Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב.

אני בדילמה. ועזרתכם תהיה שינוי לטובה

יש לי קומפוננט קדמי וופרים פוקל- פוקל אוטפיה (דגם ישן, לא BE)

טוויטרים מורל - סופרימו גדולים (חדשים בקרטון)

 

הוופרים של הפוקל. כבר לא צעירים.

בכל זאת ישבו באוטו הקודם כמה שנים טובות. ודורשים שיפוץ. (הסלילים תקינים. הספיידרים עייפים)

תיקון מקיף יעלה כ 600-700 שקל לשניהם.

 

אופציה א.

לשפץ את הפוקל.

ולהתקין אותם עם הסופרימו. (אקטיבי)

 

אופציה ב.

לקנות רק וופרים אחרים (הצעות יתקבלו בברכה)

ולהתקין את הסופרימו

 

אופציה ג.

או לקנות רמקולים אחרים.

אקטיבי / פאסיבי

 

 

מגבר יש.

XETEC P4. רק בשביל הסט הקדמי

או 120W RMS X4 ב 4 אום לערוץ (אקטיבי)

או 400W RMS X2 ב 4 אום בגישור. (פאסיבי)

 

 

 

חלק ב.

איזה סאב אני הולך להתקין.

מגבר גם יש XETEC P2

700W RMS X1 ב 4 אום

950W RMS X1 ב 2 אום.

 

המטרה סאב אחד.

תיבה לא ענקית.

ובכל זאב שיהיה לי מסאז בסבבה.

המידות של התיבה יחסית קטנות. אני אתן אותן מחר. (אני לא ליד הרכב.)

אבל הוא הולך להבנות בין הכסאות הקדמיים.

מופנה קדימה / אחורה.

 

יש לי בבית אלמנטים של XETEC XLS מדהימים. 12 אינטש. שיחסית לא עבדו. (היו במחסן רוב חייהם אצלי.)

כתוצאה מעבודה. ודרישה של בג'ז פנוי.

 

 

הסגנון שלי. פחות SQ. יותר SPL אבל !! לא טווטרים צורמים.

סאב שובר ובועט.

תקציב. לא להשתגע. יד2 מועדף עליי.

 

קדימה הצעות

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נו טוסט! (הייתי חייב להיות פולני איתך)

 

נתחיל מהסאב וופר - אני זוכר אותך עם W13 של JL ואני חושב שהגיע הזמן לנסות משהו קצת פחות מלטף (הוא פטיש אוויר אבל גם נותן ליטוף) וההמלצות שלי יהיו שונות ואחת מהן תהיה קצת מוזרה.

 

הראשונה תהיה לנסות W6

 

השניה תהיה לנסות IDMAX (יש כאן אחד למכירה והוא מקורי לחלוטין ובתיבה גדולה - הסיכוי לריקון קטן יותר בתיבות האלה כי יש על הממברנה פחות לחץ אבל עדיין - תבדוק אם זה סאב שעלול לדרוש קיט ריקון).

 

השלישית תהיה לנסות וופר של הגברה מקצועית מעולם הPA - אני בעצמי מתחבט ברעיון אם לרכוש אחד כזה מבית FAITAL PRO

 

דגם 15PR400 - מאוד נציל! מנוע ניאודימיום ודורש תיבה אטומה קטנה באזור ה45-60 ליטרים

 

https://www.parts-express.com/faitalpro-15pr400-15-neodymium-professional-woofer-4-ohm--294-1270

 

הסיבה לזה היא שמדובר יותר בוופר מאשר סאב, הוא יבעט לך (יעשה לך סיר לחץ בחזה) באזור ה60 הרץ כמו משוגע ויחד עם זאת יזיז תדרי סאב באס כמו גדול.

 

4 אוהם, מתאים לתיבות קטנות יחסית ל15 אינטש

 

 

או קיי ונעבור למידבאסים

 

השאלה אם אתה מחפש מידבאס שיתפקד גם כוופר (תחפש תדר הדהוד שיורד לאזור ה45 הרץ) או אם אתה משאיר את זה לחלוטין לסאב וופר ורוצה מידבאס שיתפקד יותר כמידבאס (תדר הדהוד יותר לאזור ה60 הרץ)?

 

אופציה לא שפויה מס'1 - סקאן ספיק GOLD - וופר 6.5

אופציה לא שפויה מס' 2 - סקאן ספיק SILVER - מידבאס 6.5

 

אופציות שפויות יותר - אליקו! -> אתה בטח זוכר את אליקו, נשארו לו עוד סטים של HAT CLARUS במחיר שהיום בחו"ל אתה רק יכול לחלום על לקנות את הקלארוס!!!

 

מידבאס פשוט אכזרי וגם מלטף - תחשוב שאתה לוקח את הפוקל שלך ונותן להם סטרואידים.

 

אופציה שלישית - תקן את הפוקל ותהיה חכם יותר אחרי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה מחפש תיבה קטנה ומסאג׳ ממליץ לך להישאר עם הXLS ולהביא רדיאטור בפסיבי )ברבים) תואמים של Peerless.

אתה עדיין תהנה מדיוק סביר, תיבה קטנה וסאב שיכול לרדת תחום תדרים של ה30 הרץ ללא בעיה.

פורסם

מבחינת תיבה אמרתי שאני מוגבל ביותר.

רוחב תחתון 23 ס"מ

עד גובה 30 ס"מ

רוחב עליון 29 ס"מ

עומק 50 ס"מ

גובה כללי 60 ס"מ

 

המיקום הוא בין הכסאות הקדמיים.

הבעיות. יש ידית בלם יד מצד אחד. שצריכה להיות נגישה

ויש מגבלה של כסאות וידיות.

 

מבחינת סאב.

פחות חשוב לי מעוד נמוך. יותר חשוב לי בועט.

מוכן להתפשר על איכות על פני עוצמה. מחפש את הכוח.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מבחינת תיבה אמרתי שאני מוגבל ביותר.

רוחב תחתון 23 ס"מ

עד גובה 30 ס"מ

רוחב עליון 29 ס"מ

עומק 50 ס"מ

גובה כללי 60 ס"מ

 

המיקום הוא בין הכסאות הקדמיים.

הבעיות. יש ידית בלם יד מצד אחד. שצריכה להיות נגישה

ויש מגבלה של כסאות וידיות.

 

מבחינת סאב.

פחות חשוב לי מעוד נמוך. יותר חשוב לי בועט.

מוכן להתפשר על איכות על פני עוצמה. מחפש את הכוח.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אין לך שום דופן שם שיכול לאכלס סאב 12״.

עם מידות של רוחב 50, עומק תחתון 23, עומק עליון 29 וגובה של 30 סמ אתה מקבל נפח של כ26 ליטר.

אתה צריך להבין שהבקשה שלך אינה מציאותית.

 

יש לך כמה אפשרויות איך שאני רואה את זה:

1. תבחר סאב קטן יותר - 10/8 אינץ

2. עם האפשרות הנ״ל תנמיך ציפיות לגבי העוצמה

3. תמקם את התיבה במקום אחר שמאפשר לך לבנות במימדים גדולים יותר

פורסם

מה עם באר הרגליים של הנוסע הקידמי? אתה לא מעדיף לעשות שם בניה עם מדרס רגליים מצידי הסאב וופר?

 

ובאמת אם אתה לא מחפש משהו שירד נמוך אבל שכן יבעט אז אתה יכול להסתפק בכל אלמנט שיפיק 50-60 הרץ בצורה נקיה, חזקה ואיכותית ואת זה כל וופר! 10 אינטש יודע לעשות היטב.

 

אז סאב וופר 10 אינטש עם פאנטש טוב באזור ה50-60 ותיבה שמכוונת לשם ואתה תהיה מרוצה - JL10W6 תהיה ההמלצה הטבעית שלי עבורך ומיד אחריה IDMAX10

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אופציות

לגטיה L6 V1.

קלארוס

HSK165XL

פוקל אוטופיה 165W

 

חוות דעת על האופציות

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אלי - כולם מעולים

 

הקלארוס והלגטיה הם מידבאסים אכזריים - כאשר הלגטיה הוא 7.1 אינטש

 

היתרון שלהם הוא שהם מנגנים אפקטיבי (מנסיון) עד אזור ה6 קילו הרץ - לסט שני חלקים זה יתרון עצום.

 

הXL של הרץ הם וופרים! הם לא מידבאסים טובים אבל הם וופרים מעולים - לסט שלושה חלקים, הם האופציה הזולה ביותר אם אני זוכר נכון ולא הייתי מהסס.

 

לסט שני חלקים - לא.

 

הפוקל אוטופיה - אתה מכיר אותם יותר טוב ממני אבל מדובר ברכיבים מעולים!

 

אני הייתי הולך על הלגטיה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...