Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני סגירת עסקה לרכישת רכב 0 ק''מ שקיבל רישוי בסוף 2016

מתאר לעצמי שעמד כאן לפחות שנה או אפילו שנה וחצי. אנחנו באמצע 2017.

 

 

אני חושב שכדאי להחליף שמן + פילטר מייד עם קבלת המפתח, כי השמן וודאי איבד מתכונותיו בזמן שחלף.

 

היבואן טוען שאין צורך לרענן, והאחריות תחול בכל מקרה.

 

 

מה דעתכם?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה רוצה להיות רגוע, ופדנט עם הרכב החדש אני הייתי שוקל לחיוב להחליף את השמן + פילטר.

אם הוא קיבל רישוי בסוף 2016, לפי מה אתה מעריך שהוא הגיע אולי עוד בתחילת 2016?

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

כי בד''כ הוא עומד 12 חודש עד שמקבל רישוי

 

אני אכן מתכנן להחליף, השאלה האם במוסך מומחה (סטייל גבע), או במורשה יבואן - כדי לשמור על האחריות (אם חלילה נגיע למצב של מימוש אחריות והם ינסו להתנער בתואנה שהרכב לא טופל עפ''י הנחיות יצרן).

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מבחינתם טיפול החלפת השמן הוא אקסטרה, כלומר לא מחייב מבחינתם, ככה שאחר כך לא מאמין שהם יכולים לבוא בטענות שהרכב לא טופל עפ"י הוראות יצרן (במידה ואת שאר הטיפולים האמיתיים תעשה בזמן).

 

אם מחיר הטיפול בין מוסך מומחה למוסך יבואן לא כזה גדול - הייתי כבר עושה במוסך יבואן.

 

(תכלס לדעתי, אם תחליף את השמן במוסך מומחה (כמובן לאחד איכותי שעומד בתקן יצרן) ועם חלקים מקוריים אף אחד לא יכול לדעת באמת שהחלפת שמן + פילטר כי ה"טיפול" הזה הוא אוף דה רקורד).

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

אל תיתן עצות שעלולות לסבך מישהו מול היבואן...

מה זה "אוף דה רקורד" מכונאי לא יראה שפתחו את הבורג ריקון שמן?

אתה בטוח ב100% שהפילטר שמוכרים בארץ זהה לזה שמורכב על האוטו?

אם בא לך לעשות טיפול מחוץ למוסך יבואן תקנה הכל מקורי (עם קבלות) ותעשה טיפול (עם קבלות)

אל תנסה שיטות ישראליות שעלולות לגרום לך לחזור לפה בבכי עוד כמה שנים

 

מבחינתם טיפול החלפת השמן הוא אקסטרה, כלומר לא מחייב מבחינתם, ככה שאחר כך לא מאמין שהם יכולים לבוא בטענות שהרכב לא טופל עפ"י הוראות יצרן (במידה ואת שאר הטיפולים האמיתיים תעשה בזמן).

 

אם מחיר הטיפול בין מוסך מומחה למוסך יבואן לא כזה גדול - הייתי כבר עושה במוסך יבואן.

 

(תכלס לדעתי, אם תחליף את השמן במוסך מומחה (כמובן לאחד איכותי שעומד בתקן יצרן) ועם חלקים מקוריים אף אחד לא יכול לדעת באמת שהחלפת שמן + פילטר כי ה"טיפול" הזה הוא אוף דה רקורד).

פורסם (נערך)

א. אני המלצתי לבחור לעשות את הטיפול במוסך מומחה או במוסך יבואן. נקודה!

 

ב. בנוסף רשמתי את דעתי לגבי ההחלפה הזאת, בסוגריים, במוסך מומחה (כלומר טיפול עם קבלות כפי שאתה גם המלצת לבחור) ונראה שבעל הרכב הנ"ל מספיק חכם כדי להחליט בסופו של דבר בעצמו מה הוא מעדיף לעשות.

 

"אוף דה רקורד" הכוונה לטיפול שהוא לא 15 או 30 וכו' אלא זה טיפול ב "0" ק"מ, טיפול שבגינו אם עושים אותו בצורה מקצועית, לא אמור לגרוע שום אחריות בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי makinen456

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

אסביר את עצמי יותר טוב.

 

אכן התכוונתי לטיפול ב0 ק"מ.

 

יש כאן 2 שאלות.

 

1. האם לצורך שמירה על האחריות אני חייב לבצע טיפול כזה[ תלוי זמן או ק"מ המוקדם מביניהם. עברו 12 חודש = הגיע זמן הטיפול].

 

במקרה כזה אבצע טיפול במוסך מורשה היבואן.

 

 

2. במידה ואין חובה [לשם שמירה על האחריות] לבצע טיפול בשלב זה, אני מעדיף לבצע בכל זאת [פדנט], אבל במקרה כזה אני מעדיף אצל גבע [חלפים מקוריים]. האם עצם ביצוע טיפול [שאינו מחוייב מהיבואן] במוסך שאינו ממוסכי הרשת [אם כי הטוב ביותר שאני מכיר לצרפתיות] עלול לפגום באחריות?

ואז שוב, אאלץ לבצע אצל היבואן.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

1. לצורך שמירת האחריות, כתבת כבר בהודעה הראשונה שהיבואן אמר שאין צורך לבצע והאחריות תחול בכל מקרה.

 

2. אם אתה כבר עושה את הטיפול (ואני בהחלט ממליץ לבצע ולרענן שמן שעמד יותר משנה), עדיף מוסך יבואן במיוחד אם גם המחירים של הטיפול דומים למחיר שיקחו לך בגבע.

 

בסופו של דבר זה רק שמן +פילטר, בשני המוסכים עובדים לפי הוראות יצרן ובחלקים ונוזלים מורשים לפי תקן.

 

בשביל השקט הנפשי הייתי עושה את הטיפול במוסך יבואן (הפדנטיות שלך גם ככה באה לידי ביטוי, עצם זה שאתה מגדיל ועושה החלפת שמנים כבר ב 0 ק"מ)

עריכה אחרונה על ידי makinen456

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

היבואן אמר את זה היום, אבל חלילה אם נצטרך לממש אחריות, הוא יחפש במה להתלות כדי להתחמק.

ואת הפתח הזה אני לא רוצה להשאיר לו.

 

מעבר לעובדה שבשביל השקט הנפשי שלי והמחשבה על הבלאי לטווח הרחוק והרחוק מאוד [מתכנן בע"ה להחזיק באוטו הרבה שנים] ארצה לבצע את ההחלפה, בלי קשר לאחריות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
היבואן אמר את זה היום, אבל חלילה אם נצטרך לממש אחריות, הוא יחפש במה להתלות כדי להתחמק.

ואת הפתח הזה אני לא רוצה להשאיר לו.

 

מעבר לעובדה שבשביל השקט הנפשי שלי והמחשבה על הבלאי לטווח הרחוק והרחוק מאוד [מתכנן בע"ה להחזיק באוטו הרבה שנים] ארצה לבצע את ההחלפה, בלי קשר לאחריות.

 

אז הרי לך התשובה.

 

אני ממליץ בהחלט לעשות את הטיפול של ההחלפת שמן (למרות שהמוסך טוען שאין צורך) ובמוסך היבואן כדי שלא יוכל לטעון אחר כך שלא טיפלת כראוי ברכב.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

אוסיף להתלבט איתך ביחד - נניח ותחליט לעשות את הטיפול במוסך גבע - כמה כבר תרוויח מזה?

אולי הטיפול יהיה קצת יותר זול? אולי.

כנראה ישימו שמן של חברה קצת יותר איכותית? אולי.

לא בטוח שההבדלים הללו ביחס לטיפול אצל היבואן עם השמן שלו (שגם הוא עומד בכל התקנים של היצרן) יעשו את ההבדל, אבל טיפול אצל היבואן מבטיח לך שקט מבחינת מימוש אחריות בעתיד (ושלא תצטרך!)

 

באיזה רכב מדובר אגב?

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

אני רוצה אצל גבע כי אני אוהב אותם.

 

לא מכיר אף מוסך של היבואן, ולא חסרים סיפורי זוועה על מוסכים.

 

יש אחד שאני כבר מכיר וסומך עליו - מעדיף אותו.

 

 

סיטרואן קקטוס.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אגב מצטרף בשאלה, הפילטר שמן, שהוא שוכב בקופסא, יש לו פג תוקף ?

או - מה ההבדל בין פילטר שמן ברכב 0 קילומטר, ששכב שנה בתוך הרכב, לפילטר זהה ששכב שנה במחסן החלפים ?

פורסם

כי להבדיל מפילטר במחסן, פילטר שמן שבאוטו כבר משומש (הניעו את האוטו במפעל, באוניה, ברציף, באחסנה).

 

אני גם הייתי מחליף את השמן והפילטר שמן במוסך מורשה. ההבדל במחיר לא יהיה גדול מדי, אבל זה יתרום לשקט הנפשי.

פורסם

שוב, השיקול שלי אינו המחיר.

 

אם כבר כולם ממליצים להגיע למורשה ולא לגבע ושות', תוכלו בבקשה להמליץ לימעל מוסך מורשה סיטרואן?

 

אמין, מקצועי, מחירים סבירים, שירות טוב, שקיפות,

 

השאלה לא רק לרענון המתוכנן. כללית, לכל המשך הטיפול באוטו לאורך חייו.

 

?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...