Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

היו לי רעשים מגלגל ימין והיום פתחתי את הגלגל והופתעתי לגלות שרפידה אחת שחוקה לגמרי.

קפצתי לאבי חלפים וקניתי רפידות, הרפידות הוחלפו ולאחר מכן נהיה רעש גדול יותר ומין חריטה על הצלחת.

מישהו יודע ממה זה יכול להיגרם?

פורסם

לא את הברגים אלא את המובילים שלתוכם ניכנסים הברגים. לפי שאלתך כדאי שתיגש למישהו שיש לו את הידע והגריז לצורך פעולה זו..בלי לפגוע חס וחלילה.

פורסם

זה לא אמור להוות בעיה אם כי לא מחליפים רק צד אחד ואם הגעת למצב שרק צד אחד שחוק אז כנראה קיימת בעיה בקליפר וצריך לבדוק אותה לעומק.

פורסם

אתם כותבים תשובות נכונות - לאנשים שנראה כי לא תמיד שולטים בחומר..

קצת תרגום יעזור.

 

פותח הדיון, עם פתיחת הגלגל והאבחנה כי רפידה אחת יותר שחוקה מהאחרות.

אפשר להבין כי יש בעיה - בד"כ השחיקה היא די תואמת בכל הרפידות.

 

כל המכלול של הרפידות, זז על מובילים, כנראה שאחד מהמובילים תפוס, או בעיה אחרת.

לכן צריך קודם לטפל בבעיה של תנועת המובילים / פירוק ניקיון וגירוז.

 

כנס לדיונים על החלפת רפידות בלמים בפורום - יש מדריכים של חברי הכנופיה

כיצד מחליפים ומנקים ומגרזים מובילים.

* אולי אחד החברים עשה החלפה במאזדה, ויכול לקשר לדיון כזה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין שום דבר מטריד בזה. ברקסים זה דבר מאוד פשוט, אין אפשרות להרכיב "לא נכון".

 

אם הכל חזר למקומו אחרי ההחלפה אין שום סיבה שהברקסים לא יעבדו, לא מדובר על מערכת מתוחכמת או מסובכת שמצריכה איזשהו ידע של מהנדס טילים.

 

כמו כן לאחר ההרכבה כל מה שצריך זה 30-40 מטרים של נסיעה כדי לבדוק את הברקסים ואין שום סיבה שמשהו יפסיק לעבוד אם כל החלקים שיצאו - חזרו למקומם.

פורסם

היום פתחתי שוב עם הרבה יותר ידע לאחר הקריאה בפורום.

גיליתי את המוביל התחתון, אבל המוביל העליון נראה כאילו משמש לציר ואין אפשרות להוציא אותו.

מישהו מכיר?

×
×
  • תוכן חדש...