Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום של כמעט ארבע שנים ותשעים אלף ק"מ סיאט איביזה 1.2 DSG


banji man
שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הם תיקנו את זה עם מנוע ה-1.0, כשעכשיו הם החליטו להחליף מצתים כל 30K

.

זה לא רק עם המנוע הזה, הדרישה הזו היא גם לגבי מנוע 1.4. היה על זה שרשור בעבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב1.2 צריך להחליף כל 30. ההנחיה שונתה לפני כשנתיים ובגלל זה לא הוחלפו מצתים בטיפול 30K, הם הוחלפו ב60K במקום.

בטיפול 90 הקרוב יש להחליף מצתים שוב.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה DSG, אני מכיר מקרוב את נושא הרעידות. לאבי יש איביזה 2013 שנוסעת רק בעיר. הוא החליף מצמדים באחריות לפני שהרכב הגיע ל30K.

 

פקקים עושים לי רע. אני עושה המון מאמצים כדי להימנע מהם. אם צריך אני יוצא יותר מוקדם או מאוחר, בודק בוויז את המסלולים מראש ובוחר את האפשרות הזורמת ביותר גם אם היא ארוכה

יותר במשך הנסיעה ומספר הק"מ.

כמובן שאי אפשר להימנע מפקקים. כאשר אני בפקק לעולם לא אזחל קדימה כשהרגל על הבלם. מקפיד על חיבור מלא של המצמדים כאשר הרכב לפני זז קדימה.

 

בכביש הפתוח אני ממש לא נוהג "כמו סבתא" , משתדל לסיים עקיפות במהירות, אם צריך מוריד באופן ידני מהילוך 7 להילוך 4 כדי לשמור את המנוע בתחום הסל"ד המתאים לעקיפה.

 

אני מניח שההתנהלות שלי עם הגיר תרמה רבות לאורך החיים של המצמדים ולא מדובר בעניין של מזל.

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה DSG, אני מכיר מקרוב את נושא הרעידות. לאבי יש איביזה 2013 שנוסעת רק בעיר. הוא החליף מצמדים באחריות לפני שהרכב הגיע ל30K.

 

פקקים עושים לי רע. אני עושה המון מאמצים כדי להימנע מהם. אם צריך אני יוצא יותר מוקדם או מאוחר, בודק בוויז את המסלולים מראש ובוחר את האפשרות הזורמת ביותר גם אם היא ארוכה

יותר במשך הנסיעה ומספר הק"מ.

כמובן שאי אפשר להימנע מפקקים. כאשר אני בפקק לעולם לא אזחל קדימה כשהרגל על הבלם. מקפיד על חיבור מלא של המצמדים כאשר הרכב לפני זז קדימה.

 

בכביש הפתוח אני ממש לא נוהג "כמו סבתא" , משתדל לסיים עקיפות במהירות, אם צריך מוריד באופן ידני מהילוך 7 להילוך 4 כדי לשמור את המנוע בתחום הסל"ד המתאים לעקיפה.

 

אני מניח שההתנהלות שלי עם הגיר תרמה רבות לאורך החיים של המצמדים ולא מדובר בעניין של מזל.

ופה בדיוק מתעוררת השאלה האם ראוי שמכונית מודרנית תאלץ אותנו להתאים את תנאי ואופן הנסיעה לפי נזק פוטנציאלי למכללים שבה במקום על פי נוחיות וצרכים של הנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חידוד חשוב, אני לא נמנע מהפקקים בגלל הDSG. להתחיל או לסיים את היום עם פקק פשוט עושה לי רע. גם עם רכב אחר הייתי משתדל להימנע מהפקקים. הערך המוסף של זה הוא אורך חיים גדול יותר לקלאצ'ים.

 

מבחינת שינוי סגנון הנהיגה עבור הDSG, כפי שכתבתי, אני לא זוחל עם רגל על הבלם. לא חושב שזה כל כך נורא.

כשהגיר הזה תקין הוא פשוט מדהים,

הוא מנצל בצורה אופטימלית את כוח המנוע.

למי שמחפש ביצועים טובים יחסית מרכב עממי אז מדובר בפתרון טוב.

מי שרוצה רכב כדי להגיע מA לB באמינות מירבית שיחפש במקום אחר.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר אולי להסיק, באמת, שאוטוסטרדות גרמניות מיטיבות עם אורך חיי הגיר, אבל פקקי האיילון פחות.

 

אתה חושב שבגרמניה אין פקקים?

 

זה עניין של אקלים, כנראה. בעיות של DSG דווחו בהרחבה, ועשו גלים, גם בסין ובאוסטרליה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על סיכום מצויין.

 

לפי העובדה שהקלאצים והרפידות מקוריים המשמעות שאתה נוהג מאד מאד עדין ובעל מזל,הרכבים האלה לא שורדים 90K בלי להחליף קלאצים או איזשהו קלקול אחר,ולראיה התגובות של בעלי VAG אחרים גם בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חושב שבגרמניה אין פקקים?

 

זה עניין של אקלים, כנראה. בעיות של DSG דווחו בהרחבה, ועשו גלים, גם בסין ובאוסטרליה.

 

ומי אמר שבגרמניה אין בעיות?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

אותו משתמש בעצמו נוהג על Dsg 7 ללא תקלה 150,000 ק"מ אז אובייקטיבי ;) .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630923-החלפת-ידית-הילוכים-DSG-אוקטביה-15

 

גם זה לא אומר כלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...