Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי באוטודיל בני ברק על מנת לבדוק רכבים, ועשיתי נסיעת מבחן על גולף 13' 1.2T שדי הלהיבה אותי

ומאוד התלהבתי מהרכב

ברשותי אסטרה טורבו 13' עם 86K ק''מ מליסינג , דיברתי עם נציג המכירות והוא אמר לי שאני צריך להוסיף

35 אלף ש''ח כדי לקבל את הגולף בטרייד אין, וזה הזוי כי הגולף עולה 71K בסוכנות

והאסטרה שווה את ה55K בשמחה.

 

כשאבא שלי שאל אותו למה להוסיף כלכך הרבה על האסטרה, הסוכן מכירות אמר שלאסטרה אין שוק

וזה רכב שלא הרבה מחפשים , וגם כי הרכב בא מליסינג.

 

מה דעתכם , הסוכן צדק בקשר לאסטרה או שבאמת ניסו לעשות קופה עלינו?

פורסם

א. אוטודיל זה סוכנות שהמחירים שלה יקרים באופן יחסי.

ב. כן, המטרה זה לעשות עליך קופה. זאת המטרה של כל עסק.

ג. לא, האסטרה שלך לא שווה 55K.

 

אם אתה רוצה לקנות מסוכנות כמו אוטודיל וכו' אז עדיף למכור את הרכב לבד ולבוא לסוכנות לבצע קניה בלבד ולא עסקת טרייד.

V5

פורסם

סוחר תמיד ינסה לעשות עליך קופה, זה התפקיד שלו, אחרת הוא לא יקבל משכורת והמעסיק שלו יפשוט רגל.

סוחר תמיד אבל תמיד יעשה עלייך רווח. גם מכירה. גם בקנייה. תמיד. גם שאתה בטוח שדפקת אותו, תבדוק שוב.

 

הגולף רכב מעולה.

הגיר האוטומטי שלו, יקר לתיקון והאמינות שלו מוטלת בספק גדול מאוד.

אם אתה משלם את האחזקה - עדיף להמנע. מציע לעשות חיפוש בפורום על "DSG" ולהתרשם בעצמך.

האסטרה אחלה רכב אבל הגיר שלה מסרס את המנוע ולא מרגישה חזקה במיוחד, שאתה משווה אותה לגולף זה שמיים וארץ.

 

השוק של האסטרה אכן בקרשים והרבה מאוד יוצאות ליסינג, כמו שלך (אני מניח שיש לך את ברלינה, סדאן, היא הנפוצה ביותר בליסינג).

 

כשאתה בא למכור אותה אתה מתחרה עם מאות של רכבים בדיוק כמו שלך, שמגרשי חברות הליסינג צריכות לגלגל הלאה כדי לשרוד.

הן מציעות מימון, אחריות, השבחה לאחר מכירה, צבעים שונים, רכבים שונים, קילומטראז' שונה, הכל רק תיקח.

 

אתה לעומת זאת מציע את האסטרה שלך, אחת, בצבע שיש, עם הפאקים שיש, עם הקילומטראג' שיש, בלי השבחה, בלי אחריות, בלי מימון, מקסימום אתה מתחייב בבדיקה על שלדה - וגם זה לא יהיה חכם לעשות, כי אתה לא יד ראשונה ולך תדע מה הרכב עבר.

 

הדבר היחידי שיש לך לשחק עליו, זה המחיר.

חברות הליסינג יודעות את זה, מודעות למצב השוק של היום (קשה מאוד למכור רכבים היום במחיר סביר, ואפילו סביר מינוס) ומציעות לך מחיר שישתלם להן.

פורסם

המחירון של האסטרה שלך הוא 45,000 ש"ח וגם את המחיר הזה לא יהיה פשוט לקבל בשוק.

יוצא שמבחינתך קיבלת זיכוי של 36 אלף ש"ח בעסקה המדוברת.

בהתחשב בשוק הקשה של הרכב ובעובדה שאתה מקבל שרות שעולה כסף ההצעה לא כל כך נוראית כמו שאתה מתאר אותה.

כדי לנסות לבודד את מחיר השרות "נטו" אתה יכול לנסות לקבל הצעת מחיר לגולף המדובר אם תגיע לעסקה ללא הטרייד-אין, אז תוכל לקבל החלטה מושכלת אם השרות שווה לך או שעדיף לשבור את הראש לבד ולחזור עם כסף.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אין שום היגיון להחליף אסטרה בגולף מאותה שנה ולשלם על זה עוד תוספת ששווה למחיר של רכב יחסית סבבה.

 

רד מזה.

 

שיספר לך גם איזה נהדר הגיר של הגולף הזאת.

פורסם
המחירון של האסטרה שלך הוא 45,000 ש"ח וגם את המחיר הזה לא יהיה פשוט לקבל בשוק.

יוצא שמבחינתך קיבלת זיכוי של 36 אלף ש"ח בעסקה המדוברת.

בהתחשב בשוק הקשה של הרכב ובעובדה שאתה מקבל שרות שעולה כסף ההצעה לא כל כך נוראית כמו שאתה מתאר אותה.

כדי לנסות לבודד את מחיר השרות "נטו" אתה יכול לנסות לקבל הצעת מחיר לגולף המדובר אם תגיע לעסקה ללא הטרייד-אין, אז תוכל לקבל החלטה מושכלת אם השרות שווה לך או שעדיף לשבור את הראש לבד ולחזור עם כסף.

 

אתה בטוח שהמחירון שלה 45K?

 

פשוט ביד 2 יש לא מעט אסטרה למכירה, והמחיר שלה נע בעיקר בין 55-65 אלף ש"ח.

אם זה נכון (שהמחירון 45K), לדעתי המוכר יוכל לפרסם את הרכב שלו במחיר הזה, ולא חושב שתהיה לו כל בעיה למכור סביב ה 45K, כי הוא יהיה המחיר הכי נמוך שם.

או שאני מפספס משהו?

פורסם

בשבוע האחרון יצא לי להסתכל לא קצת על הדף של האסטרה ביד 2 ואני מודה שלפעמים עשיתי מקש ימני של העכבר וInspect כדי לוודא שזה לא תמונה.

רכבים לא נמכרים שמה. פסל.

 

אז רוצים 65 ... אז רוצים.

פורסם
אתה בטוח שהמחירון שלה 45K?

 

פשוט ביד 2 יש לא מעט אסטרה למכירה, והמחיר שלה נע בעיקר בין 55-65 אלף ש"ח.

אם זה נכון (שהמחירון 45K), לדעתי המוכר יוכל לפרסם את הרכב שלו במחיר הזה, ולא חושב שתהיה לו כל בעיה למכור סביב ה 45K, כי הוא יהיה המחיר הכי נמוך שם.

או שאני מפספס משהו?

טעיתי בדגם, אבל לא הייתי רחוקה, המחירון 47,000 שח.

אומנם הבסיס הוא 60, אבל אסטרה עדיין לא נהנית משוק מספיק חזק כדי להמנע מהפחתת ליסינג (22%).

 

בלוחות יכולים לבקש גם 70, בגלל זה הם עדיין בלוחות, מי שמבקש מחיר מציאותי - מוכר ולא נשאר לקשט את לוח יד2.

 

במצב הנ"ל פות"ש יכול לבקש 45 ואם האוטו נראה טוב המחיר יכול להסגר בטווח שבין 40-44.

האם ההחלפה לגולף כדאית? זאת כבר ההחלטה של פות"ש, נשמע שהוא התלהב ממנה יותר ממה שיש לו בחניה. 45a57a7f10e4d1f46d66dd0c137d84e1.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

שלמה הצליחו לדרדר את השם של האסטרה לתהומות אפלים.

בהתחשב בזה שהסוחר חייב להרוויח, ובהתחשב שאתה מוסר לו רכב עם ביקוש של חנין זועבי בשוק הרווקים בקרית ארבע, ומקבל רכב עם שם ומוניטין מצויינים, העסקה לא כזו גרועה.

אני הייתי בודק את הגולף לעומק, ומנסה לקבל כל מידע על עברה, יש לי תחושה שהמחיר טוב מדי.

השוק של האסטרה מת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

במקרה כזה ממילא אוטודיל נאלצת להעביר את האסטרה לסוחר אחר... הם לא מחזיקים מכוניות כאלה, גם ליסינג וגם עברה יד נוספת.. כה שיש עוד סוחר בדרך שיהיה צריך להרוויח משהו.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אני הייתי בודק את הגולף לעומק, ומנסה לקבל כל מידע על עברה, יש לי תחושה שהמחיר טוב מדי.

 

למה טוב מידי? מחירון בסיס 67900, עם כמה תוספות ושקלולים מגיעים לסדר גודל של 71.

 

כמובן שזה לא אומר שאפשר לוותר על בדיקה לפני הקניה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

בהחלפה של אסטרה בגולף, הייתי מצפה לשחיטה משמעותית יותר חזקה.

מאחר והמחיר של האסטרה קשיח, ומאחר וההפרש קשיח, אני מחפש את הרווח של החברה.

את האסטרה הם יגלגלו הלאה ברווח לא גדול.

ולכן אני שואל את עצמי בכמה הם קנו את הגולף, ואז אני יוצא מהנחה שהגולף נקנתה במחיר זול, וזה גורם לי לתהות מדוע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם הגולף הזאת בצבע בגוון כסוף/כחול מטאלי,

ובשעון הק"מ 71 אלף, והוחלף לה כנף שמאל קדמי.

אז במקרה הגולף הנ"ל הוצעה לי ב65K (לא באתי קרבי)

וזה ברכישה ללא טרייד.

אולי כדאי שתמכור את שלך בשוק בנפרד.

פורסם

בכל מקרה, העיסקה לא נשמעת כדאית:

 

1. אתה מחליף 2 מכוניות דומות מאוד אחת בשניה רק שנאלץ להוסיף הון כסף!

2. נותן רכב מטופל, מקבל רכב שאין לך מושג מה מצבו.

3. נותן רכב שבאופן כללי אמין ולוקח רכב שבשנים האלה סבל ביותר מבעיית ה TSI ומה DSG.

 

אישית, הייתי מוותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...