Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ספורטאז' 2017 ללא מרימי חלונות אוטו'..?


Acejin
שימו לב! השרשור הזה בן 2497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ידוע לי שיש, וגם לא הייתי משתמש בזה אני תמיד "סוגר" את כל החלונות לפני שאני יוצא מהרכב, הכוונה לוחץ על הכפתור של הסגירה, גם אם החלונות סגורים. מן שריטה אישית שלי

 

לא הכי בריא לחלון לנסות ולהרים למרות שהוא סגור לחלוטין, במיוחד אם אין סיבה לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מרימי שמשות בלחיצה אחת או בלחיצה ארוכה על השלט?

 

 

זה שונה, אין איסור למרימי שמשות בלחיצה ארוכה.

 

ואני מדבר רק על מערכת מקורית, לא על התקנות אפטרמרקט.

צודק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שזה שמכר לו את הרכב הסתלבט עליו קצת.

 

זה שמכר לי את הרכב הוא איש מכירות שתפקידו להגדיל ככל האפשר את סכום ההזמנה.

אין אופציה לחיישנים קדמיים.

טען שזו הוראה של היצרן. שאלתי אם זה קשור למערכות הבטיחות שקיימות ברכב? טען שהוא לא יודע.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאף רכב אין היום מרימי שמשות מקוריים בלחיצה אחת. כפי שנאמר, אסור על פי תקנות.

 

להלן דוגמאות השוללות את הנכתב ע"י Buki,

מתוך המפרט הטכני של פיג'ו 2008 / 3008 / 308 / 508 - נוחות ושימושיות.

 

הפעלה חשמלית רציפה ל- 4 חלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות.

הרמה אוטומטית של החלונות בלחיצה ארוכה על כפתור השלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שולל, זה מחזק.

 

אני מדבר על הרמה רציפה בלחיצה אחת על השלט אחרי נעילת הרכב.

 

המפרט שהבאת מדבר על הרמה רציפה בלחיצה אחת על כפתור פיקוד חלון חשמל, כאשר הנהג ברכב ומנוע מונע. או בלחיצה ארוכה על השלט אחרי נעילה.

 

אין הרמה בלחיצה אחת על השלט אחרי נעילה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שללת פה בעצם? בוקי דיבר על לחיצה קצרה. נעילה רגילה של הרכב. ידוע שלמרבית האירופאיות יש מרימי שמשות בלחיצה ארוכה. זה לא נוגד את התקנות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם האיסור על התקנת מרימי חלונות גורף כלפי כל היצרנים האחרים או שיש יוצאי דופן?

זה נראה לי הזוי שרכב שיוצא מהסוכנות ב-2017 מגיע בלי מרימי חלונות, עם כל ה"כוונות הטובות", אני חושב שהפן הכלכלי יותר דחף את היצרנים לצעד הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם האיסור על התקנת מרימי חלונות גורף כלפי כל היצרנים האחרים או שיש יוצאי דופן?

זה נראה לי הזוי שרכב שיוצא מהסוכנות ב-2017 מגיע בלי מרימי חלונות, עם כל ה"כוונות הטובות", אני חושב שהפן הכלכלי יותר דחף את היצרנים לצעד הזה.

 

 

אין פה שום פן כלכלי. זה שינוי שורה אחת בתוכנה שלא עולה כלום כמעט ולא מצריך רכיבי חומרה נוספים מעבר לאלו שכבר קיימים.

 

זה נטו רגולציה, דרישות תקינה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכי בריא לחלון לנסות ולהרים למרות שהוא סגור לחלוטין, במיוחד אם אין סיבה לזה.

 

אתה עדיין מתעסק בנושאי הבריאות ברכב? בריאות מנוע מרים החלונות וכו'? כיוון שמי שתכנן אותם, הכניס בהם פיצ'רים שבהם מזהים שהחלון סגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 עמודים מלאים, ועל איזה קשקוש..

לוקח בדיוק 10 שניות להרים את ארבעת החלונות גם יחד, בהנחה שכל ארבעתם פתוחים.

ותמיד עדיף לפתוח ולסגור אותם כשהמנוע מונע, זה מאריך את חיי המצבר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מיותר שיש. אם התוספת לא מקורית עדיף לוותר עליה ולחסוך התעסקות איכותית של עכברי הבונדדים.

ברכבים החדשים שקניתי ויתרתי על התענוג (וגם על קודנית..).

ברכבים המשומשים שקניתי מעולם לא נעלתי עם חלונות פתוחים.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 עמודים מלאים, ועל איזה קשקוש..

לוקח בדיוק 10 שניות להרים את ארבעת החלונות גם יחד, בהנחה שכל ארבעתם פתוחים.

ותמיד עדיף לפתוח ולסגור אותם כשהמנוע מונע, זה מאריך את חיי המצבר.

 

 

מרימי חלונות אצלי ברכב, מרימים כל חלון בנפרד אחד אחרי השני ולא את כולם ביחד, השערה שלי לצורך שמירה על המצבר.

 

לכן אם תרים בעצמך את החלונות בצורה כזאת, זה די מעיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החל מתקופת הקיץ + דרכים פקוקות לא ברור מדוע תהיה סיבה לנהוג עם חלונות למטה בזיהום והחום הזה.

בנוסף, למי שאוהב לשמוע מוזיקה, מעדיף לא להפריע לאחרים.

לעיתים, אולי סאן רוף פתוח למעלה בקטנה כשיש 20 מעלות בבוקר.

 

לא מוצא את עצמי זקוק לסגירת חלונות במיוחד לא של כולם (הרכב כן מצוייד במערכת הזו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...