Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין סיבה להחליף ולשלם כ"כ הרבה כסף. תשאר עם האסטרה עוד שנתיים ואז תחליף,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

צודק.

פות"ש יקר, אתה צריך סיבה מאוד מאוד טובה לעשות את המהלך הזה.

 

בשום מקום לא ציינת מה הבעיה של האסטרה שאתה רוצה לעשות כזה מהלך.

כלכלית זה מהלך מטופש לגמרי. לגיטימי לעשות אותו אבל צריך לדעת שיש לזה מחיר.

פורסם
הייתי באוטודיל בני ברק על מנת לבדוק רכבים, ועשיתי נסיעת מבחן על גולף 13' 1.2T שדי הלהיבה אותי

ומאוד התלהבתי מהרכב

ברשותי אסטרה טורבו 13' עם 86K ק''מ מליסינג , דיברתי עם נציג המכירות והוא אמר לי שאני צריך להוסיף

35 אלף ש''ח כדי לקבל את הגולף בטרייד אין, וזה הזוי כי הגולף עולה 71K בסוכנות

והאסטרה שווה את ה55K בשמחה.

 

כשאבא שלי שאל אותו למה להוסיף כלכך הרבה על האסטרה, הסוכן מכירות אמר שלאסטרה אין שוק

וזה רכב שלא הרבה מחפשים , וגם כי הרכב בא מליסינג.

 

מה דעתכם , הסוכן צדק בקשר לאסטרה או שבאמת ניסו לעשות קופה עלינו?

 

לגבי הליסינג :הסוכן צודק , צריך להוריד לפחות 10 אחוז מהמחירון ,אבל להחליף רכב מאותה השנה ולהוסיף 35K??? לא הייתי עושה עיסקה כזו

פורסם

אני שואל את עצמי למי יש שוק יותר גרוע לאסטרה או לגולף.

לפי דעתי אתה לא מתקדם עם החלפה שכזאת לשומקום.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
סוחר תמיד ינסה לעשות עליך קופה, זה התפקיד שלו, אחרת הוא לא יקבל משכורת והמעסיק שלו יפשוט רגל.

סוחר תמיד אבל תמיד יעשה עלייך רווח. גם מכירה. גם בקנייה. תמיד. גם שאתה בטוח שדפקת אותו, תבדוק שוב.

 

הגולף רכב מעולה.

הגיר האוטומטי שלו, יקר לתיקון והאמינות שלו מוטלת בספק גדול מאוד.

אם אתה משלם את האחזקה - עדיף להמנע. מציע לעשות חיפוש בפורום על "DSG" ולהתרשם בעצמך.

האסטרה אחלה רכב אבל הגיר שלה מסרס את המנוע ולא מרגישה חזקה במיוחד, שאתה משווה אותה לגולף זה שמיים וארץ.

 

השוק של האסטרה אכן בקרשים והרבה מאוד יוצאות ליסינג, כמו שלך (אני מניח שיש לך את ברלינה, סדאן, היא הנפוצה ביותר בליסינג).

 

כשאתה בא למכור אותה אתה מתחרה עם מאות של רכבים בדיוק כמו שלך, שמגרשי חברות הליסינג צריכות לגלגל הלאה כדי לשרוד.

הן מציעות מימון, אחריות, השבחה לאחר מכירה, צבעים שונים, רכבים שונים, קילומטראז' שונה, הכל רק תיקח.

 

אתה לעומת זאת מציע את האסטרה שלך, אחת, בצבע שיש, עם הפאקים שיש, עם הקילומטראג' שיש, בלי השבחה, בלי אחריות, בלי מימון, מקסימום אתה מתחייב בבדיקה על שלדה - וגם זה לא יהיה חכם לעשות, כי אתה לא יד ראשונה ולך תדע מה הרכב עבר.

 

הדבר היחידי שיש לך לשחק עליו, זה המחיר.

חברות הליסינג יודעות את זה, מודעות למצב השוק של היום (קשה מאוד למכור רכבים היום במחיר סביר, ואפילו סביר מינוס) ומציעות לך מחיר שישתלם להן.

שלי זה האצ'בק ויש לה גיר מעצבן ונוחות נסיעה נוראית, מולטימדיה לא עובדת, הרכב קופץ קדימה בפקקים וכמעט נכנס ברכבים, הבלימה חלשה.

בכל אלה לא נתקלתי בגולף(כן אפילו בדקתי את המולטימדיה שלה)

אין שום היגיון להחליף אסטרה בגולף מאותה שנה ולשלם על זה עוד תוספת ששווה למחיר של רכב יחסית סבבה.

 

רד מזה.

 

שיספר לך גם איזה נהדר הגיר של הגולף הזאת.

כן אבל מצד שני האסטרה גם עם גיר בעייתי..

שלמה הצליחו לדרדר את השם של האסטרה לתהומות אפלים.

בהתחשב בזה שהסוחר חייב להרוויח, ובהתחשב שאתה מוסר לו רכב עם ביקוש של חנין זועבי בשוק הרווקים בקרית ארבע, ומקבל רכב עם שם ומוניטין מצויינים, העסקה לא כזו גרועה.

אני הייתי בודק את הגולף לעומק, ומנסה לקבל כל מידע על עברה, יש לי תחושה שהמחיר טוב מדי.

השוק של האסטרה מת.

הגולף עם 90K ק''מ והוחלף לה כנף ימין, ויש תיקוני צבע בצד ימין.

למה השוק של האסטרה מת?

אם הגולף הזאת בצבע בגוון כסוף/כחול מטאלי,

ובשעון הק"מ 71 אלף, והוחלף לה כנף שמאל קדמי.

אז במקרה הגולף הנ"ל הוצעה לי ב65K (לא באתי קרבי)

וזה ברכישה ללא טרייד.

אולי כדאי שתמכור את שלך בשוק בנפרד.

פאק, הרכב עצמו 90K בצבע כחול מטאלי והוחלף לו כנף ימין בגלל תאונה כנראה.

והיה תיקוני צבע בצד ימין

וגם שמו לו ג'אנט מכוער עד מאוד אז כנראה הבעלים הראשונות היה איזה ערס טמבל חחחחחחח

בכל מקרה, העיסקה לא נשמעת כדאית:

 

1. אתה מחליף 2 מכוניות דומות מאוד אחת בשניה רק שנאלץ להוסיף הון כסף!

2. נותן רכב מטופל, מקבל רכב שאין לך מושג מה מצבו.

3. נותן רכב שבאופן כללי אמין ולוקח רכב שבשנים האלה סבל ביותר מבעיית ה TSI ומה DSG.

 

אישית, הייתי מוותר.

איזה בעיה יש לTSI?

ושמע בספר טיפולים של הגולף לא הוחלף מצמדים, אולי זה מהואגיות שהבעיה חלפה מעליהן?

פורסם

היו לי שני הרכבים, הגולף עדיפה בכל אספקט, אבל לא יודע אם הייתי מוסיף 35 אש״ח עבורה, הייתי מוכר את האסטרא ואז קונה מה שאני רוצה. גם גולף משומשת היא לא בדיוק להיט מכירות ואתה יכוך לקנות יד 1 פרטית עם ק״מ נמוך ב60 אש״ח וקצת.

פורסם
היו לי שני הרכבים, הגולף עדיפה בכל אספקט, אבל לא יודע אם הייתי מוסיף 35 אש״ח עבורה, הייתי מוכר את האסטרא ואז קונה מה שאני רוצה. גם גולף משומשת היא לא בדיוק להיט מכירות ואתה יכוך לקנות יד 1 פרטית עם ק״מ נמוך ב60 אש״ח וקצת.

תוכל לפרט את החוויה שלך עם האסטרה ?

ועם הגולף(במידה והיא דור 7 כמו שאני מחפש)

פורסם

הגולף 2013 1.2, מאוד נוח, מאוד מרווח לקטגוריה, חסכוני, תא מטען קצת בעייתי למשפחה, הרכב איכותי, האסטרה ברלינה הדגם החזק היתה של אחי, הרכב גם טוב, אבל לא ברמת העידון של הגולף, לא היתה תופעה של קפיצה שאתה מספר עליה, יש השהיית טורבו, והגיר מסרב.

כמו שאמרתי, החיתי בוחר בגולף ראש בראש אבל פה מדובר על חצי מחיר, לא ממש מוצדק.

פורסם
שלי זה האצ'בק ויש לה גיר מעצבן ונוחות נסיעה נוראית, מולטימדיה לא עובדת, הרכב קופץ קדימה בפקקים וכמעט נכנס ברכבים, הבלימה חלשה.

בכל אלה לא נתקלתי בגולף(כן אפילו בדקתי את המולטימדיה שלה)

ברור שלא תיתקל בזה בגולף, אלא תקלות ברכב שלך!

 

כן אבל מצד שני האסטרה גם עם גיר בעייתי..

קצת איטי, אבל מה בעייתי בו?

 

 

 

איזה בעיה יש לTSI?

בשנים האלה הייתה תקלה ידוע של כשל מותחן טיימינג שגורם לכשל כללי במנוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פות"ש,

פרטת תלונות מרובות על האסטרה שלך ובאותה הודעה שאלת למה השוק שלה מת....

 

אגב אני לא בטוח שהשוק מת כי הרכב לא טוב. זה דברים מפיך

פורסם

השוק לא מת לאסטרה, השוק קיים.

אבל צריך להיות מציאותי. כל מי שמפרסם את האסטרה שלו ב60-70K ביד 2 פשוט הולך להשאר איתה עד שהוא ירד מהעץ.

אנשים שמפרסמים במחיר סביר ימכרו מהר.

V5

פורסם

אם אתה כ״כ סובל מהאסטרה - תמכור אותה בפרטי ותרכוש את הרכב שאתה רוצה בהתאם למה שאתה יכול להוסיף, בטריידאין אתה משלם על שירות, שירות יקר שלא בהכרח שווה לך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
שלמה הצליחו לדרדר את השם של האסטרה לתהומות אפלים.

אין לי כלום עם שלמה, אבל זה לא שעם umi המותג שגשג.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
בשנים האלה הייתה תקלה ידוע של כשל מותחן טיימינג שגורם לכשל כללי במנוע.

 

לא נכון - הגולף 7 (וכל מכונית המבוססת על פלטפורמת MQB) הגיעו עם מנוע דור 2 שכולל רצועת תזמון ולא שרשרת.

בלי קשר מנוע דור ראשון כלל כבר שרשרת חדשה ב-2013.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
פות"ש,

פרטת תלונות מרובות על האסטרה שלך ובאותה הודעה שאלת למה השוק שלה מת....

 

אגב אני לא בטוח שהשוק מת כי הרכב לא טוב. זה דברים מפיך

אני פשוט לא אוהב אותו והוא לא מתאים לי, ולא נוח

פורסם
לא נכון - הגולף 7 (וכל מכונית המבוססת על פלטפורמת MQB) הגיעו עם מנוע דור 2 שכולל רצועת תזמון ולא שרשרת.

בלי קשר מנוע דור ראשון כלל כבר שרשרת חדשה ב-2013.

צודק, זה בדיוק קו התפר.

אז נשארנו "רק" עם ה DSG המחורבן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...