Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מאמין שלא תמצאו.

 

מאזדה 2 יש מספיק מהדגם הקודם גם מ-2014.

 

הבאות בתור ברשימה יהיו איביזה או קליאו, אבל לשתיהן יש גיר רובוטי שמהווה הימור מסוים.

 

אני אישית הייתי מסתכל אולי על 308 מהדגם החדש מ-2014. אבל זו כבר לא סופר מיני.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו התבלבלתי קצת. אמרתם לקחת מאזדה רק מהדגם החדש- 2015 לא?

ולגבי איביזה כתבו קודם שרק מ 2017 התחלף לדגם שהוא יותר אמין, איך זה מסתדר עם 2014?

פורסם

גם הדגם הקודם של ה-2 לא רע, אם כי החדש עדיף כמובן. אבל לקודם אין נקודות תורפה משמעותיות בקריטריונים שלך - את כנראה מכירה אותו לא רע...

 

הדגם החדש של האיביזה הגיע עכשיו. לא מאמין שתמצאי ממנו ביד 2. אני אישית לא כל כך אוהב את הסיכוי לתקלות בגיר, אבל אני לא באמת יודע כמה הוא גבוה (תקף גם לקליאו). בגזרת הסופר מיני המעט חזקות אין הרבה אופציות אחרות (פאביה ופולו, אבל לשתיהן אותו גיר כמו האיביזה).

 

בקיצור - עדיף למצוא 208 או מאזדה 2.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אוקי, נדמה לי שהבנתי עכשיו.

אנסה לסכם:

מאזדה- גם 2014 עם עדיפות ל2015.

208- רק ה 1.2 מאמצע 2015

קורסה, איביזה בשנים האלה (2014-2015) - פחות מומלצות אבל אפשר לבדוק. האיביזה עם גיר בעייתי באוטומט.

בגזרת המשפחתיות- להעיף מבט על מאזדה 3 ( 2013-2014 אני משערת).

פיאסטה? לא לגמרי הבנתי אם לבדוק או לוותר?

קליאו- אני אישית לא אוהבת אז ירדה מהפרק מטעם זה.

פיספסתי משהו?

פורסם

פיאסטה - לוותר. הגיר בעייתי, המנוע אטמוספרי.

 

מאזדה 2 - יש מ-2015 גם מהדגם החדש וגם מהישן. העיצוב קצת שונה, לא צריכה להיות בעיה להבדיל אם את מכירה את הישן.

 

בגזרת המשפחתיות הייתי ממליץ גם על 308 (הדגם החדש מ-2014 בלבד).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מעולה, תודה רבה pooh וכל העוזרים, סייעתם מאוד. אחזור לעדכן ( אם זה מענין אתכם כמובן)

שבוע טוב

פורסם

טוויסט בעלילה ( אל תשאלו...) גם רנו קפצור וניסן ג'וק נכנסו "למירוץ". מה אתם אומרים?

מזכירה את הצרכים והעדיפויות שלנו (הרכב נוסע כ 7k ק"מ בשנה):

1. בטיחות ( מבחני ריסוק, לאו בהכרח אקטיבית)

2. אמינות והנאה מנהיגה.

3. אבזור

4. רכב גבוה.

 

בגדול קפצור וג'וק שנת 2014 נכנסים בתקציב שלנו- הייתם בודקים גם אותן ( בנוסף ל 208 והמאזדה)? ואם כן אז מה היתרונות ומה החסרונות?

תודה מראש וסליחה על הבלאגן

פורסם

קפצ'ור עם אותה בעיה כמו הקליאו, מחשב גיר רובוטי שמתקלקל.

גיר רציף דיי מקלקל את חווית הנהיגה (מה שיש בג'וק) , והג'וק גם לא מרווח.

פורסם

לקאפצ'ור, כמו שכתב יואב, יש את אותן בעיות גיר פוטנציאליות של הקליאו, והיא גם קשיחה כמו הקליאו.

 

הג'וק אכן לא זריזה כל כך ודי צפופה.

 

ב-70,000 יש סיכוי למצוא סוזוקי קרוסאובר, שגם לא יהיה זריז אבל יהיה אמין, בטוח ומרווח.

 

אני מניח שהנהגת צריכה לעשות נסיעת מבחן בכולן, ולהחליט האם היא מעדיפה גובה או זריזות. בתקציב הזה קצת קשה לחבר ביניהם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה חברים,

אז אם לסכם את מה שאמרתם על שני הרכבים- קפצור עם בעית אמינות ( גיר, עוד משהו?) אבל מתאימה לשאר הדרישות שלנו. ג'וק עם בעיה הנאה מנהיגה ומרווח אבל מתאימה לשאר הדרישות שלנו?

סוזוקי- בבדיקות שעשינו לגבי האיגניס והסוויפט מבחני ריסוק לא היו טובים. הקרוסאובר שונה?

 

כמובן שנעשה נסיעות מבחן על כל הרכבים, פשוט רצינו לצמצם אפשרויות כי כל בדיקה כזו שורפת יום שישי..

פורסם

כן, וכן. הנה תוצאות מבחן הריסוק של הקרוסאובר. לא התעמקתי בתוצאות של הסוויפט והאיגניס, יכול להיות שהציון הלא מחמיא שלהן קשור לאבזור בטיחות אקטיבית חסר, לאו דוקא למבחני הריסוק עצמם.

 

את יכולה לחפש באתר שלהם כל רכב אחר שתתענייני בו.

 

הבעיה עם ההמלצות שלנו היא שאנחנו לא באמת יודעים מה הנהגת הצפויה מגדירה "זריז" או "מהנה לנהיגה". היה פה לפני לא הרבה זמן דיון על הקרוסאובר, הרוב טענו שהוא חלש אבל היו כאלו שטענו בדיוק את ההיפך (כולל חיפאי אחד לפחות!). זה הרבה עניין של קנה מידה אישי, ובגלל זה נסיעת מבחן היא די משמעותית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
תודה חברים,

אז אם לסכם את מה שאמרתם על שני הרכבים- קפצור עם בעית אמינות ( גיר, עוד משהו?) אבל מתאימה לשאר הדרישות שלנו. ג'וק עם בעיה הנאה מנהיגה ומרווח אבל מתאימה לשאר הדרישות שלנו?

סוזוקי- בבדיקות שעשינו לגבי האיגניס והסוויפט מבחני ריסוק לא היו טובים. הקרוסאובר שונה?

 

כמובן שנעשה נסיעות מבחן על כל הרכבים, פשוט רצינו לצמצם אפשרויות כי כל בדיקה כזו שורפת יום שישי..

אם אתם שם, תתארגנו לסיבוב על 2008, נוחה נעימה ומהנה יחסית, אפילו קצת מרווחת, ודאי יותר מג'וק שהוא אוטו שפעם היה אופנתי והיום די סתמי.


×
×
  • תוכן חדש...