Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובדים במוסד ממשלתי מול קהל אנשים האם הם זכאים להגנה מסויימת ?


מרק10
שימו לב! השרשור הזה בן 2110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הארגונים השונים מנסים ככל שהם יכולים ומודעים לספק הגנה לעובדים

לא מכיר את האירגונים השונים.. יכול רק להעיד שישנם ארגונים, דוגמת קופת חולים מכבי, שלטובת מדדי איכות השירות ותחרות בין קופות, מקריבים את העובדים שלהם.

שתי דוגמאות מהשבועות האחרונים:

1. אחות קופת חולים התלוננה בפני המנהלת שלה שלקוח מטריד אותה מינית בכל פעם שהוא מגיע לביקור, התגובה - תתעלמי ותמשיכי לטפל.

2. לקוח התפרץ בצרחות קללות וגידופים על מפעילת אולטראסאונד. זאת בתורה יצאה מהחדרת והודיעה שהיא לא מוכנה לקבל אותו. מנהלת הסניף הכריחה את מפעילת האולטראסאונד לקבל את הלקוח ולעשות הכל לשביעות רצונו.

 

ישנם עוד מספיק מקרים מהסוג הזה וחמורים יותר בשביל לפוצץ פה את השרת, אני הבאתי שניים פשוטים יחסית מהחודש האחרון.

קופות החולים מתייחסים לאחיות כאל עבדים במקרה הטוב. האירועים שמגיעים לתקשורת הם קצה הקרחון.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

1. אחות קופת חולים התלוננה בפני המנהלת שלה שלקוח מטריד אותה מינית בכל פעם שהוא מגיע לביקור, התגובה - תתעלמי ותמשיכי לטפל.

2. לקוח התפרץ בצרחות קללות וגידופים על מפעילת אולטראסאונד. זאת בתורה יצאה מהחדרת והודיעה שהיא לא מוכנה לקבל אותו. מנהלת הסניף הכריחה את מפעילת האולטראסאונד לקבל את הלקוח ולעשות הכל לשביעות רצונו.

הדברים שכתבת קורים מידי יום במוסדות ציבור שונים.כתבת נכון שבסופו של דבר אותו אזרח שמקלל ומגדף עובד ציבור מקבל שירות מפקיד אחר או ממנהל המחלקה.

 

הזוי ביותר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא סבוך ומורכב מדי, ולצערי אני עוסק בו על בסיס יומי.

רשמתם דברים יפים, אבל כרגיל בעוף טופיק - אנשים מתדיינים על דברים שאין להם בהם מושג.

 

במקרה הזה, יש לי לא מעט דברים טובים לומר על משטרת ישראל שמתייחסת לתלונות ברצינות.

 

הח"מ אויים בעבר לא פעם ונאלץ להגיש תלונות במשטרה כנגד לקוחות.

 

כאמור - לא פשוט בכלל.

כול מה שכתבת נכון ומדוייק.

 

אשמח לשמוע האם 'יצא' משהו מהתלונות שהגשת כנגד לקוחות מסויימים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ קרה ועוד איך. נא לא לכתוב שטויות מה גם שאין לך מושג על מה אתה מדבר.

כפי שרשמתי, הנושא הרבה יותר מורכב, ואין לי כוונה או רצון לפרט.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אני עבדתי בקופ''ח הייתי עד לעשרות מקרים של אלימות

רובם 'אלימות מילולית'.

 

אציין שניים שזכורים לי היטב:

 

מבוגר חולה עצבים שהיה נכנס לקופה עם מקל נכה עבה ודופק איתו חזק

על הרצפה אגב קללות וצעקות רמות בשפה רוסית (הוא לא היה רוסי).

יום אחד פשוט נמאס והמנהלת פתחה לו תלונה במשטרה, ישב כמה שעות

וחזר טאטל'ה חביב.

 

בחור צעיר שלא מגיע כמעט לקופ''ח החליט שהוא צריך לקבל חופשת מחלה

בת יומיים לפני 3 שבועות,

כמובן שלא יחכה בתור הארוך אלא ידחף מייד לרופאה שבאמת ניסתה לסייע לו,

אך לא היה ניתן מבחינה טכנית להוציא ח''מ בדיעבד.

הדבר העלה את חמתו של הצעיר והוא התחיל לאיים עליה ולדפוק בזעם.

הוזמנה מייד משטרה והנמר הפך להיות כבשה תמימה באורח פלא.

 

מאז לא ראינו אותו יותר.

 

שני המקרים הללו פשוט מעידים על זה שאסור להבליג על כל גילוי מוקדם של

אלימות.

מאידך,

הבלגה יוצרת החמרה ומובילה לאלימות שניתן למנוע בעודה בהתחלה.

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להבין למה אנשים מגיעים למצב הזה ולא לבצע טיפול נקודתי.

סיסמה יפה.

אבל כל עוד אני לא אבא ולא אמא שלו, אצטרך לטפל בו בצורה נקודתית, אם זה תלונה במשטרה, תבעיה בבית דין וכל אמצעי חוקי אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להבין למה אנשים מגיעים למצב הזה ולא לבצע טיפול נקודתי.

 

בלתי אפשרי. בדיוק כמו שעסק עם תודעת שירות ששואפת לשלמות לא יוכל לעולם לרצות את כל לקוחותיו, כך גם עם אנשים שמתפחלצים כשהם מגיעים לביטוח לאומי/דואר/סופר-פארם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוסר סבלנות וסובלנות ונימוסים רעים.

 

למה יש חוסר סבלנות וסובלנות?

 

סיסמה יפה.

אבל כל עוד אני לא אבא ולא אמא שלו, אצטרך לטפל בו בצורה נקודתית, אם זה תלונה במשטרה, תבעיה בבית דין וכל אמצעי חוקי אחר.

 

 

בהחלט. תקרע לו את הצורה אם צריך. אבל זה לא ישנה דבר ברמה החברתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר דיברתי על זה רבות בעבר, רבות מאד: הכל מתחיל בחינוך מהבית.

נכון, ססמא כללית מאד מצד אחד ובומבסטית מצד שני - אבל שם אנחנו נמצאים.

לכן החינוך ניראה כפי שהוא ניראה, ולכן כל המדינה כולל נותני השירות, ניראים כפי שהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצדיק לרגע חלילה שום סוג של אלימות .

 

אבל רק כדי לאזן - נתקלתי כבר בכמה מקרים של פקידים ופקידות בביטוח לאומי עם 0 רצון לעזור, והרבה מאוד שליליות עוד מלפני שנאמרה מילה לכיוונם.

 

ואם לצפות לכך לרוב שהאוכלוסיה שעובדת מולם היא אוכלוסיה עם חיים לא פשוטים, אז ברור שדברים כאלו יקרו .

 

מה שנותר לנו - לגדל את הדור הבא בצורה ראויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזג ים תיכוני +חוסר חינוך+ קיום תמידי במוד הישרדות+ תודעת שירות אפסית + בירוקרטיה מייגעת שמוציאה את החשק מלחיות במוסדות המדוברים לאנשים שלפעמים הכי צריכים את זה = כל מה שתואר בשירשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...