Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחנוכה שמח.

 

אני מחזיק כיום בפורד פוקוס 2013 אקובוסט ידנית (1600, 182 כ"ס) ונהנה ממנה מאד.

ככל הנראה, הרכב ימכר בשבוע הקרוב. למה? האמת שאין לזה סיבה טובה חוץ מזה שאני נוסע המון, כ45א ק"מ בשנה ולכן חייב להחליף רכבים בתדירות גבוהה כדי לא להגיע לקילומטרז'ים גבוהים במיוחד. וחוץ מזה, כחובב רכב (ויש שיאמרו חולה הגה קשה), כבר התפתח לי תאבון לחוויה חדשה...

 

אז המחשבה כרגע היא למצוא ב.מ.וו i118, ידנית בלבד.

1. הנאה מנהיגה? מישהו יודע?

2. האם יש למישהו ניסיון עם עלויות תחזוקה של הרכב? אני מצבע פה קפיצת מדרגה לרכב טכנולוגי יותר ו"פרימיומי" יותר אבל לא יכול להרשות לעצמי להסתבך עם עלויות תחזוקה פסיכיות. ברור שאני מבין שתהייה עליה בעלויות (וגם הפוקוס טורבו שלי איננה משפחתומטית יפנית מבחינת עלויות) אבל אני רוצה לדעת שמדובר בסיכון מחושב ולא בהתאבדות....

 

תודה

פורסם

מנוע פרינס.

אם עלויות שוטפות מטרידות אותך, המלצתי היא שתרד מזה.

אם אתה מוכן מדי פעם לבלוע צפרדעים אז תקבל רכב מאד מתגמל.

פורסם

המנוע. חפש מנוע פרינס

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...