Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מפה לשם יום שבת עבדתי כמה שעות על הרכב אחרי שהצטיידתי בכל הכלים והחומרים.

 

מה היה לנו?!

פירוק מגש אחורי,פירוק דיפון דלת תא המטען, הוצאת כל המפריעים בדרך(חוטים מנורות חגורות בטיחות)ניקיון יסודי של המתכות.

 

אחרי זה התחלתי בהדבקת היריעות בוטיל והצמדתם,שכבה אחת על כל משטח ובסך הכל התבזבזו 2 וחצי יריעות כולל תקרת המטען.

 

נכנס לרכב נותן שמיעה של השיר down by marian hill שהבאס שלו יורד מאודד נמוך..

יפה מאודד הרזוננס ירד במשהו כמו 50% והמגש כבר פחות מנגן.

 

עברתי לשלב ב׳ - הדבקת הccf

היה קצת פחות חומר ממה שציפיתי אז ויתרתי על דלת התא מטען והדבקתי על תקרת המטען ועל דיפון המגש.

החומר היה ממש קליל לעבודה ונדבק מעולה.

 

נכנס לרכב נותן שמיעה של השיר down by marian hill שהבאס שלו יורד מאודד נמוך..

(שוב)

הפעם אני עוד פחות שומע את הרזוננס משמע החומר בלם יפה את הרעידות מלהגיע אליי לאוזניים, מה שכן לדעתי גם חלק מהסאונד נבלם ולסאב יותר קשה להגיע לשמשה, אבל בכל זאת שווה את הפסקת הרעד הנוראית שיש במאזדה.

 

אם לסכם, שיפור של 65-70% בעיניין הזה :)

Hu: Jvc 2 din + dsp bit one

Amps: Zapco reference 350.2 + Audison sr 4 + Audison sr1DK

Comp: Morel Hybrid 602 + Audison Apk 165

Sub: Jl audio12W3

פורסם (נערך)

לחברה קוראים אובזוטק

לא מצאתי באתר את החומר. אני אמצע ויביא קישור

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תעשיית הבידוד האקוסטי לתחום הרכב צמחה פלאים בשנים האחרונות וטוב שכך - עדיין, רוב החומרים הם שכפול מדבקה של אחד מתוך שני מפעלים עיקריים בסין כאשר המותגים המוכרים בשוק הם רובם אמריקאיים בכלל.

 

זה הבסיס למערכת טובה - בלי זה, אין טעם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי מערכת שעלתה לי 6000 שקל בערך ,האם חומרי איטום בידוד יעשו את ההבדל ? או שזה למערכות שעולות מעל 15000 שקל,

יש לי מגבר של בוסס p3700

קומפוננטים של gbl 609c

עם טוויטרים

וסאב של jjbl לא זוכר איזה דגם בדיוק

התקנה של המערכת תעלה לי 500

השאלה כמה יעלה לי לבצע את הבידוד

פורסם

ומישהו מכיר חומר אמאריקאי m3

דיברתי עם אחד שמוכר אמר לי שזה בא כבר עם ספוג וגומי ורק צריך להדביק?

ואחד אחר אמר לנ שלוש שכבות ששתים

מהם זה חברת דיינמיט והאחרון זה חומר אחר

ולארבעה דלתות זה 2000 שקל

×
×
  • תוכן חדש...