Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שרשמתי, אני מנגן על באס

DSCN5022.JPG

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רואה שיש קצת מתח בשירשור הזה!!

 

תשמעו אני בעד לאסוף גיטרות, זה נחמד, ושווה ערך מנטלי רב!

ורייספאק- הגיטרות שלך מדהימות, הלוואי אלי!

וד"א למה הפסקת לנגן?

יונתן

פורסם

וד"א למה הפסקת לנגן?

יונתן

אף אחד לא באמת מפסיק לנגן כשיש לו כל כך הרבה גיטרות..... פשוט בקושי יוצא לי.(האוטו,עבודה,חברים,משפחה,האוטו. וכו.)

קו---------------------------------------

פורסם

מהממות , not my cup of tea בכלליות אבל באמת יפיפיות

 

ליביו , שמנגן על JACKSON dinkey rev 92 , Custom paint

ועל Ibanez SGsr Custoum bass עם מערכת אקטיבית של AMG

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שלום.

 

מה לעשות גם אני ניגנתי בעבר יותר מיזה היתי בן טיפוחו של אריס-סן.

בבעלותי כבר הרבה מאוד שנים הגיטרה המפורסמת שלו ההופנר חצי נפח.

כמו כן בבעלותי גיבסון מקורי לא זיוף מהמיזרח ולמעונינים אחי התאום הוא מומחה לבנית מגברים וציוד ללהקות ובעיקר מגברים על מנורות.

אתם מוזמנים לבקר באתר שלו http://www.sound-of-israel.co.il/

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מושיק תרשה לי להתרשם מהאוסף שלך, אמנם רק עכשיו התחלתי ללמוד קצת ואני לא ממש מבין, אבל עדיין נראה מדהים.

הראתי לחבר שלי שעכשיו קנה את הגיטרה החשמלית הראשונה שלו והוא ממש מקנא בך, בינתיים הוא מלמד אותי על הקלאסית שהוא הביא לי :)

 

בכל מקרה, אני לא יודע איך הולך מסחר גיטרות וביקוש בארץ, אבל בתור אוסף שטרות בעבר (האוסף אצלי, אבל לא מתעסק בו כבר שנים טובות) של א"י בעיקר, אני יכול להגיד שלצערי יש הפרש גדול בין מחיר במחירון לכמה שמקבלים במציאות, שטרות אצלי ששווים במחירון כמה אלפים, בקושי סחירים, ואם כן,אז בהרבה יותר נמוך אפילו פי כמה... :cry:

פורסם
שלום.

 

מה לעשות גם אני ניגנתי בעבר יותר מיזה היתי בן טיפוחו של אריס-סן.

בבעלותי כבר הרבה מאוד שנים הגיטרה המפורסמת שלו ההופנר חצי נפח.

כמו כן בבעלותי גיבסון מקורי לא זיוף מהמיזרח ולמעונינים אחי התאום הוא מומחה לבנית מגברים וציוד ללהקות ובעיקר מגברים על מנורות.

אתם מוזמנים לבקר באתר שלו http://www.sound-of-israel.co.il/

 

בברכה בני ל.

זה חיים המגמגם??:-)

קו---------------------------------------

פורסם
בני ,הגיטרה של אריס-סאן ,לא היתה גיבסון 335?

שלום היתה גיבסון אחרי ההופנר.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אופס פירוט....

 

יש לי jackson Dinky USA

עם פיקאפים של סיימור דאנקן...

ו charvel 442

עם המבקר דימארזיו פאף פרו

וסינגל המבקר של דימרזיו

וכרגע היא בסאטאפ...

 

חוץ מיזה יש לי מולטי GT6 של BOSS (לביו אתה מלך!!!)

ומגבר 200W של פנדר...

Resize of 02_02_3.JPEG

Resize of 02_02_6.JPEG

Resize of 02_02_10.JPEG

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני גם אשתתף בחגיגה....

 

תמונה כוללת של המבחר...

השניים בתמונה השניה הן החביבות עליי,ומן הסתם גם בעלות ערך גבוה יותר ...גם ריגשית.

 

השמאלית היא איבנז בלייזר שיוצרה אך ורק שנה אחת ב 97,והיא חזרה למודל של איבנז מסוף שנות ה 70. הסאונד פשוט אלוהי....גיטרה בתצורת סטראט,רק יותר נוחה ועם האמבאקר וסוויץ לחמישה מצבים

וגם טרמולו. עברה כיוון ותחזוקה כללית ממש בימים האחרונים.

 

הימנית היא וושבורן עתיקה,אין לי מושג עד היום איזה דגם היא ואשמח לשמוע אם מישהו מזהה.

העיקרון דומה ללס פול,רק שהיא נועדה למוזיקה חזקה נטו,האמבאקר בNECK הוא ביל לורנס L-500XL

המופרסם שרבים וטובים כגון דיימבג (ז"ל) מפנטרה עשו בו שימוש.....טוב במיוחד למטל חזק.

הגיטרה צועקת לשיפוץ,ובימים אלו מוזמנים לה חלקים מחו"ל במטרה לשחזר אותה למצבה המקורי.

guitars.jpg

guitars_new.jpg


×
×
  • תוכן חדש...