Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יודע שזאת חתיכת הקפצה אבל הייתי חייב :oops:

 

בכל זאת מדובר ב-dimebag...(וכפי שאפשר אולי להבין מההמשך הוא כנראה הגיטריסט האהוב עליי)

 

 

טוב, אז זאת הגיטרה שלי (יש עוד כמה אבל זאת כמובן החשובה)

 

זה לא ה-dime333 הטייוואני או משהו כזה אלא ה-dime3 המקורית (95') שזכיתי להיות הראשון שהביא אותה לארץ ועד כמה שאני יודע גם לא הביאו אותה אף-פעם באופן סדיר (מה שכן הביאו זה רק את הגרסא הטייוואנית, שרק נועדה למכור ע"י השם ואין מה להשוות) כך שיש סיכוי שהיא גם היחידה 8-) (בכל זאת צריך להיות שרוט רציני כדי לקנות אותה, לא ?).

 

אם אתם נחרדים מהנזלת הרדיואקטיבית אז גם אני עברתי את זה. הבאתי אותה בהזמנה מיוחדת וכשהיא כבר הגיעה אחרי כמה חודשים התברר שהם עשו טעות בצבע שהוזמן...:evil:

 

לא נורא, זה נותן לה אופי :lol:

(מילא בגיל 18 זה היה יכול להיחשב מגניב (למרות שגם אז כל מי שראה די נחרד) אבל היום זה כבר קצת מפדח)

Dime.jpg

פורסם

אם כבר הקפצת.....

 

סחטיין על ה DIMEBOLT.

 

אכן יש לך את הדגם שיוצר בזמנו על ידי WASHBURN,כיום הן מיוצרות (באהבה יש לומר)

על ידי DEAN שדווקא הוא האחראי לסאונד המקורי של DIME בתחילת שנות התשעים.

החצי נחמה היתה לראות את DIME חוזר למקורות ממש לפני הסוף.

 

יש יבואן והוא נמצא בראשון לציון למעוניינים.

 

גם אני כמוך מחשיב אותו לאחד אם לא ה..גיטריסט,הרבה בגלל הסאונד..יותר בגלל ה SHREDDING...:evil:

 

במאמצים רבים להגיע לסאונד שלו....ובגלל גם חוסר משאבים יש לומר....חיפושים ב EBAY

וכמעט כל מאמר שקיים באינטרנט,הביאו אותי להחלטה לשפץ דווקא גיטרה ישנה שלי

שאנוכי מלא סנטימנטים לגביה.....WASHBURN EAGLE בציר 78 נבחרה לפרוייקט.

אפשר לראות את זה כבגידה מסויימת..כי DIME לעולם לא נגע בפיקאפים אקטיביים..אבל אני רציתי

אופקים יותר רחבים לסאונד הסופי ,ולכן נבחרו EMG81 בגשר ו EMG60 בצוואר.

כל האלקטרוניקה הוחלפה לגמרי,ואת כל העבודה עשיתי לבד בפרוייקט שדווקא לא לקח יותר מיומיים.

הגשר הוחלף גם הוא,כי את הקודם ניצחה החלודה,ומלבד העובדה שין לה FLOYD ROSE

כולי מלא סיפוק ביכולת שלה להגיע (באמצעות טכנולוגיות שונות מצד שלישי) לסאונד של DIME.

 

תמונות של לפני ואחרי.

 

 

34391_p458678.jpg

 

 

34391_p482296.jpg

פורסם

וואו, לא הייתי מודע לזה שהם חזרו הביתה ל-Dean.

 

למעשה לפני כמה חודשים עוד בדקתי את האפשרות להביא אותה שוב (סיפור ארוך ועצוב (אבל עם סוף טוב) על טראומה רצינית שזאת עברה), ועדיין אפשר היה להשיג אותה ב-washburn אבל עבור סכום של 2500 דולר לפני משלוח ומסים למיניהם ועם waiting list של חצי שנה.

 

מה שיש לי זה ה-DimeSlime (הנזלת :wink:), דווקא הזמנתי את ה-DimeBolt (הדגם עם הברקים) במקור אבל כפי שאמרתי, התעלמו ממני...

 

סחטיין על ההשקעה. אני מבין שזה ממש טרי, לא ?

אין, אין על הסאונד שלו.

אתה יכול לפרט גם על העזרים מצד שלישי ?

קצת חבל שאין whammy בשביל כל הייללות המפורסמות אבל אולי באמת עדיף במקרה שלך עם גיטרה ותיקה שלא תוכננה לעמוד בזה.

אני בזמנו עשיתי לשלי setup כך שיהיה לי 2 וחצי טונים של משיכה על ה-floyd בשביל השריקות שיש בסוף cemetery gates :twisted:

אני לא יודע אם יצא לך להתקל בגיטרה עם טווח כזה, זה ממש מטורף.

בסוף החזרתי את זה. עם כל התמיכה שיש בגשר למשחקים האלה זה עדיין אילץ אותי להעלות קצת את האקשן אז מתי שהוא זה הוחזר למקורי שעדיין בוטה הרבה יותר מגיטרה ממוצעת.

 

אגב, הנה עוד צעצוע של dimebag (לפחות הדגם המשך, זה מהתקופה שהמשתמש העיקרי היה tom morello)

whammy.jpg

פורסם

וואו יש פה כמה אנשים רציניים ביותר ... :mm_yeah:

 

לי יש אקוסטית של ימאהה בת מעל 20 שנה (הגיטרה האשונה של אבא )

ועוד אחת fender /eric clapton edition צביעה זהה לזו של אריק קלפטון

עם rosewood nec

ולאחרונה נרכשה גיטרה 12 מיתרים (יש לה שם מקצועי ? ) אקוסטית (מעדיף אקוסטיות :-P )

 

מושיקו אבא שלך עושה גם הגברה לאקוסטיות ?

פורסם

חופשי שיעמום עושה הכל

אבל מותר הכל פה

לכן אני ישתדל לצלם את חתולי הרחוב בשכונה שלי ואני יעלה אותם

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
חופשי שיעמום עושה הכל

אבל מותר הכל פה

לכן אני ישתדל לצלם את חתולי הרחוב בשכונה שלי ואני יעלה אותם

אם יש להם פיקאפים אקטיביים אני אשמח לראות תמונות

אם אין להם....שימשיכו לחטט בזבל.


×
×
  • תוכן חדש...