Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת מה דעתכם על המכוניות הנל,שנת 98.

כמובן גיר רגיל.

מה שחשוב במיוחד זה צריכת הדלק ומחיר טיפולים .

כמו כן..בטיחות.

בלי שום צורך בנוחות.

 

 

תודה..

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

מישהו?!

משהו..?

אולי בכיוון?

 

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

אני ממליץ על ניו-פליסיה אוטו אמין צריכת דלק סבירה.

שלושת הרכבים שאתה מחפש הם לא באותו גודל, תנסה לתאר קצת יותר מה הדרישות

שלך מהרכב.

גם השרייד לא רעה לדעתי התלבטות היא בין הדייהטסו לסקודה.

הפורד קצת בעייתי בהמשך באם תרצה למכור בעתיד.

פורסם

תודה על ההתיחסות..

אני לא מחפש רכב בשביל למכור אותו..

אני מחפש רכב שישרת אותי.

גם את הסקודה לא נראה לי שאוכל למכור.

סקודה,אסקורט-1600 (90,75 כ'ס)

פיאסטה,שריד-1300 (85,75 כ'ס)

לא נוחות..לא מראה..לא סחירות.

מחיר טיפולים,צריכת דלק ובטיחות.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

הבנתי שאתה לא רוצה רכב כדי למכור אותו, אבל זה שיקול שלפעמים צריך לקחת.

אני עדיין חושב שההתלבטות היא בין הסקודה לדייהטסו.

מבחינת אמינות שתיהם אמינות מאוד אם מטפלים בהם כראוי.

מבחינת בטיחות גם נראה לי ששתיהם בעלות 4 כוכבי ריסוק, אבל אני לא בטוח.

בכל מקרה בשתיהן יש קורות מחוזקות ושלדה מחוזקת.

הטיפולים בסקודה לא יקרים במידה והיא מתוחזקת היטב וזה מניסיון של החזקת סקודה פיבוריט

בת קרוב ל-11 שנים יד ראשונה שלא עושה בעיות קשות. עד החודש האחרון היו רק טיפולים תקופתיים. בזמן האחרון פוקד אותה משבר גיל 11 כתוצאה מבלאי תקין לאחר 135000 ק"מ.

הוצאות תחזוקה של דייהטסו אני לא מכיר.דייהטסו מבאה מבית טיוטה אז בכל מקרה זה אוטו אמין.

×
×
  • תוכן חדש...