Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הזה כבר ניהיה ממש ביזיון.

האתר של משרד הפנים קרס, בסדר, אבל אין שום אלתרנטיבה? חוץ מהערים הגדולות שמסוקרות אין לי מושג מה קורה בשאר הערים, ממש אבל ממש חוסר אונים - שום מקום אין תוצאות.

ביזיון כזה שהתושבים לא יודעים מה נסגר...גם באתרים של הרשויות המקומיות לא מפורסם כלום. פשוט מחדל.

וכן, ראיתי את הקובץ אקסל שאין לי מושג כמה הוא מעודכן וגם אין אפשרות לראות בו נתונים של אחוזי הצבעה חוץ מזה שהוא לא ממש קריא ומתונים חוזרים בו על עצמם.

ליאור.

פורסם

אני מבין ש״ביזיון״ זאת המילה הטרנדית עכשיו :-)

להקפיץ אותך בסך הכול 4 שנים לאחור? רק בערך 3 ימים אחרי הבחירות מקבלים תוצאות מהימנות, וגם זה לא תמיד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

וגם מה שכתבת לא מדויק.

באתר של המועצה האזורית חוף הכרמל למשל הכל מפורסם לרנת הקול הבודד.

תענוג

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

באתר של עיריית חיפה יש נתונים לשעה 6 בבוקר, נכון שלא סופיים (זה לוקח כמה ימים - צריך לספור את קולות החיילים, אני מניח שאלה נוספים במרוכז עם סיום הספירה) - אבל בהחלט נותנים אינדיקציה טובה. גם טבלת אחוזי ההצבעה היא לפי אזורים, לא ברמת הקלפי הבודדת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז אני מבין שחובבניות מקובלת עליכם.

ברור שלא בדקתי בכל האתרים של כל הרשויות המקומיות לראות איפה יש ואיפה אין תוצאות (גם ציינתי שבערים הגדולות יש נתונים).

מה לעשות, אנחנו התקדמנו לעומת לפני חמש שנים, ולא חושב שלתת תוצאות באיזה שהיא צורה בשנת 2018 זה יותר מידי.

ליאור.

פורסם
באתר של עיריית חיפה יש נתונים לשעה 6 בבוקר, נכון שלא סופיים (זה לוקח כמה ימים - צריך לספור את קולות החיילים, אני מניח שאלה נוספים במרוכז עם סיום הספירה) - אבל בהחלט נותנים אינדיקציה טובה. גם טבלת אחוזי ההצבעה היא לפי אזורים, לא ברמת הקלפי הבודדת.

אם כבר אתר עיריית חיפה, אם תסכם אחוזים שכל מועמד קיבל לפי האתר, יוצא 104% בטוטל...

ובנוסף, ישראל סביון קיבל 2 אחוז - 1465 קולות, כלומר 732 לאחוז.

קליש, קיבלה 57 אחוז - 64623 קולות, כלומר 1133 לאחוז.

לא ברור.

פורסם

זה עניין של עיגול המספרים, אם היו יורדים לעשיריות האחוז הכל היה מסתדר.

 

אם תכנס לטבלת הסיעות, שבו הדיוק הוא למאיות האחוז, הכל מסתדר על 1187 קולות לאחוז (יתכן שמספר המצביעים למועצה שונה במעט ממספר המצביעים לראש העיר, בגלל פתקים פסולים או מי שמצביע רק לאחד מהם).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הסיפור הזה כבר ניהיה ממש ביזיון.

האתר של משרד הפנים קרס, בסדר, אבל אין שום אלתרנטיבה? חוץ מהערים הגדולות שמסוקרות אין לי מושג מה קורה בשאר הערים, ממש אבל ממש חוסר אונים - שום מקום אין תוצאות.

ליאור.

למה אתה בלחץ ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מי ישמע תוצאות הבחירות ישנו לך משהו בחיים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...