Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!!!

אחרי טיפול במוסך התחלתי להרגיש שטווח הלחיצה על הבלם התארך כאשר בזמן הלחיצה אני מרגיש כאילו יוצא רק אוויר עד שהברקס מגיב ללחיצה...

בנוסף בזמן של עצירה פתאומית הברקס מתחיל לרעוד והמרחק בלימה מתארך כי לוקח יותר זמן לרכב להגיע לבלימה מלאה.

אודה על כל עצה ממי שמכיר מבין ויכול לעזור לי להבין את הבעיה....

בנוסף אודה על המלצות למוסך אמין ומקצועי באזור ירושלים.

 

תודה מראש!

פורסם

תחזור למוסך שביצע את הטיפול כדי שיעשו ניקוז אוויר ממערכת הבלמים, הפעם כמו שצריך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום. דבר ראשון הייתי ממליץ להעמיד את הרכב עד שתתברר התקלה. לא משחקים בענייני בלמים.

דבר שני, הטיפול במוסך כלל את עניין הבלמים?

אם כן, שלח אותו בגרר שיבדקו מה הבעיה, זה לא אמור ליפול עלייך.

מבחינה יותר טכנית, הייתי בודק מצב משאבות הבלם בגלגלים האחוריים במידה ומדובר בתוף. אם מותקנים בלמי דיסק ברכב הייתי בודק מפלס נוזל בלימה ומחפש אחר נזילות.

יכול להיות שניקזו אויר מהמערכת ושכחו לסגור את אחד הניפלים. לכן הדוושה יורדת עמוק והרכב מתקשה לבלום. פשוט כי לא מצליח להיבנות לחץ מספיק ע"מ להפעיל את הקאליפרים.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

ייתכן שלאחר החלפת הרפידות בסוף הטיפול על מנת שייצמדו לצלחות פימפמו את דוושת הבלם עד הריצפה מיספר פעמים מה שעלול בסבירות יחסית גבוהה לדפוק עת המשאבה המרכזית. על מנת לשמור על המשאבה מפמפמים חצי מהלך כל פעם. עכשיו זה לא משנה יותר מידי..רק שתדע להבא כי אני מניח שלא היית נוכח בעת ההחלפה והפימפום.

×
×
  • תוכן חדש...