Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרבה זמן שמפלס המים ברכב יורד. בהתחלה איתרתי נזילה מהפלאנג' והחלפתי. כיום אין נזילות נראות לעין, אבל אחרי נסיעה ממושכת (הרכב לא מתחמם!) יש לי רעשי לחץ ממיכל העודפים ומהצד של הרדיאטור (בועות אויר שזזות לכיוון המיכל). ממיכל העודפים בורחים מים (משפריצים על קיר האש והמכסה מנוע) ונוזלים על המיכל.

ממה זה יכול להיגרם?

כדי לשלול את עניין הראש בדקתי קומפרסיה (תקינה- 180 בכל ה4) ובדקתי שהצינורות מהרדיאטור לא מתנפחים לי כשאני פותח מצערת.

כמו כן החלפתי פקק למיכל עודפים והבעיה נותרה כמו שהיא

הצעות?!

https://drive.google.com/open?id=1Rf1wU4EVkMIDCbMFnDAZxby5OWmLdMqp

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

כדי לשלול את עניין הראש בדקתי קומפרסיה (תקינה- 180 בכל ה4) ובדקתי שהצינורות מהרדיאטור לא מתנפחים לי כשאני פותח מצערת.

כמו כן החלפתי פקק למיכל עודפים והבעיה נותרה כמו שהיא

אני לא חושב שהבדיקות שביצעת שוללות פריצת אטם ראש בצורה מוחלטת. יתכן שהפריצה מספיק קטנה בשביל לא להשפיע על קומפרסיה בצורה מוחשית.

אני הייתי מבצע בדיקה להמצאות CO2 במערכת הקירור

יום טוב גם לך

פורסם
2 הצינורות שיוצאים מהרדיאטור חמים?

תרמוסטט קיים?

תרמוסטט קיים, הצינורות חמים (וגם המים כמובן)

 

איך מבצעים בדיקת CO?

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

אני לגמרי בדעתו של יגאל. בדיקת אטם ראש פרוץ עושים עח ידי בדיקת co או לחץ הפוך. אני אישית מישתמש בלחץ הפוך שזו בדיקה מהימנה מאוד והוכיחה עצמה בוודאות. בדיקת co ניתן לעשות בכל מוסך בעיקרון.

פורסם

עשיתי בדיקת לחץ כשפימפמנו אויר למיכל ולא איתרנו בריחת מים...לעשות שוב רק עם פירוק מצתים?

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

×
×
  • תוכן חדש...