Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי לנטיס 98 , רכב פצצה ואני מרוצה ממנו מאד.

לאחרונה קרתה לי בעיה פעמים ואני לא מצליח למצוא מה לא תקין.

נסעתי עם הרכב נסיעה של בערך 45 דקות עם מזגן, נסע מעולה.

כשהגעתי ליעד כיביתי את הרכב וכעבור שעה חזרתי בחזרה והרכב לא הניע.

אני שומע שיש הצתה אבל לא מניע, התנעתי דרך כבלים ונסעתי חזרה הבייתה.

בבית כיביתי מנוע וניסיתי להניע שוב, לא הניע.

למחרת שוב ניסיתי להניע והניע מיד כמו חדש...

כך קרה לי בדיוק עוד פעם.

ז"א שאם אנסה לאפיין את הבעיה , לאחר נסיעה יחסית ארוכה עם מזגן הוא לא מניע ורק אחרי שמתקרר (ניסיתי יום למחרת) הוא מניע ללא כל בעיה.

מה זה צריך להיות לדעתכם?

תודה רבה לעונים.

פורסם

שבוע טוב

לפי מה שאתה מתאר שאחרי נסיעה עם מזגן ואורות הרכב לא מניע

1.דבר ראשון הייתי בודק טעינה בעומס.

2.הייתי בודק קו הזנה מינוס לגוף המנוע.

3.הייתי בודק קו הזנה מתח לאלטרנטור.

4.בודק גם שרצועת מנוע תקינה.

5.בודק שרצועת מנוע מתוחה.

עם הכל תקין מחליף אלטרנטור.

פורסם
.

אני שומע שיש הצתה אבל לא מניע, התנעתי דרך כבלים ונסעתי חזרה הבייתה.

.

 

מה זה אומר? מה אתה שומע?

האם הסטרטר מצליח לסובב את המנוע מהר כמו בזמן הנעה מוצלחת?

אם אתה מרגיש שהסטרטר מסובב את המנוע לאט כאשר המנוע חם, לרוב הבעיה היא בסולינואיד של הסטרטר עצמו. אין קשר למערכת הטעינה.

יום טוב גם לך

פורסם

אם הסטרטר מסתובב והמנוע לא נידלק צריך לבדוק באותה העת הזנת דלק וניצוץ ולפי זה יידעו איפה הבעיה בדיוק. זה גם יכול להיות תסמין של משאבת דלק שבדרך.

פורסם

אהלן.

היה לי בדיוק מה שאתה מתאר בדייהו לאנוס.

בהתחלה אמרו בוצה במנוע, אחכ החליפו מצבר ועדיין הבעיה לא נפתרה, בסוף מכונאי טוב אבחן שזה משאבת דלק והחליף אותה והבעיה נפתרה.

פורסם

שאלה של הדיוט - אני פשוט מנסה להבין מה קורה למשאבת הדלק כאשר הרכב חם, מה מצריך שמנוע הרכב יתקרר בכדי שמשאבת הדלק תחזור לעבוד? או שזה לא קשור וזה פשוט עניין של זמן עד שמשאבת הדלק מצליחה לייצר שוב מספיק לחץ?

 

אם כך מדוע הרכב לא נכבה פשוט לאחר מספר דקות של נסיעה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

מאחר והצלחתה להניע עם כבלים ממצבר אחר, נראה כי הבעיה במצבר אצלך ברכב.

כדאי לבצע בדיקת עומס למצבר.



יש תופעות של מנועי חשמל או אלקטרו מגנט - כאשר הם חמים ולאחר כיבוי - אין אפשרות

להפעילם שוב.

 

א - במידה ואין סטרטר.

יש לבדוק מצבר, ואת חיבורי המצבר.

את סולנואיד הסטרטר (הוא אלקטרו מגנט / רליי) - לפעמים נתפס כאשר הוא עדיין חם.

בעיה באימבולייזר, משבת הנעת המנוע.

 

ב - אם יש סטרטר והמנוע לא נדלק.

יש לבדוק את רליי / ממסר, קו החשמל למשאבת הדלק, או בעיה במנוע החשמלי של המשאבה.

 

ג - לבסוף את - חיישני גל הארכובה / קרנק גל הזיזים, כנ"ל אלקטרו מגנט.

יש מערכות ניהול מנוע, אשר לא מאפשרות הנעה כאשר החיישנים הללו לא תקינים / מזייפים.

כאן בד"כ , ידלקו נורות בקרת תקלה במנוע.

לכן - במידה ואין נורת תקלה, יש לבדוק את החיישנים הללו בסוף הבדיקות.

 

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...