Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב - טויוטה קורולה שנת 1999 עם 133 אלף ק"מ.

אצלי משנת 2011. מעולם לא היו בעיות עם המצית. לפני 5 שנים קניתי מצלמה ושקע אחד כבר היה לא מספיק, כי חייב מטען לטלפון. אז קניתי מפצל איכותי של חברת HAMA הגרמנית, לא זבל סיני ב10 ש"ח.

 

61kog6f9YEL._SX385_.jpg

 

במשך 5 שנים השתמשתי באותו מפצל עם אותה מצלמה (חברת MIO) ומטענים איכותיים בלבד.

כבר כמה חודשים יש לי בעיה שנשרף פיוז מובנה בתוך המפצל (פיוז זכוכית 10 אמפר). קניתי שתי חבילות של 10 יחידות פיוזים והכל נשרף תוך מספר חודשים. ניסיתי בלי מפצל, רק מצלמה או מטען טלפון ונשרף נתיך של מצית עצמו. (בצורה של חוט שמלחימים בחלק אחורי ב90 מעלות) פירקתי, שמתי מצית מקורי חדש של טויוטה, והיום כבר נשרף לי מצית השלישי שקניתי. כל מצית כזה עולה בטויוטה 100 ש"ח. לאור המצב עולה שיש בעיה בחשמל. חוץ מזה כל הדברים עובדים תקין, שאר פיוזים ברכב שמורים.

מה זה יכול להיות?האם קצר? האם צריך בדיקת חשמלאי? במוסך יבואן לדעתי יעזרו אבל מחיר יהיה מופרז. על מי אתם יכולים להמליץ באזור חולון והסביבה?

פורסם
רכב - טויוטה קורולה שנת 1999 עם 133 אלף ק"מ.

אצלי משנת 2011. מעולם לא היו בעיות עם המצית. לפני 5 שנים קניתי מצלמה ושקע אחד כבר היה לא מספיק, כי חייב מטען לטלפון. אז קניתי מפצל איכותי של חברת HAMA הגרמנית, לא זבל סיני ב10 ש"ח.

 

[ATTACH=CONFIG]502494[/ATTACH]

 

במשך 5 שנים השתמשתי באותו מפצל עם אותה מצלמה (חברת MIO) ומטענים איכותיים בלבד.

כבר כמה חודשים יש לי בעיה שנשרף פיוז מובנה בתוך המפצל (פיוז זכוכית 10 אמפר). קניתי שתי חבילות של 10 יחידות פיוזים והכל נשרף תוך מספר חודשים. ניסיתי בלי מפצל, רק מצלמה או מטען טלפון ונשרף נתיך של מצית עצמו. (בצורה של חוט שמלחימים בחלק אחורי ב90 מעלות) פירקתי, שמתי מצית מקורי חדש של טויוטה, והיום כבר נשרף לי מצית השלישי שקניתי. כל מצית כזה עולה בטויוטה 100 ש"ח. לאור המצב עולה שיש בעיה בחשמל. חוץ מזה כל הדברים עובדים תקין, שאר פיוזים ברכב שמורים.

מה זה יכול להיות?האם קצר? האם צריך בדיקת חשמלאי? במוסך יבואן לדעתי יעזרו אבל מחיר יהיה מופרז. על מי אתם יכולים להמליץ באזור חולון והסביבה?

1. תבדוק בפועל מהי צריכת הזרם של הצרכנים שמחוברים לשקע המצית.

2. אם הפיוז נשרף לפעמים מיידית או רק לאחר זמן מסויים ?

3. מהו הערך של הפיוז המקורי ?

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על התגובה.

1. כרגע אי אפשר למדוד צרכנים כי מצית נשרף.

2. הפיוז של מפצל היה נשרף גם בזמן תזוזה, גם בלי לגעת בו.

הפיוז מובנה של המצית עצמו אתמול נשרף בזמן התנעה, גם הרחתי ריח שרוף.

3. פיוז שאחראי על מצית, שעון ורדיו שנמצא בבית פיוזים הוא 15 אמפר לפי ספר וככה בפועל. הוא תקין ושלם כרגע.

פורסם
תודה על התגובה.

1. כרגע אי אפשר למדוד צרכנים כי מצית נשרף. - בדרך כלל על כול מוצר חשמלאי כתוב מהי צריכת הזרם או הספק בוואטים.

2. הפיוז של מפצל היה נשרף גם בזמן תזוזה, גם בלי לגעת בו.

הפיוז מובנה של המצית עצמו אתמול נשרף בזמן התנעה, גם הרחתי ריח שרוף. - יש לך צילום או קישור לתמונה של הפיוז המולחם ?

3. פיוז שאחראי על מצית, שעון ורדיו שנמצא בבית פיוזים הוא 15 אמפר לפי ספר וככה בפועל. הוא תקין ושלם כרגע.

לדעתי שריפת הפיוזים נגרמת מקצר הנוצר כנראה מחוטים חשופים או מקצר הנוצר בין המגע המרכזי (+) בשקע המצית לגוף השקע (מינוס).

 

תשלוף את הפיוז של המצית ותבדוק בעזרת תאורה טובה האם הפין המרכזי קרוב מידי לחלק החיצוני של בית המצית ואולי ההפך.

איזה כייף לי :)

פורסם

רק מצלמה או מטען טלפון ונשרף נתיך של מצית עצמו. (בצורה של חוט שמלחימים בחלק אחורי ב90 מעלות) פירקתי, שמתי מצית מקורי חדש של טויוטה, והיום כבר נשרף לי מצית השלישי שקניתי. כל מצית כזה עולה בטויוטה 100 ש"ח. לאור המצב עולה שיש בעיה בחשמל. חוץ מזה כל הדברים

לא הבנתי לאיזה נתיך בצורת חוט שמלחימים בחלק האחורי ב-90 מעלות אתה מתכוון.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם הבנתי נכון:

כאשר המטען והמצלמה מחוברים דרך המפצל - הפיוז של המפצל נשרף.

כאשר המטען או המצלמה מחוברים ישירות לשקע מצית - הפיוז של המצית נשרף.

 

הדבר שנשמע הכי הגיוני זה שהמטען והספק של המצלמה מקצרים (אני מניח שרק אחד מהם באמת מקצר ופשוט לא שמת לב לזה בבדיקה שלך כי זה לא היה מיידי). ושהמפצל תקין.

 

אני מציע דבר כזה:

הפיוזים של המפצל זולים. וכאשר אתה מחבר דרכו - השקע של המצית לא יהרס.

לכן, חבר דרך המפצל רק אחד מהצרכנים (מטען או מצלמה) אם נשרף הפיוז תדע שמה שהיה מחובר באותו זמן מקולקל ותחליף אותו.

×
×
  • תוכן חדש...