Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע, אולי הוראה של היצרן למדינת ישראל אם זה מה שמורשה יבואן ממלא בתקופת האחריות ומה שהיבואן מציין בגדול בספר הרכב. היצרן מאפשר גם 10W-40.

 

פעם ראשונה שאני שומע שמורשה ממלא שמן שלא מתאים לסוג הרכב אבל אם זה כך אז בושה וחרפה.

פורסם
במדבקה המקורית של היצרן שמודבקת באוטו אין שום איזכור ל 10-40. רק 0-20 או 5-30.

 

ידוע. אתה מתחזק סיריון רק לאחרונה. אני מספר לך מה מילאו המוסכים המורשים עוד בשנות האחריות ומה מופיע בגדול בספר הרכב עם פרסומת של שמני פז. לך תדע, אולי ישראל הייתה מקבלת משלוחים שהיו מגיעים קודם לאירופה עם המדבקה בתא המנוע שמתאימה לאירופה של ואז ממשיכים לישראל אבל הוראת היצרן לארץ הייתה שונה מאירופה.

פורסם
פעם ראשונה שאני שומע שמורשה ממלא שמן שלא מתאים לסוג הרכב אבל אם זה כך אז בושה וחרפה.

 

נראה שזה ההוראה שקיבל מהיצרן. הכל היה גלוי ובגדול.

פורסם

שבוע טוב

הייתי אצל המוסכניק והוא אמר שהוא יכול לעשות ניקוי פלאשינג למנוע עם חומר מיוחד, שהרכב יעבוד בעמידה כמה זמן וינקה את עצמו..

לנקות את הרשת ולפרק את הקרטר הקטן ולנקותו.. את הקרטר הגדול אמר שצריך להוריד מנוע וזה סיפור גדול..

לאחר מכן להחליף שמן ופילטרים

סה"כ 700 ש"ח

מה דעתכם?

פורסם

היי

דיברתי עם עוד מוסך שאמר שעדיף לא לגעת בעניין השטיפת מנוע והבוצה.. שלא כדאי לחפש את הבעיה ושיכול להיות שאפשר לסחוב עוד הרבה זמן עם זה, ולא כדאי לזמן את הבעיה, מקסימום אם קורה אז נדלק מד לחץ השמן ועושים את הטיפול.. מה גם שהרכב עבר טיפול לפני 4000 ק"מ

האם כדאי לחכות לטיפול הבא ולהחליף לשמן שהיצרן ממליץ עם הפלאשינג למנוע? או שכדאי לעשות את זה עכשיו? אשמח לשמוע דעתכם

פורסם
היי

דיברתי עם עוד מוסך שאמר שעדיף לא לגעת בעניין השטיפת מנוע והבוצה.. שלא כדאי לחפש את הבעיה ושיכול להיות שאפשר לסחוב עוד הרבה זמן עם זה, ולא כדאי לזמן את הבעיה, מקסימום אם קורה אז נדלק מד לחץ השמן ועושים את הטיפול.. מה גם שהרכב עבר טיפול לפני 4000 ק"מ

האם כדאי לחכות לטיפול הבא ולהחליף לשמן שהיצרן ממליץ עם הפלאשינג למנוע? או שכדאי לעשות את זה עכשיו? אשמח לשמוע דעתכם

זו דוגמא למוסך שלא מומלץ להתקרב אליו ומה שמעניין אותו זה הכיס שלו כאשר תיאלץ להחליף מנוע ולשלם אלפים לא מעטים-

ברגע שתידלק מנורת לחץ שמן עלול להיגרם למנוע נזק בלתי הפיך כיוון שגם אם יש שמן במערכת הוא לא מגיע אל כל חלקי המנוע כנדרש שהרי הבוצה סותמת את מעברי השמן.

לא שמעתי על רכב שיש לו 2 אגני שמן מנוע.

כדאי לגשת *בהקדם* לאחד ממוסכים שמומלצים בפורום ולעשות מה שהומלץ קודם לכן- פירוק אגן שמן מנוע ופירוק מכסה שסתומים ולאחר מכן,ניקוי יסודי של הבוצה ללא קיצורי דרך ולגבי עלויות כפי שכתבו כל מחיר בסביבות ה 1000-1500 יהיה סביר לעבודה שכזו כתלות ברמת הבוצה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שבת שלום

אלו התמונות הכי ברורות שהצלחתי להוציא

http://www.interload.co.il/upload/2470906.jpg

 

http://www.interload.co.il/upload/1954350.jpg

 

יש לציין שהכנסתי את האצבע והרגשתי שזה לא בוץ.. זה מחוספס כזה.. כאילו הברזל מחוספס :shock: כאילו זה לא נמרח לי כל כך על היד.. רק ממש מעט

הרכב עבר טיפול לפני שלושה חודשים, ב-123000 ק"מ, כרגע הוא עם 127 אלף. הוחלף שמן מנוע פלאגים ופילטרים

אשמח לעזרה , תודה מראש

בדיוק צילמתי גם, ככה זה אמור להיראות במצב תקין, אותו רכב:

rps20180620_225637.jpeg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...