Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ספורטאז' 2017 ללא מרימי חלונות אוטו'..?


Acejin
שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מרימי חלונות אצלי ברכב, מרימים כל חלון בנפרד אחד אחרי השני ולא את כולם ביחד, השערה שלי לצורך שמירה על המצבר.

 

לכן אם תרים בעצמך את החלונות בצורה כזאת, זה די מעיק.

 

כן, מרימי שמשות אפטרמרקט בדרך כלל מעלים חלונות בזה אחר זה כדי לא להעמיס על המצבר עם 4 מנועי חלון בבת אחת.

 

אם אתה מרים בעצמך, אתה עושה את זה לפני כיבוי המנוע, האלטרנטור מספק חשמל ולא המצבר ולכן פחות קריטי לסגור חלונות בזה אחר זה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מרימי חלונות אצלי ברכב, מרימים כל חלון בנפרד אחד אחרי השני ולא את כולם ביחד, השערה שלי לצורך שמירה על המצבר.

 

לכן אם תרים בעצמך את החלונות בצורה כזאת, זה די מעיק.

 

כפי שנכתב, זאת כנראה התקנה מקומית.

מרימים מקוריים סוגרים את כל ה 4 חלונות יחדיו + סאן רוף או פותחים (מנסיון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן מעמיס על המצבר.

 

הסגירה מתבצעת בלחיצה ארוכה על כפתור בשלט, צריך להחזיק את הכפתור משך כל זמן שהחלונות עולים.

 

אני מניח שיצרן לא לקח בחשבון שימוש קבוע ויומיומי בפונקציה הזו, אלא רק פעם ב...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בכולם צריך להחזיק את הכפתור כל עוד זה נפתח או נסגר.

 

אם האפשרות קיימת, היצרן לקח בחשבון שייעשה בה שימוש יום יומי, לא פעם ב... ספק שיצרן ייקח סיכון שכזה להטמיע מערכת שכזאת.

 

ככל הנראה אנחנו סתם משערים כמה זה מעמיס על המצבר באמת.

 

אם מישהו יבדוק כמה זה באמת פוגע במצבר מבחינה מדעית ומספרית בהתאם לסוגי המנועים והעומסים, אשמח לדעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בכולם צריך להחזיק את הכפתור כל עוד זה נפתח או נסגר.

 

כמו שכתבתי מקודם בשירשור, אין סגירה בלחיצה אחת מקורית מהיצרן.

אולי אפשר אצל חלק מהיצרנים לשנות בהגדרות מחשב עם סורק תקלות כדי שזה כן יעבוד. אבל עוד לא ראיתי רכב מהשנים האחרונות שמגיע מהיצרן עם הרמת חלונות בנעילה בלחיצה אחת על כפתור בשלט.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לחיצה בודדת, אלה לחיצה למשך כמה שניות וברגע שהמערכת מתחילה לעבוד אפשר לעזוב את הכפתור כמובן, זה סוגר הכל בו זמנית לבד כולל סאן רוף.

כולל פתיחה, אותו רעיון כמובן.

כך בכל מקרה זה אצלי מ 2011, ייתכן ומאז התקנות שונו מן הסתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...