Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי יונדאי i20 שנת 2009 (190,000 ק״מ)

לפני שבוע האוטו התחמם לפתע במהלך נסיעה. עצרתי ופניתי למוסך.

במוסך אבחנו את הבעיה באמצעות חיבור למחשב הרכב, וטענו שמדובר בשני סלילי הצתה (קוילים).

החלפתי. מספר ימים לאחר התיקון האוטו התחמם שוב.

פניתי למוסך לצורך טיפול ועל הדרך גם לעשות טיפול גדול.

במוסך טענו שיש להחליף קויל נוסף (3 מתוך 4). החלפתי את שני הנותרים.

הוחלף.

לאחר מכן, הבחור מהמוסך לקח את הרכב, הניע. אך הפעם הבחין בנזילה.

בתחילה טען שאפשרי רק להדק את הצינור ואפשרי להחליף לחדש.

מס׳ דקות לאחר מכן, כשהאוטו ממשיך להיות מונע, ישבתי באוטו והבחנתי בנורת המנוע דולקת.

קראתי לעובד שבדק את המנוע שוב עם המחשב, אך הפעם טען שיש לפרק את המנוע.

כלומר, לתקן ראש מנוע שהלך.

מה לדעתכם קורה פה?

והאם מדובר האבחון שגוי שעלה לי כסף? (לגבי החלפת הקויילים מלכתחילה)

פורסם

לא ברור כיצד המוסך איבחן תקלה של סלילי הצתה כאשר הרכב עבר אירוע של התחממות.

סליל הצתה שרוף די קל לאבחן, מנוע רועד, חוסר סחיבה, ובדרך כלל נורית מנוע נדלקת עם קוד תקלה של פיספוס הצתה.

במקרה של התחממות חובה לבדוק ראשית תקינות של מערכת הקירור, נזילות, ראדיאטור, מפלס נוזל הקירור ועוד. אם המנוע התחמם מספר פעמים יכול בהחלט להיות שנגרם נזק לראש המנוע ויש צורך לפרק את הראש.

פורסם
גם אם יש צורך בראש מנוע לא הייתי עושה את זה במוסך הנל, נשמע מאוד לא מקצועי

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

לא מקצועי עד בזיוני..טוב שיש מי שישב בתא הנוסעים שחיכה למנורת החום שתידלק והעובד הלך לטייל לו. תברח משם..ניכנסת כניראה למקום לא נכון.

פורסם
לא ברור כיצד המוסך איבחן תקלה של סלילי הצתה כאשר הרכב עבר אירוע של התחממות.

סליל הצתה שרוף די קל לאבחן, מנוע רועד, חוסר סחיבה, ובדרך כלל נורית מנוע נדלקת עם קוד תקלה של פיספוס הצתה.

במקרה של התחממות חובה לבדוק ראשית תקינות של מערכת הקירור, נזילות, ראדיאטור, מפלס נוזל הקירור ועוד. אם המנוע התחמם מספר פעמים יכול בהחלט להיות שנגרם נזק לראש המנוע ויש צורך לפרק את הראש.

 

קודם כל תודה על התשובה המהירה.

אלו בדיוק היו הסימנים בהתחלה. רעידה, סחיבה, נורית והתחממות.. לכן ישר עצרתי בצד.

נתתי לרכב להתקרר ואז המשכתי למוסך נסיעה איטית ללא התחממות בשנית.

שם אבחן את שני הסלילים, אך לא אמר דבר על המנוע...

האם בשל האבחון השגוי אוכל לדרוש ״זיכוי״ על הסלילים או שבכל מקרה היה צורך להחליפם?...

פורסם (נערך)

חסר מידע.

דיברת בהודעה הראשונה על נזילה- איזו נזילה זיהו ? מאיפה ? מדוע לא ביקשת שיתקנו את הנזילה ?

רוצה ניחוש פרוע ? היתה לך נזילה ממערכת הקירור,שהוזנחה ולא טופלה,הרכב התחמם בגלל אובדן נוזל קירור,התחמם מס' פעמים מבלי ששמת לב או פעם אחת רתח רתיחה קריטית ומכאן הגעת לשיפוץ ראש מנוע.

מעבר לכך,ייתכן שעד ההתחממות,הסימפטומים היו די זהים- רעידות וחוסר סחיבה מתרחשות גם כאשר יש תקלה במע' ההצתה אז אולי המוסך לא הכי מקצועי אבל,מכאן ועד להאשים את המוסך בנזק אין לזה אחיזה במציאות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...