Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל בזה שתבדוק את תאריך הייצור של הרכב:

1) תבדוק על הצמיגים את תאריך הייצור שלהם

2) חפש מדבקה בצד הדלת של הנהג - על הרכב עצמו, ברוב המכונית רשום תאריך ייצור/הרכבת הרכב.

 

שלב ב:

שים לב שהאחריות של הרכב היא מתאריך הרישוי שלו, כלומר אם הוא עלה לכביש בדצמבר אז בדצמבר הקרוב (עוד 6 חודשים)

אתה צריך לעשות טיפול של שנה!!!

 

לכן טיפול רישמי במוסך היבואן סוגר לך שנה לטיפול הבא, טיפול "אוף דה רקורד" מחייב אותך לטיפול נוסף עוד 6 חודשים.

 

הכל שאלה מתי הרכב יוצר.. אם תחשוב על זה כמעט כל הרכבים יושבים לפחות חצי שנה עד שמוכרים אותם, ואז עוד שנה עד לטיפול הראשון... לדעתי זה לא מהותי שנה וחצי או שנתיים...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי ממתין עם החלפת השמן.

מבצע נסיעת הרצה של 1000-1500 ק"מ, ונכנס להחלפת שמן ופילטר שמן.

באחד ממוסכי היבואן .

ובמקביל בודק את מצב הגומיות החלונות רצועות המנוע והצמיגים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אני חושב שלא צריך להחליף כרגע כלום. אז עמד שנה. בדרך כלל ברכב חדש השמן איכותי מהיצרן' date=' ונועד לתנאים בעייתיים כמו שיט וכן עמידה.[/quote']

בפולסווגאן שמים קסטרול, בPSA שמים Total. במה השמנים האלה עמידים יותר מאותו השמן בדיוק שאקנה בארץ?

אגב, יש יבואנים שכן מחליפים שמן+פילטר באופן יזום לרכב שעמד שנה בבונדד.

פורסם
אני הייתי ממתין עם החלפת השמן.

מבצע נסיעת הרצה של 1000-1500 ק"מ, ונכנס להחלפת שמן ופילטר שמן.

באחד ממוסכי היבואן .

ובמקביל בודק את מצב הגומיות החלונות רצועות המנוע והצמיגים.

 

 

אייל.

 

מחזק את אייל.

חבל לשפוך שמן נקי.

תן לשמן לספוח את תוצרי ההרצה של המנוע (אעלק אין היום הרצה)

ואז תחליף

יום טוב גם לך

פורסם

אם הרכב קיבל רישוי נניח בחודש 10/2016 ב 10/2017 צריך בכל מקרה לעשות טיפול כדי לעמוד בתנאי האחריות. (טיפול כל שנה בלי קשר לק"מ).

 

אולי כדאי להמתין כבר לטיפול הזה וזהו.

 

 

פורסם
שלום

 

לפני סגירת עסקה לרכישת רכב 0 ק''מ שקיבל רישוי בסוף 2016

מתאר לעצמי שעמד כאן לפחות שנה או אפילו שנה וחצי. אנחנו באמצע 2017.

 

 

אני חושב שכדאי להחליף שמן + פילטר מייד עם קבלת המפתח, כי השמן וודאי איבד מתכונותיו בזמן שחלף.

 

היבואן טוען שאין צורך לרענן, והאחריות תחול בכל מקרה.

 

 

מה דעתכם?

אתה רוכש את הרכב מהיבואן או מחברת ליסינג?

למה אני שואל? כי אמרת שהרכב עבר רישוי ב 2016, אתה בטוח בזה? אם אמנם כן, אז אתה אינך רוכש מהיבואן אלא ממישהו אחר (חברת ליסינג למשל). אני יודע זאת מאחר ואני רכשתי מהיבואן רכב שיוצר ב 2008 ועלה לכביש ביולי 2009 והרישוי בוצע ביולי 2009 (ולא שנה קודם). היבואן לא יבצע רישוי לפני שמכר את הרכב. אגב, אני סבור שכמעט בכל רכב חדש שעולה לכביש בישראל, השמן עמד ברכב כשנה (מרגע שיוצר, עד שהגיע לאוניה ואח"כ לארץ ועד שנמכר עוברת שנה), אבל מעולם לא שמעתי על מישהו שהחליף שמן ב 0 ק"מ. אולי כולם טועים ואתה צודק, לא יודע.

פורסם

יש אתרים אשר אתה רושם את מס' השילדה - ומקבל את תאריך יצור הרכב.

בכל הרכבים אשר קיבלנו ב 10 שנים האחרונות, יצור הרכב היה לפני 2-4 חודשים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
יש אתרים אשר אתה רושם את מס' השילדה - ומקבל את תאריך יצור הרכב.

בכל הרכבים אשר קיבלנו ב 10 שנים האחרונות, יצור הרכב היה לפני 2-4 חודשים.

 

 

אייל.

אייל, לא הבנתי מה שאמרת.

מה זאת אומרת "בכל הרכבים אשר קיבלנו ב 10 שנים האחרונות, יצור הרכב היה לפני 2-4 חודשים"? הרי היבואנים קונים רכבים למלאי. עובר זמן עד שהרכבים נמכרים ללקוחות בארץ (זה יכול לקחת גם חצי שנה ויותר, בגלל זה יש מבצעים לקראת סיום השנה מרגע שהרכב הגיע לארץ) ואם נוסיף לזה את הזמן שעבר מרגע הייצור עד שהרכב הוזמן והגיע לארץ הרי ברור שהלקוח לא יקבל רכב בן 2-4 חודשים.

פורסם (נערך)

תרביץ לי :wink:, או תוריד את האתר..

בדקתי את מספר השילדה כאשר הרכב נמסר לרישוי.

רשמו את תאריך היצור, מקום היצור ומפרט הרכב.

מה לעשות.. היום יודעים הכל.

 

ברור כי יש גם רכבים הנמכרים יותר מאוחר, אצלנו בשלוש פעמים זו הייתה התוצאה.

 

ראה תשובה 9 בדיון הנ"ל.

[h=1]רכב 0 קמ חדש שעמד שנה - צריך החלפת שמן?[/h]

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אתה רוכש את הרכב מהיבואן או מחברת ליסינג?

 

רכב 0 קילומטר יכול להיות גם מיבואן.

 

יבאן קנה מכוניות למלאי. לא הצליח למכור תוך שנה מתאריך הייצור. אז הוציא רישיון רכב ורשם את הרכב על שמו. מוכר אחר כך כ 0 קילומטרים מיבואן.

 

זה לא חייב להיות דרך חברת ליסינג.

 

 

פורסם
תרביץ לי :wink:, או תוריד את האתר..

בדקתי את מספר השילדה כאשר הרכב נמסר לרישוי.

רשמו את תאריך היצור, מקום היצור ומפרט הרכב.

מה לעשות.. היום יודעים הכל.

 

ברור כי יש גם רכבים הנמכרים יותר מאוחר, אצלנו בשלוש פעמים זו הייתה התוצאה.

 

 

אייל.

הבנתי אותך. חשבתי שאתה מתכוון לכלל הרכבים המגיעים לארץ. טעות שלי.


×
×
  • תוכן חדש...