Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב מבורך לברים יקרים

התקציב הוא 23K+- שניהם שנת 2013 עם ק"מ סביב ה 100k, האם הם חולקים את אותו גיר AL4 המחודש יותר ואת אותו המנוע? ואם לא מי מבינהם יחשב אמין וחסכוני יותר?

אני מודע לזה שה c4 יותר נוח ומפנק עם סביבת נהג טובה יותר,אך לאליזה בגאז' גדול יותר.

 

תודה מראש למכוונים.

פורסם

האליזה עם מנוע 1.6 אכן עם אותו גיר של ה-C4 (ה-AL4 המפורסם), אבל המנוע שונה, וזה של האליזה אמין יותר. זה לא שהמנוע של ה-C4 יתפרק, אבל אני חושב שיש לו כמה בעיות ידועות, אם כי יכול להיות שבשנתון הזה הן כבר (חלקית) נפתרו. אני לא באמת יודע.

 

שניהם לא חסכוניים.

 

לאליזה יש גם גרסת 1.2 עם גיר רובוטי שתהיה חסכונית יותר, אבל הגיר פחות מוצלח.

 

שים לב שהאליזה לא רק לוקה בהנדסת אנוש ובידוד רעשים, אלא גם פחות בטיחותית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מה ההבדלים בין השנתונים של הסיטרואן C4 במנועים? או בכלל במנועים של פזו סיטרואן.

אשמח לפירוט.

אני גם חשבתי שזה אותו מנוע 1.6 120כס. בC4 עד 2011 בערך יש מנוע 1.6 שהוא 110כס.

גם חשבתי שזה אותו מנוע 120כס בפיזו 208 ובפיזו 308.

פורסם

בבקשה:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_PSA_engines

ב-C4 דור ראשון, כמו גם ב-307, השתמשו במנוע TU5, שנקרא גם NFU. גרסה חדשה שלו, שנקראת EC5 (או NFP) משמשת בפיג'ו 301 ובסיטרואן c-elysse.

 

בסיטרואן C4 דור שני (מ-2011) ובפיג'ו 308 דור ראשון (עד 2014) משתמשים במנוע שונה לגמרי, מסדרת פרינס (EP6 לנגזרותיו). ה-C3 פיקאסו משתמשת במנוע פרינס 1.4 (EP3).

 

מנוע NFU נחשב אמין למדי, מנועי פרינס קצת פחות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הגיעו גם בנזין 1.6 רובוטיות (מתייחס ל-C3 picasso)

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...