Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 6 שנת 2006 מנוע 2300,בוצע החלפת 2 ציריות,ומאז הרכב נכבה בעצירה.

האם יש קשר בין התקלה להחלפת הציריות?

הציריות הוחלפו בגלל רעידות בבלימה ורעידות בנסיעה מעל 80(זאת אחרי שהוחלפו 2צלחות ודיסקיות קד',צמיגים חדשים ואיזון)החלפת הציריות לא פתרה את הבעיה.

מה עוד אפשר לבדוק?

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

הטורים יציבים בעמידה בסרק,זה קורה רק לקראת עצירה הטורים נופלים והרכב נכבה(קורה פעמים בנסיעה של חצי שעה)

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

מי החליף לל את הציריות והאן שמת מקורי או תחליפי?

לגבי הרעידות בנסיעה ובבלימה תבדוק את הנאבות בשני הצדדים.

לגבי כיבוי הרכב לפי דעתי אין שום קשר כנראה ש בעת פירוק והרכבת הציריות נגעו שם באיזה חיישן או דפקו אותו ובגלל זה הערכים במחשב גורמים לגיבוי הרכב.

תן לי לנחש שחא עשית את התיקון במוסך מורשה.

מטעויות רק לומדים והזול יוצא יקר בסוף.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הוחלפו 2 ציריות חדשות (לטענת המוסך)אני מחר ניגש למוסך שיבדקו את העבודה שעשו.ולגבי כיבוי הרכב זה תופעה חדשה שצצה אחרי ההחלפה בגלל זה רציתי לדעת אם יש קשר ישר בניהם.

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

תן לי לנחש שחא עשית את התיקון במוסך מורשה.

מטעויות רק לומדים והזול יוצא יקר בסוף.

 

לא הבנתי את הקשר..

ממתי מוסכים מורשים חסינים מטעויות?

 

בינינו החלפת ציריות רחוקה ממדע טילים, לא דורשת ציוד מיוחד וכל מוסך יבצע אותה ללא שום בעיה.

יום טוב גם לך

פורסם

אותי לי לימדו בחיים ש אין יש מאיין.

אין צירוף מקרים אלה הצטרפות מקרים.

תבדוק במה נגעו/הרסו שם מתחת לרכב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הקדר הוא שבמוסך פלוני ישר יאמר לך ציריות ויאללה להחליף, שתי ציריות סיניות שיחזיקו כמה חודשים במקרה הטוב הייתי כבר בסרט הזה.

מוסך שמכבד את עצמו יבדוק 7 פעמים לפני כל החלפה והיה צריך לעלות על עניין שיש נאבה עקומה כל שצריך זה להרים את הרכב ולנסוע איתו באוויר ושמישהו יסתכל מלמטה אבל לא. בוא נחליף ציריות/צמיגים/כיוון פרונט/ מה עוד..

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
לא רואה קשר בין ציריות לכיבוי הרכב. האם הטורים יציבים בעמידה בסרק?

 

+1

יותר מכך,אם לקראת העצירה יש נפילה בטורים,כנראה שבית מצערת /מנוע צעדים/מצערת אלקטרונית מי מהם הקיים ברכב זקוקים לניקוי יסודי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הקדר הוא שבמוסך פלוני ישר יאמר לך ציריות ויאללה להחליף, שתי ציריות סיניות שיחזיקו כמה חודשים במקרה הטוב הייתי כבר בסרט הזה.

מוסך שמכבד את עצמו יבדוק 7 פעמים לפני כל החלפה והיה צריך לעלות על עניין שיש נאבה עקומה כל שצריך זה להרים את הרכב ולנסוע איתו באוויר ושמישהו יסתכל מלמטה אבל לא. בוא נחליף ציריות/צמיגים/כיוון פרונט/ מה עוד..

 

עדיין לא הבנתי את הקשר למוסך מורשה או לא מורשה..

לא חסר תיעוד כאן בפורום, למוסכים מורשים למהדרין, שמחליפים חלקים בכמויות מסחריות כשיטה לאיבחון תקלות.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...