Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה'.

יש לי יונדאי אלנטרה 2001 אוטומט והיא צורכת לי המון דלק בסביבות ה 13.5 ליטר ל-100 ק"מ בעיר בנסיעה רגועה ..

הייתי רוצה למכור אותה ולקנות מאזדה לאנטיס 2001 אוטומטית ..

השאלה שלי אם התצרוכת דלק שלה יותר נמוכה ?

פורסם

ההבדל בין המכוניות הוא לא כל כך גדול ואתה תפסיד לא מעט כסף בקניה/מכירה...

 

ואני בכלל לא בטוח שהמזדה יותר חסכונית, מה שכן בטוח שהביטוח שלה הרבה יותר יקר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הצריכת דלק הזו די מזעזעת ... ויוצאת בערך 7.5 ק"מ לליטר דלק ( שככה מקובל יותר למדוד ... )

בזמנו , כשהיתה לנו לאנטיס 2001 בבית האוטו היה צורך 1-11 ק"מ לליטר פלוס מינוס בנסיעה מעורבת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
הצריכת דלק הזו די מזעזעת ... ויוצאת בערך 7.5 ק"מ לליטר דלק ( שככה מקובל יותר למדוד ... )

בזמנו , כשהיתה לנו לאנטיס 2001 בבית האוטו היה צורך 1-11 ק"מ לליטר פלוס מינוס בנסיעה מעורבת.

 

ליביו

11/1 נראה לי אופטימי מדי, ובכל מקרה לא הייתי מתייחס לנתון הזה בצורה מדעית.

 

רוב ה-1.6 האוטומטיות לא יגיעו לנתון הרבה יותר טוב מצריכה של 8 ק"מ לליטר דלק בנסיעה עירונית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רוב הרכבים בקטגורית ה-1600 סמ"ק עושים בממוצע בין אחד לשבע לאחד לתשע . קחו בחשבון את העובדה שמיום ליום הפקקים יותר גרועים ,וכשנוסעים בקיץ עם מיזוג ויושבים שעה בפקק גם צריכת הדלק תהיה בהתאם...הרבה אנשים אוהבים להסתמך על נתוני קטלוג שמושגים בתנאי מעבדה ,וכשעולים על הכביש התמונה שונה לחלוטין.אז....שלא יעבדו עליכם...:wink:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

נשמע לי ממש מוזר ש1:11 ללאנטיס זה אופטימי, ואתם טוענים שליטר ל8 או 9 ק"מ זה יותר נורמלי,

עם האוטו שלי, שהוא בא בימים אני מגיע ל1 ל9-11.. וזה מנוע 2.0...

למה כאלה בזבזניות? אוטומט כ"כ משפיע?

פורסם
.

למה כאלה בזבזניות? אוטומט כ"כ משפיע?

אכן כן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלי אומנם 2003 אבל גם כן עושה בערך 1:8 (על חשבון העבודה), מה שמעניין שהרכב הקודם רנו מגאן עשתה 1:11-12.5 וגם אוטומטית, הבעיה רק שהרכב (הרנו) בילה הרבה במוסך מול האלנטרה שמראה אמינות מוחלטת.

פורסם

בתור אחד שמחזיק את האילנטרה 2005 2.0 ליטר אני יכול להגיד לכם שהצריכת דלק היא סבירה מאוד לדעתי. 10.3\100 קילומטר....זה קצת פחות מ-10 קילומטר לליטר...

ואני לא בדיוק נוהג חסכוני (אמא מעט יותר חסכונית...אני לא ממש) אני נוהג לרוב על 120-140 (משתדל לא בקרבת מכוניות...), כשבא לי אני בודק את היכולות של האוטו (עם לחיצת גז נעימה)...

תבדוק אולי יש בעיה עם חיישן הלמדה שלך? אגב המנוע שלך הוא SOHC או DOHC ?...

 

אנחנו יחסית ממלאים מיכל דיי מהר...אני גם חושב שהאוטו זולל דלק...אבל הנתונים על המסך מראים אחרת...ולגבי האמינות של האוטו: לפניה הייתה לנו סונטה...במשך 4 שנים לא עשתה לנו בעיה אחת...

והאילנטרה מראה שהקנייה הייתה שווה את המחיר שלה... :)

 

 

שי

למכירה: טויוטה אוונסיס מודל 2003, 2000 סמ"ק, יד ראשונה צבע שמפניה. 052-4355354- משה.

פורסם

זה ידוע שה-2 ליטר חסכונית יותר מה-1.6 אבל מה לעשות זהו הטמטום של ישראל רק 1.6 ליטר (ורק אוטומטית ) אפילו שהבדלי המחירים זניחים, ואני מתאר שאם היו מביאים את ה-2 ליטר עם מפרט של 1.6 אזי המחיר אפילו זהה.

×
×
  • תוכן חדש...