Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אנחנו מחפשות רכב סופר מיני, שיהיה רכב שני בבית וישמש בממוצע ל 7000 ק"מ בשנה.

רב הזמן (90%) נוסע ברכב אדם אחד, אבל כיוון שיש שני ילדים קטנים (ותוכניות עתידיות לעוד ) אז צריך גם אופציה להכניס לפחות 2 כסאות ילדים, וגם מקום בבגאז. רב הנסיעות הן בתוך העיר, כיוון שלנסיעות ארוכות בדרכ משתמשים ברכב הגדול מהעבודה.

נושא הבטיחות חשוב לנו מבחינת מבחני ריסוק- 5 כוכבים, אבל פחות מבחינת כל התוספות האקטיביות.

שנתון- עדיף 2014 ומעלה.

 

תקציב- יש מספר אופציות:

מבחינת סכום זמין- יש לנו כ 40,000, ואפשר למתוח אותו עד 50,000, או ללכת על מימון- ואז אנחנו יכולות להוסיף עוד 700-800 בחודש

כך שהאופציות הן- יד שניה עד 50,000, יד שניה מליסינג עד 70,000, או חדש עם מימון (אופציה פחות מועדפת אבל אם שם נמצאת המכונית המתאימה אז לא היינו רוצות לפסול על הסף).

 

ועוד דבר- הנהגת המרכזית באוטו אוהבת לנהוג- נכון לעכשיו עם מאזדה 2, ונסיעת מבחן עם הונדה גאז חדשה לא הלהיבה מבחינת הנאת הנסיעה (והמחיר...).

 

נשמח מאוד להמלצות/הצעות/דיס המלצות.

בתודה מראש

כל המשפחה :)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה קצת יותר מדי דרישות למעט מדי תקציב (וגודל).

 

בשום סופר מיני לא יכנסו 3 כיסאות ילדים מאחור. הג'אז היא כנראה הכי מרווחת, ואם היא נפסלה האחרות יהיו פחות מרווחות. האופציה היחידה היא אולי להכניס סלקל נגד כיוון הנסיעה במושב הקדמי ושני כיסאות מאחור (אבל אז הסיכוי להכניס מבוגר סביר מאחור שולי עד אפסי). אם תוכלי לתת עוד פרטים על גיל הילדים זה יעזור.

 

איך הנהגת העיקרית מגדירה "מהנה לנהיגה"? גיר ידני זו אופציה? מנוע חזק, או הגה מתקשר? או סתם רכב נח ומאובזר?

 

למה המאזדה 2 הנוכחית מוחלפת? ולמה לא להחליף במאזדה 2 חדשה יותר, אם הבעיה היא רק בגיל הרכב?

 

אם הדרישה לסופר מיני מהותית בגלל למשל מחסור בחניה, הייתי חושב על איביזה ידנית או קליאו ידנית (מוגדשת, האטמוספרית עגלה), מאזדה 2 או בכל זאת הונדה ג'אז, בגלל הגודל. בתקציב כולל המימון אפשר בקלות למצוא 208 מוגדשת אוטומטית (ואפילו אחת חדשה יד 1 אפס ק"מ).

 

אם בכל זאת יש צורך להכניס 3 כיסאות מאחור, אף אחת מהאופציות פה לא רלוונטית וצריך לחשוב על רכב גדול יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

היי Pooh,

קודם כל תודה רבה על התשובה וההתייחסות- מעריכה את זה.

היום יש שתי ילדות בנות 4.5 שיושבות על כסאות גדולים שנכנסים בנחת במאזדה. התוכנית היא להרחבת המשפחה ואנחנו בדרכ מחזיקות אוטו לפחות ל 5 שנים ולכן ה (5) בסוגריים- אבל מניחה שכשזה יהיה אז הילדות יעברו לבוסטרים. בכל מקרה אין ממש מצב ל 5 מבוגרים באוטו כי אם גם אני נמצאת אז לוקחים את האוטו של העבודה. אז מכסימום האנשים שאמורים להכנס לאוטו זה 3 כיום ו 4 בעתיד (צודק- לא הייתי מספיק ברורה בכותרת).

מהנה לנהיגה- מכונית עם כח ומגיבה. מהבחינה הזו המאזדה בהחלט היתה סבירה פלוס. ( בשעתו בדקנו גם פיקנטו והיא הרגישה כמו עגלה לעומת המאזדה). לפני זה ( ולפני עידן המכוניות מהעבודה) היתה לנו גולף TSI והיא מבחינתנו המודל לנהיגה מהנה.

גם אבזור זה מסייע, בעיקר דברים פרקטים כמו מראות מתקפלות ( שלא כל חצי שנה מישהו ישבור את המראות של האוטו).

ידני כבר לא אופציה- הנהגת טרום המאזדה היתה כמה שנים טובות עם סובארו ידנית, ולמרות הזכרונות הנוסטלגיים החביבים, היא לא רוצה לחזור לשם ( לידני הכוונה, לא לסובארו..).

מאזדה חדשה היא בהחלט אחת האופציות, פשוט רצינו לדעת אם אולי יש משהו יותר מתאים בשוק, מה גם שהמחיר של המאזדה החדשה דיי קפץ- בשעתו (2013) קנינו יד 2 ולכן המחיר היה סביר ( המאזדה היא 2009) ועכשיו רוצות לשדרג שנתון ומראש לקנות משהו שאולי עדין נמצא באחריות.

ועוד דבר- מבחינת סדר חשיבות אז בטיחות קודם כל (שוב, בעיקר מבחינת מבחני ריסוק, פחות הדברים האקטיבים)- לכן למשל שללנו מראש את האיגניס החדשה (( למרות שהנהגת דווקא אהבה את המראה ( כן, כן, אני יודעת היא מוזרה..) ואת העובדה שהאוטו גבוה יחסית)), ולאחר מכן הנאה מהנהיגה ואמינות כי אין לנו זמן להתעסק עם מוסכים (אם כי אני משערת שבמכונית חדשות יחסית, להבדיל ממכוניות 5+ שקנינו עד עכשיו, הנושא הזה אמור להיות סביר ברב המכוניות). שאר הדברים פחות חשובים.

 

מקווה שיש מספיק פרטים עכשיו- אם לא אשמח להוסיף :)

שוב, תודה על העזרה.

עריכה אחרונה על ידי poly
פורסם

Toyota Space Verso 2013-2014

רכב פרקטי נהדר שיכול מאוד להתאים לך.

לא זריזה כמו המאזדה אך מנגד תקבלי שמירת ערך טובה,אמינות,וחיסכון בדלק.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה efraty,

דווקא שמירת ערך פחות חשובה לנו, וגם חסכון בדלק- מתוקף העובדה שהמכונית הזו לא עושה יותר מ 7000 קמ בממוצע בשנה. מה שהכי חשוב זה בטיחות, אמינות והנאה מנהיגה.

פורסם

הספייס וורסו היא רכב מאוד פרקטי, כמו הג'אז (והניסאן נוט, שטרם הוזכרה כאן), אבל (לדעתי לפחות) ממש לא מהנה לנהיגה, ואפילו ההיפך.

 

אם הבחירה היא רק בגזרת הסופר מיני (ועדיין לא לגמרי הבנתי למה, אני מניח שוב שמדובר בבעיות חניה) הייתי מנסה להגדיל קצת את התקציב ולחפש 208 מ-2015, אחרי מתיחת הפנים, עם מנוע 1.2 מוגדש וגיר 6 הילוכים בגרסת אקטיב, כמו זו, למשל: http://yad2.co.il/s/c/6okei9

 

לדעתי היא משלבת לא רע בין אבזור, כח זמין (בגבולות הסביר), נוחות מרווח ואפילו אמינות, למרות המותג. לא מהנה לנהיגה כמו M3, אבל בגבולות התקציב והדרישות (לסופר מיני) נשמע לי הכי טוב שאפשר.

 

מאזדה 2 החדשה גם אופציה לא רעה, אבל תצטרכו להבנתי להעלות את התקציב משמעותית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

שוב תודה,

האמת, אין סיבה להתקבעות על סופר מיני, כיום אין בעיות חניה משמעותיות. נראה לי שזה יותר ענין פסיכולוגי של לא להחזיק שתי מכוניות ״ גדולות״ ( לא ציינתי אבל האוטו הנוסף מהעבודה הוא אאוטלנדר 7 מקומות). גם העובדה שהמאזדה 2 היתה מספיק גדולה ב 4 השנים האחרונות, ולכן חשבנו שזה הגודל המתאים.

 

מבחינת תקציב- כמו שאמרתי, יש גם אפשרות להגיע לסביבות ה 90-100 בהנחה שהולכים על מימון ושיש אוטו שבאמת שווה את זה.

פורסם

אנחנו מתחילים קצת להתפזר.

 

לדעתי ה-208 היא אופציה ראויה, שעונה לדרישות שהצגת, בטח בהנחה שעד הילד הבא כבר תשתמשו בשני בוסטרים ולא שני כיסאות גדולים.

 

אם מעלים את התקציב אפשר למצוא המון אופציות אחרות - ג'יפוניות יותר, חזקות, יותר, מאובזרות יותר, אופנתיות יותר או חדשות יותר. השאלה היא האם את מעוניינת להעלות את התקציב, ולאיזה קטגוריה את מכוונת (סופר מיני, ג'יפון, משפחתית האצ'בק). באזור ה-100,000 בכולן יש אופציות מעניינות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אוקי, ננסה להתמקד אחרי מה שכתבתם כאן פלוס בדיקות ודיונים בבית.

מבחינת תקציב - יכולים להגיע ל 70,000 במזומן.

מבחינת חשיבות:

1. בטיחות ( מבחני ריסוק).

2. אמינות והנאה מנסיעה.

3. אבזור

4. אוטו גבוה ( רק אם יש משהו שעונה גם ל3 הקודמים).

מבחינת מכונית, רק אוטומטית. האופציות שחשבנו עליהן עד היום ( מודה שהתשובות כאן קצת בלבלו):

1. איביזה ( מחיר טוב, אמינות?)

2. ג'אז

3. מאזדה 2

4. פיאסטה.

בעקבות מה שנכתב כאן ( בשרשור זה ואחרים) הוספנו גם:

5 פזו 208

6. C3

על משפחתיות לא חשבנו עד עכשיו אז קשה לי למקד.

מכל מה שנכתב עד כה, על מה הייתם ממליצים?

שוב תודה לכל העונים והמסייעים

פורסם

איביזה -בתקציב הזה מדובר בדור הקודם שצפוף מאחורה וגם מבחינת אמינות הגיר , לא חושב שהיא תענה על הדרישות. יש לה כוח אבל לא הכי מהנה לנהיגה.

ג'אז- מרווחת בעיקר לאורך, לרוחב היא דיי סטנדרטית, אמינה ולא מהנה לנהיגה בשום אופן ודיי בטיחותית (אם מדובר על הדור האחרון).

מאזדה 2 מהדור החדש לא מהמרווחות , כן עונה על הדרישה להנאה מנהיגה , יש אבזור בטיחות אקטיבי מעל גרסת אקטיב וגם אמינה.

פיאסטה- יחסית מרווחת , מהנה לנהיגה , אין אבזור בטיחות אקטיבי והגיר בעייתי.

208 - מהנה לנהיגה (אם כי פחות מה2 ומהפיאסטה), שילוב של מנוע טורבו וגיר אוטומטי רגיל שמראים אמינות דיי טובה עד כה ובין ודיי מרווחת מאחור.

C3 - בתקציב הזה רק ה0 ק"מ נכנסת , לא מהנה לנהיגה וערומה מאבזור בגרסה הזו ולא זכאית לאחריות המורחבת ומרווח בינוני מאחור.

משפחתיות שכדאי לשקול -מאזדה 3 עם מנוע 2.0.

סופרמיני לדעתי מאזדה 2 בעדיפות ראשונה ו208 1.2 טורבו בעדיפות שנייה.

פורסם

לדעתי בתקציב הזה יהיה די קשה למצוא מאזדה 2 מהדגם החדש, ואז ה-208 עדיפה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה רבה, נבדוק את שתי האופציות ( מאזדה 2 ו208). על אילו שנתונים מדובר? כי הבנתי שיש הבדלים בדגמים/ בגיר?

ושאלה נוספת- מה עם אופל קורסה? אמרו לנו שגם היא יכולה להתאים לצרכים שלנו.

פורסם

ה-208 עברה מתיחת פנים משמעותית ב-2015. במתיחה הזו הוחלף מנוע מ-1.6 ל-1.2 טורבו, והגיר מארבעה הילוכים לשישה הילוכים. ההבדל משמעותי מאוד, ומומלץ לחפש רכבים אחרי מתיחת הפנים (ב-2015 שווקו דגמים גם לפני וגם אחרי).

 

למאזדה 2 הוצג דגם חדש לגמרי גם ב-2015. לדעתי הוא מחוץ לתקציב. אם תמצאו אחד שכן בתקציב הוא כמובן עדיף. אם לא, תקבלו בערך מה שיש לכן עכשיו, רק חדש יותר.

 

הקורסה תהיה חלשה יותר ופחות מאובזרת. היא לא ממש ברת תחרות, לדעתי, אבל אין מניעה לעשות סיבוב באחת, ולראות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מעולה, נחפש :)

בהנחה שלא נמצא אחת מהמכוניות האלה 2015 בתקציב שלנו- יש משהו מ2014מהאופציות שהצגנו או מכונית אחרת 2014 שהייתם ממליצים שנחפש? ( כי 70,000 זה כבר אחרי שהתקציב נמתח למכסימום)


×
×
  • תוכן חדש...