלכלה נבונה לא יזיק בדור של היום וזה כולל גם מילוי סיפוקים ותחביבים)

בנוסף כבר קרה כמה פעמים שהגעתי לרכב וראיתי עליו סימנים קטנים שלא היו לפני כן, מיד הרגעתי את עצמי שלו היה לי... כמה עצבים ושעות הייתי שורף.

נ.ב. אני לא מזלזל באף אחד, כל אחד והחישובים/יכולות/סדר עדיפויות שלו.

עריכה אחרונה על ידי GREEN.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

×
×
  • תוכן חדש...