Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובדים במוסד ממשלתי מול קהל אנשים האם הם זכאים להגנה מסויימת ?


מרק10
שימו לב! השרשור הזה בן 2111 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מפתיע.

 

מדובר באנשים שלא מודעים לזכויות שלהם, בטוחים שהמערכת דופקת אותם ואין להם סט כישורים מתאים לנהל שיח אינטליגנטי עם הפקידים אז דברים מהר מאוד גולשים לאלימות וצעקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חברים,

 

לביטוח לאומי מגיעים גם המון אזרחים לשלם חובות מסיבות שונות וגם עצמאים שחייבים כסף לביטוח לאומי. גם צעירים רבים בגילאים שונים מגיעים לטפל ולשאול שאלות כיצד ואיך ניתן לקבל הטבות להורים בגיל הזיקנה כגון: מטפל קבוע או על בסיס יומי ועוד מכיוון שהמודרניזציה מקשה על קבוצת אוכלוסית הזקנים בארץ לטפל בעצמם בבקשות שונות למוסד

 

לביטוח לאומי.

* לדעתי אם נותן השירות פקיד/פקידה מבקשים מאזרח אשר מגיע לביטוח לאומי להפסיק לצלם או להסריט אותו בזמן קבלת שירות חובה על האזרח להפסיק זאת.

 

לא יודע מה איתכם אבל אם לקוח או איש מכירות היה מגיע אלי לעבודה ומתחיל לצלם את המשרד שלי ואותי תוך כדי שיחה מבלי לקבל ממני אישור הייתי מעיף אותו קיבנימט ואפילו מרחיק לכת ומאיים עליו בתביעה משפטית על חדירה לפרטיות (מה דינה של תביעה כזו אינני יודע אבל לאיים הייתי מאיים)..

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשיתי אחות כבר 700 שנה בבית חולים גדול במרכז הארץ.

אלימות מילולית היא חווה על בסיס יום יומי, ועם אלימות פיזית יש הרבה "כמעטים", למזלי היא יודעת מתי לקרוא לבטחון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מחוויות אישתי: יום אחד מחוץ לשעות הביקור הופיע ארון מהלך, כזה עם שערות על השיניים ושאל על זה וזה. צוות האחריות הסביר לו שהוא מחוץ לטווח שעות הביקור וזה ממש הרשים אותו, עד כדי כך שגם הבטחון לא הצליח לשכנע אותו. רגע לפני שקראו לתגבורת משטרתית (ניתלו עליו אבל הוא לא הרגיש את זה) עבר במקום במיקרה רופא ממושקף ונמוכצ'יק ממחלקה אחרת. הרופא היה בעל חגורה שחורה דן השד-יודע-כמה-אבל-מספיק, עשה כמה תנועות מהירות ליד היצור והאחרון נשכב על אמא אדמה. למשטרה שהגיעה נותר רק להניח על ידיו הענוגות אזיקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

* לדעתי אם נותן השירות פקיד/פקידה מבקשים מאזרח אשר מגיע לביטוח לאומי להפסיק לצלם או להסריט אותו בזמן קבלת שירות חובה על האזרח להפסיק זאת.

 

לא יודע מה איתכם אבל אם לקוח או איש מכירות היה מגיע אלי לעבודה ומתחיל לצלם את המשרד שלי ואותי תוך כדי שיחה מבלי לקבל ממני אישור הייתי מעיף אותו קיבנימט ואפילו מרחיק לכת ומאיים עליו בתביעה משפטית על חדירה לפרטיות (מה דינה של תביעה כזו אינני יודע אבל לאיים הייתי מאיים)..

מבחינת חוק אין כאן שום בעיה, כל אחד הצדדים מסכים להקלטה, זה תקין. אין כאן שום חדירה לפרטיות, אתה נמצא במרחב ציבורי, אתה נותן שירות ואם אתה עומד מאחורי המילים שלך, למה שתהיה לך בעיה כשמקליטים אותך?

יותר מכך, במידה ותעיף את הלקוח בגלל שהוא הוא הקליט אותך, כנראה שתחשוף את עצמך לתביעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקופ''ח חולים מכבי הפסיקו עם האבטחה לדעתי בסניפים הקטנים.

גם למאבטח חמוש אין הרבה מה לעשות, אסור לגעת בלקוח זועם

וצועק עד שזה לא מגיע לקטע פיזי,

 

מה שניתן זה להזמין משטרה שלה יש יותר סמכויות.

 

במידה ומאבטח הוציא בכח לקוח זועם ללא אלימות פיזית מצד הלקוח (רק מילולית)

המאבטח האומלל ימצא כפועל מחוץ לנהלים והוא חשוף לתביעה משפטית

כאשר ההגנה תשולם מכיס המאבטח(כן כן!!)

כך יוצא המון שעות הכשרה מקצועית ל''בזבז'' על נהלים משפטיים במקום

לתת יותר סמכויות למאבטח.

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להפסיק עם האבטחה זה לדעתי משגה (ראו למשל מקרה רצח האחות בקופת חולים לפני זמן מה.

יש כמובן עוד מקרים).

כמי ששוטט בעבר בסניפי ביטוח לאומי בכל הארץ (מתוקף עבודתו) - זה עוד מקרה קל : כבר ראיתי מקרה בו הגיע מישהו לסניף ושפך בנזין ואיים בהצתה.

מהצד השני (ולא שאני מצדיק) , לפעמים הרשויות מתעמרות באזרח הקטן והפשוט , ויש כאלה נואשים שאין להם בעייה לאיים להקליט או חלילה להכות.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק10 - שבא אלייך איש מכירות לעבודה:

1. איש המכירות הוא זה שצריך לתת את השירות (כלומר הוא הפקיד) ואתה הלקוח. אז זה יותר לגיטימי שאתה תבקש להקליט את שיחת המכירות, על מנת שעוד שנה שתתקשר לבקש אחריות על המוצר שהוא מכר לך בטענה שיש לו 3 שנות אחריות והשירות לקוחות יגידו לך שיש לו רק חצי שנה - תהיה לך עדות מוקלטת.

 

2. (אני מניח ש...) אתה אדם פרטי. אתה עובד במקום פרטי. אתה לא חייב לאף אחד כלום ואף אחד לא חייב לך. בביטוח לאומי זה לא המצב. אני לא יכול במקום לפנות למרק10 ללכת למרק11. או למרק ובניו. אני תקוע עם ביטוח לאומי. לטוב ולרע. לפעמים פקידים משקרים/מסלפים/לא יודעים ומטעים לקוחות.

אני באופן אישי, יותר מפעם, הוטעתי על ידי פקיד שלא נתן לי את הכל המידע החיוני - לאחר מכן שבדקתי באינטרנט או התייעצתי - גיליתי מה הזכויות שלי באמת.

 

לכן אני באמת לא רואה פסול, אם באופן לא מתריס, אתה מקליט שיחה שלך עם נותן שירות.

 

לגבי קופות החולים - הן כמו כל ארגון מנסות לחסוך. אחת האופציות הן סייר מסתובב. שאתה מתקשר אליו. זה כמובן קשקוש. אבל זה מה יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהצד השני (ולא שאני מצדיק) , לפעמים הרשויות מתעמרות באזרח הקטן והפשוט , ויש כאלה נואשים שאין להם בעייה לאיים להקליט או חלילה להכות.

 

לא מדובר באקט מכוון מצד הרשויות. אף פקיד לא אומר "הנה היום אני הולך להרוס ליוסי את החיים". במערכות בירוקרטיות גדולות אנשים נופלים בין הכיסאות וטעויות נעשות.

 

מניסיוני חלק גדול מאותם אנשים הטביעו את עצמם בבוץ.

 

קח לדוגמא את המקרה הטרגי של משה סילמן.

 

אני מכיר את הסיפור שלו רק מהערך בויקיפדיה, אבל לפי מה שאני הבנתי מקריאת הערך המקרה שלו זה מקרה קלאסי שהיה אפשר לסגור בתשלום של כמה אלפי שקלים לאיש מקצוע שמבין עניין בחוק הביטוח הלאומי.

 

ציטוט:

 

בשנת 2002 חויב בדמי ביטוח לאומי בסך 15,000 ש"ח, ומשלא שילם אותם עקב מחלוקת על ההצדקה לחיוב (כבר טעות גדולה נעשתה מחוסר הבנה ואגו), עוקלה משאיתו על ידי המוסד לביטוח לאומי. המשאית נמכרה כעבור כשנה, לאחר שסילמן לא שחרר אותה, בין השאר עקב שביתות בביטוח הלאומי[1]. סילמן הגיש תביעת נזיקין נגד המוסד לביטוח לאומי, בה טען שנגרמו לו נזקים של יותר מ-4.5 מיליון ש"ח עקב עיקול המשאית. בקשתו לפטור מאגרת בית-משפט נדחתה, לאחר שרשם בית המשפט חגי ברנר קבע כי "סכום התביעה מופרך על פניו, וכמוהו הניסיון לקשור קשר סיבתי בין מחדליו של המוסד לבין הנזק שנגרם למבקשים"[2]. על החלטה זו הגיש סילמן בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון, אך נדחה בנימוק שעליו לערער בבית המשפט המחוזי[3]. ערעורו של סילמן לבית המשפט המחוזי ת"א נדחה על ידי חגי ברנר, בכובעו כשופט מחוזי בפועל.

 

לאחר מכן כל חייו היו רצף של טעויות שנבעו מאגו וחוסר רצון לשלם לאנשי מקצוע שהיו יכולים לחלץ אותו מהבוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכות האלה מוציאות לאנשים את המיץ.

גם האנשים שנפגעים מסתובבים כמו מתים וגם נותני השירות נכנסים לעבודה עם מוות בעיניים.

 

אני לדוגמה נפגעתי כתוצאה מתקלה בין שלוש מערכות, ב2013 התחלתי הנדסאי אלקטרוניקה דרך חיל האוויר במכללת כנרת.

תחילת 2015 אני מקבל מכתב עם התראה על חוב של פיגור שנתיים בתשלום לביטוח לאומי (לא עובד ולא צה''ל), התברר שהמכללה שלי נמצאת באיזה סכסוך משולש עם חיל האוויר וביטוח לאומי על העברת כספים. מי שנפגע פה זה אני ושאר חבריי, חלק מיהרו לשלם כי לא רצו להתסבך וחלק כמוני העדיפו להילחם.

המצב הגיע לכך שקיבלתי מכתב אזהרה עם פרטיי הרכב שלי לפני עיקול, בחור בן 19 צריך עכשיו להיקרע בין בירוקרטיות.

הפתרון שלי הגיע מאמא של חבר שעבדה בביטוח לאומי והצליחה לבטל לי את החוב, יותר מחצי מהמחזור שילם את הכסף כשלא היה אמור.

 

זה תמיד היה ככה ותמיד יהיה כך.

האור היחיד שאני רואה בקצה המנהרה זה ההתקדמות הטכנולוגית כמו שיש היום לבנקים, אני דרך האפליקציה עושה לי חסכונות,הוראות,העברות וכו' מבלי לדרוך בבנק. מקסימום מתכתבים בצ'אט. הסבתות והסבים בהדרגה עוברים לסמארטפונים, אלה שלא יסתדרו עדיין יקבלו מענה אנושי איכותי ויעיל שיווצר כתוצאה מירידת עומס.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא סבוך ומורכב מדי, ולצערי אני עוסק בו על בסיס יומי.

רשמתם דברים יפים, אבל כרגיל בעוף טופיק - אנשים מתדיינים על דברים שאין להם בהם מושג.

כל נותני שירות היום חשופים לאלימות מילולית ופיסית על בסיס יומי - בקופות חולים, בבתי חולים, בביטוח לאומי, בבנקים, בחברות הסלולר וגם בחנויות וברשתות.

השיח האלים של החברה הישראלית מזמן גלש החוצה מהרשתות החברתיות לחיים האמיתיים.

יש מקרים קשים כמו האחות טובה קררו ז"ל , בת 55, שעבדה בקופ"ח בחולון שמטופל בן 82 רצח אותה - אף מאבטח, אף שוטר, אף אחד לא היה מצליח למנוע את האירוע האיום הזה. בתקופה שלאחר האירוע אנשים היו מאיימים על נותני שירות במילים הבאות "נעשה לכם מה שעשו לאחות בחולון". פשוט כך. בבנק הפועלים בבאר שבע לקוח חמוש רצח את ארבעה אנשים. אף שומר לא היה עוצר אותו.

הארגונים השונים מנסים ככל שהם יכולים ומודעים לספק הגנה לעובדים אבל כארגון נותן שירות אתה מקבל כל יום עשרות אלפי אנשים ולא יכול להעביר אותם בידוק בטחוני כמו בנתב"ג.

במקרה הזה, יש לי לא מעט דברים טובים לומר על משטרת ישראל שמתייחסת לתלונות ברצינות.

 

הח"מ אויים בעבר לא פעם ונאלץ להגיש תלונות במשטרה כנגד לקוחות.

 

כאמור - לא פשוט בכלל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנו חיים בסיר לחץ על בסיס יומיומי.

 

משכורות קפואות, יוקר מחייה, יוקר דיור, תחרות בין השכנים למי יהיה יותר גדול וחדש. לחץ חברתי להתחתן ולהתחיל לעשות ילדים. לחץ של גידול ילדים. לחץ של תחבורה ציבורית סוג ג'. לחץ של פקקים אינסופיים. לחץ של חיפוש חנייה. לחץ של 35 מעלות חום ארבע חודשים בשנה. לחץ ביטחוני. לחץ, לחץ, לחץ, לחץ. כל הזמן לחץ.

 

לא מפתיע שאנשים מתפוצצים. האמת מזל שישראלים אוהבים לצעוק כי זה מאפשר לשחרר חלק מהלחץ. אם ישראלים היו יותר מאופקים כל יום היינו שומעים על רציחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכות האלה מוציאות לאנשים את המיץ. - אכן בכול מערכת ממשלתית קיימת מערכת ביוקרטית אשר מתפקדת על סמך נהלים וחוקים שנחקקו בממשלה ולפעמים גם למנהל לשכה בביטוח לאומי או במשרד הפנים אין את היכולת והזכות לעקוף אותם כאשר הוא נתקל במקרה מסועף.

גם האנשים שנפגעים מסתובבים כמו מתים וגם נותני השירות נכנסים לעבודה עם מוות בעיניים.

במילים פשוטות חתיכת קשקוש מצידך לכתוב את המשפט המודגש בכחול.

 

אנשים שעובדים במוסדות ציבורים באים לעבודה בדיוק כמו שאיש קבע מגיע לעבודה או איש IT אלא רק מוקדם יותר קרי לפני 8 בבוקר.

 

את כנראה ניזון מסיפורים שהיו רצים לפני 30 שנים על עובדי מוסדות ציבור אשר רוב הזמן מסתובבים עם כוס תה ביד והולכים הביתה בשעה 12:00.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע שאנשים מתפוצצים. האמת מזל שישראלים אוהבים לצעוק כי זה מאפשר לשחרר חלק מהלחץ. אם ישראלים היו יותר מאופקים כל יום היינו שומעים על רציחות.

אנשים שמגיבים בצורה כזו כדאי לך להמליץ להם על טיפול מתאים או פשוט לפני שהם מוציאים משפט מפיהם יספרו עד 5 ויחשבו כיצד לענות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...