Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות בתחילת נסיעה כאשר הרכב קר, טויוטה קורולה 2005


יעקב פרויס
שימו לב! השרשור הזה בן 2206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

יש לי טויטה קורולה 2005 דגם SUN.

בשבועיים האחרונים התחילו לי רעידות חזקות כאשר אני מניע את הרכב לאחר כמה שעות שהוא כבוי.

הסל"ד מתחיל באזור 1000 וכאשר אני מעביר לדרייב הסלד יורד והרכב כבה. לפעמים הסל"ד מתחיל גבוה באזור ה-1500-2000 ויורד ל-1000 בדרייב. בכל מקרה מאוד בעייתי

הייתי במוסך שבוע שעבר והוא ניקה לי את המצערת- זה לא עזר בכלל

חזרתי שוב ואמרו לי שצריך להחליף אותה. מכיוון שהגעתי לשם אחרי כמה דקות נסיעה הרכב היה כבר חם ולא ראו את התקלה. הרגשתי שהוא לא בדק ברצינות (לא רצה לראות את הרכב כשהוא קר) והחלטתי לבדוק במוסך נוסף.

עכשיו אמרו לי שזה כנראה רצועת טיימניג ולא היה לי שמן (בדקתי פעם אחרונה בשבת והיה מספיק שמן, והבעיה התחילה כבר לפני).

 

יש לציין שהחליפו לי מנוע לפני פחות מחודשיים,

לצערי החלפתי במקום במזרח ירושלים (מרצון לחסוך יצא יקר)

 

אשמח לעצות

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיצד ניקו את בית המצערת (אעפ"י שיש לי ספק אם משם התקלה) ?

אם כאשר אתה מניע את הרכב סיבובי המנוע משחקים (עולים- יורדים במיוחד בהפעלת אורות/מזגן/מערכת וכד') זו בעית מצערת קלאסית- יש לפרק מצערת מהרכב ולנקות יסודי ולא "חפיף" עם ספריי קרבורטור.

אם סיבובי המנוע יציבים על 700-800 בעמידה ולא נופלים גם בהדלקת צרכנים מדובר כאן על תקלה שונה,שכדי לאבחנה תצטרך להשאיר רכב במוסך שאתה סומך עליו ולא רק משיקולים כספיים ללינת לילה ובבוקר: יניעו,יחברו סורק תקלות ויבדקו ביסודיות מה קורה שם בדיוק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה..

עשו את הניקוי עם ספריי ומברשת ולא פירקו אותה.

הרכב לא מתייצב על 700-800 אלא מהירות הסיבובים יורדת עד כיבוי, או שאני משאיר כמה דקות על P ולוחץ בעדינות על הגז, עד שהרכב יתחמם קצת.

לא ראיתי כמעט השפעה כאשר אני מדליק את המזגן.

בדקות הראשונות של הנסיעה כל פעם שאני עומד עם הרכב ברמזור וכדו', הרעידות נמשכות אבל סביב ה-1000 סל"ד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שמצוייד במערכת הזרקה תקינה לא אמורים לחמם כמעט כלל,אלא פשוט לנסוע לאט יותר בתחילה כי יש רכבים שההילוך ה 4 בגיר האוטומטי שלהם נכנס לפעילות כאשר שמן הגיר מתחמם ומגיע לטמפ' מסויימת.

אני עדיין בספק אם זו תקלת מצערת-אם סיבובי המנוע נופלים עד כיבוי זו יכולה להיות גם בעיית חיישן כלשהו במע' ההזרקה/תקלה באספקת הדלק /תקלה חשמלית אחרת כלשהי -אולי מע' הצתה- יש כאן הרבה מאוד אפשרויות ואין תחליף לבדיקה מקצועית במוסך לאחר לינת לילה של הרכב בו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...