Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ושוב איתכם...

אחרי שהורדנו את האופציות ל 4 מכוניות בהתאם להמלצות ( מאזדה 2, 208, ג'וק וקפצור) עלתה האופציה של לבדוק גם יד 2 מהשכרה ( של אחת המכוניות האלה כמובן), מתוך הבנה שכיוון שזה אוטו שני אצלנו, ונוסעים רק כ 7000 קמ בשנה, אז יכול להיות שזו אופציה נכונה בשבילנו ( אני תמיד ברחתי מהשכרה, אבל זה היה לאוטו ראשון שנוסע 20-30 בשנה). מה אתם אומרים? מזכירה לכם שאנחנו רוצות להחזיק את האוטו ל 4-5 שנים לפחות ושבגדול סחירות פחות חשובה לנו ( עוד 5 שנים.. מי יודע..). אבל אמינות חשובה מאוד- יש רכבים כאלה שלא יבלו לנו במוסכים?

פורסם

רכב השכרה ננהג ע"י נהגים שלא היה אכפת להם ממנו בכלל, ותוחזק ע"י אנשים שלא היה אכפת להם ממנו בכלל.

 

בקיצור, זה סיכון לא קטן. את יכולה להצליח, ואת יכולה גם ליפול. השאלה אם את רוצה להמר.

 

אם את מחפשת רכבים זולים יחסית, אפשר למצוא כאלו שנקנו יד ראשונה 0 ק"מ. הם יהיו עם עבר רישומי של ליסינג, ולכן מראש המחירון שלהם נמוך יותר. מצד שני, הם תוחזקו ע"י מי שנוהג בהם ואכפת לו מהמכירה, אז יש לפעמים סיכוי שהם תוחזקו בצורה סבירה וננהגו בעדינות יחסית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

תודה, בהחלט חשבנו על מה שהצעת- רק שלא מצאנו כאלה ביד 2 באזור שנת 2015 ( עבור המכוניות שאנחנו מחפשות..)

פורסם

ושוב איתכם..

התחלנו לחפש ובנתיים מתקשות מאוד למצוא מאזדה 2 או 208 שיענו על הדרישות והתקציב. הציעו לנו לא לפסול גם רנו קליאו קולקשיין ( מודה שהפסילה האוטומטית היתה על סמך חויות לא טובות עם רכב כזה לפני 8 שנים ולא מתוך שיקול מחושב). האם היא באמת ברת תחרות בהתחשב גם ביחס מחיר/איכות ל 208 ולמאזדה 2? מזכירה שמה שחשוב לנו זה, בטיחות, אמינות, הנאה מנהיגה.

תודה לכל המסייעים.

פורסם

הקליאו תענה לדרישה של הנאה מנהיגה (מניסיון ההתנהגות שלה דיי טובה) אבל היו פה כמה מקרים של מוח גיר שהתפגר והוחלף , אם באחריות ואם בתשלום מופחת על ידי הבעלים.

מעבר לכך מרווח הברכיים בשורה השנייה דיי מצומצם.


×
×
  • תוכן חדש...