Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז באשכול הקודם הפסיקו לענות לי כי הוא לא היה מתומצת.

יש לי בעיה בפולקסווגן ג'טה (2010) בריפוד של דיפוני הדלתות, הספוג שם התייבש והריפוד עצמו מתחיל לצאת מהמקום, וזה ממש מכוער ומגעיל, וגם לא נעים כשאני שם את המרפק שם.

הלכתי למישהו שעושה ריפודים כדי לברר כמה זה יעלה לי, הוא אמר לי 1000 שקל, אחרי זה הלכתי למוסך כלשהו שמטפל בדברים האלה, והוא אמר לי 800 שקל.

 

השאלה שלי היא כזאת, המחירים האלה הגיוניים? או שסתם עושים עליי קופה?

דבר שני, איפה אני יכול למצוא בעל מקצוע ולא איזה חאפר שיעשה עבודה קקה בנוגע לדברים האלה של ריפודים וכו'? באזורי חדרה נתניה אם מישהו מכיר?

 

אעריך כל עזרה שתינתן לי, תודה מראש!

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

אני אומנם לא מהאזור שלך..

אבל אני ממליץ לך לשלם על עבודה טובה בשביל איכות.

לגבי המחיר אצלינו רפד לקח לחבר 500 מזומן והעבודה מדהימה ומדוייקת ובד מצויין.

חשוב שתדע שגם ברכב הכי טוב בעולם יגיע לשריפה וביצעו לו "קאנטרי" אז זה יפגום הדבק ויהרוס.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

לא הצלחתי לערוך..

התכוונתי לשטיפה ולא שריפה כמו שנכתב בטעות

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
אני אומנם לא מהאזור שלך..

אבל אני ממליץ לך לשלם על עבודה טובה בשביל איכות.

לגבי המחיר אצלינו רפד לקח לחבר 500 מזומן והעבודה מדהימה ומדוייקת ובד מצויין.

חשוב שתדע שגם ברכב הכי טוב בעולם יגיע לשריפה וביצעו לו "קאנטרי" אז זה יפגום הדבק ויהרוס.

 

מאיפה אתה? במידה ואני לא אמצא משהו באזור שלי

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

מאשקלון..

הדיפון נעשה בשטיפת המילניום.

בחור בשם מיכאל הוא בעל הבית שם, ואליו הפנו אותי גם...

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
מאשקלון..

הדיפון נעשה בשטיפת המילניום.

בחור בשם מיכאל הוא בעל הבית שם, ואליו הפנו אותי גם...

פאק :\

 

מישהו יכול להמליץ על בעל מקצוע באזור שלי?

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

יש לך את פיליפ חג'ג' ברענע. לא עשיתי אצלו משהו גדול אבל התרשמתי מהשירות שלו, הוא לא דוחף לי דברים שאני לא צריך ואפשר לי להביא את הבד בעצמי במידה ואני רוצה כדי לחסוך עלויות. אפילו מצא לי מק"ט של הריפוד שאני צריך כדי שאזמין מחו"ל. (מק"ט שאף אחד מגדולי הפורום לא הצליח למצוא לי וגם לו היבואן בארץ).

פורסם
יש לך את פיליפ חג'ג' ברענע. לא עשיתי אצלו משהו גדול אבל התרשמתי מהשירות שלו, הוא לא דוחף לי דברים שאני לא צריך ואפשר לי להביא את הבד בעצמי במידה ואני רוצה כדי לחסוך עלויות. אפילו מצא לי מק"ט של הריפוד שאני צריך כדי שאזמין מחו"ל. (מק"ט שאף אחד מגדולי הפורום לא הצליח למצוא לי וגם לו היבואן בארץ).

 

הוא אמר לי 1800 על 4 דלתות, כאשר אחרים אמרו לי או ב1000 או ב800, עכשיו אני חושב שזה בכלל לא הגיוני

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

ניסית לחפש מפירוק דיפוני דלתות? יש מצב שיוזיל עלות אם ימצא במחיר טוב (דלת קומפלט אפשר להשיג מפירוק ב300 אז רק דיפון אני מאמין שקצת יותר זול)

 

×
×
  • תוכן חדש...