Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 הבל בין מצת ngk bkre5-11 ל bkre6-11


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הרכב שלי מאזדה 3 2008 לפי הספר רכב צריך מצת מסדרה 5 , קניתי ביום שישי מחנות חלפים והוא הביא לי את סידרה 6 (הבנתי שזה יותר קר) , רק כשהגעתי הביתה ובדקתי בספר רכב ראיתי שאני צריך ת סידרה 5 .

האם זה קריטי? האם באמת אפשר לשנות סדרה אחת למעלה או למטה וזה לא כ"כ בעל השפעה ?

הרכב עם 87,000 ק"מ אם זה רלוונטי לנושא.

תודה.

אביב8)

פורסם

אין שום בעיה והמחיר צריך להיות זהה.

ההבדל בין המצתים הוא דרגת החום, אפשר לרדת בדרגת חום אחת כמו במקרה שלך ללא שום בעיה.

מדוע לא רכשת מקוריים? ההבדל ממש קטן במחיר למצת רגיל לא אירידיום.

פורסם

שני הדגמים הם מקוריים, בטח הכוונה היתה למה לא רכשתי לפי הספר רכב, הספר רכב לא היה איתי וסמכתי על החנות חלפים כשביקשתי את הדגם עבור מאזדה 3 2008.

mcaspi -לא הבנתי את התגובה שלך, מי מחרטט? מה זה "הפורום לא תומך בדברים כאלו".

אביב8)

פורסם

ב"לחרטט" התכוונתי להרכבת חלק שהיצרן לא ממליץ. בנוגע לחלק השני, אלתורים כמו הרכבת חלק לא מומלץ, לא מתקבלים בד"כ בברכה בפורום.

פורסם

אני לא יודע למה, אבל הגרסה ה-5 היא לא כ"כ פופלארית במוסכים ובחנויות החלפים. גם לרכב שלי (יונדאי גטס) שמו את גרסה ה-6 במוסך. כשהחלפתי, חפשתי בכמה חנויות ולכולם היה 6. עברתי כמה חנויות בשביל למצוא את גרסה ה-5.

פורסם
היי

הרכב שלי מאזדה 3 2008 לפי הספר רכב צריך מצת מסדרה 5 , קניתי ביום שישי מחנות חלפים והוא הביא לי את סידרה 6 (הבנתי שזה יותר קר) , רק כשהגעתי הביתה ובדקתי בספר רכב ראיתי שאני צריך ת סידרה 5 .

האם זה קריטי? האם באמת אפשר לשנות סדרה אחת למעלה או למטה וזה לא כ"כ בעל השפעה ?

הרכב עם 87,000 ק"מ אם זה רלוונטי לנושא.

תודה.

 

היי

לפי דעתי הכל בסדר אין צורך להחזיר שום דבר ואתה כן יכול להתקין מצת מסוג BKR6E-11

הבדל הוא שסדרה 5 היא מצת לכל העונות וסדרה 6 טובה לקייץ ,בגלל שישראל מדינה חמה רובם מחזיקים מצת מסדרה 6 וזה הסבר הנכון !

והצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...