Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האם יש דרך לבטל את ה Hill Holder על ידי סורק אבחון בפיז'ו/סיטרואן ידניות של השנים האחרונות?

 

המערכת מפריעה לי, מעוניין לבטל.

 

נתתי לזה שנה, חשבתי שאתרגל אבל עדיין היא מפריעה יותר מאשר עוזרת.

 

 

תודה.

 

 

פורסם

בוקי - אני באמת לא יודע אבל מנסה לנחש - האם מדובר במערכת חשמלית או מכאנית?

 

אם מדובר במערכת מכאנית לחלוטין אני מתאר לעצמי שזה ידרוש "ניתוח" שיעקוף את החלק - קטונתי כאן.

 

אם זה חשמלי - הייתי מתחיל בלעבור על תיבות הנתיכים של הרכב ומחפש אם יש במקרה פיוז לדבר הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בוקי - אני באמת לא יודע אבל מנסה לנחש - האם מדובר במערכת חשמלית או מכאנית?

 

אם מדובר במערכת מכאנית לחלוטין אני מתאר לעצמי שזה ידרוש "ניתוח" שיעקוף את החלק - קטונתי כאן.

 

אם זה חשמלי - הייתי מתחיל בלעבור על תיבות הנתיכים של הרכב ומחפש אם יש במקרה פיוז לדבר הזה.

זה לא מכאני ולא חשמלי.

 

זו בכלל לא מערכת בפני עצמה, אין לה פיוז נפרד.

 

זה רק פיצ'ר של משאבת ABS. שסתומים במשאבת ABS מחזיקים את הלחץ במערכת עוד 2 שניות לאחר עזיבת דוושת בלם כשהרכב בשיפוע (יש חיישן שיפוע).

 

לבטל את זה אפשר רק תוכנתית.

 

 

 

 

 

סתם מתוך עניין איך זה מפריע? אני מבסוט מהמערכת לחלוטין ברכב שלי.

 

עניין של הרגל. אחרי הרבה שנים ומאות אלפי קילומטרים במכומיות ידניות ללא המערכת הזאות, אתה מגיע למצב שאין בה צורך.

 

היא יותר מעיקה מאשר עוזרת: מעקבת את האוטו בזינוק, מפריעה בחניות בשיפוע.

 

 

פורסם

ליבי איתך. גם לי בהונדה המערכת רק מפריעה. 2 שניות שמרגישות כמו נצח. זה חלק ממערכת ה abs.אף אחד לא יתעסק עם פריצות למחשב ה abs. תחיה עם זה.

פורסם

BUKI

 

הHILL HOLDER עושה שימוש בABS או בESP? ברכבי פיאט (פונטו גרנדה ופנדה) המערכת נמצאת רק משנתון שיש בו ESP (בגרנדה 2009 ובפנדה 2011), משמע שהמערכת עובדת על הESP?

פורסם
BUKI

 

הHILL HOLDER עושה שימוש בABS או בESP? ברכבי פיאט (פונטו גרנדה ופנדה) המערכת נמצאת רק משנתון שיש בו ESP (בגרנדה 2009 ובפנדה 2011), משמע שהמערכת עובדת על הESP?

 

גם הESP זה בגדול אלקטרוניקה שמתפעלת את רכיבי מערכת הABS

יום טוב גם לך

פורסם

מה כוללת מערכת ABS:

 

משאבה עם שסתומים שיכולים לשחרר לחץ נוזל לכל אחד מ 4 גלגלים אבל לא יכולים לבלום גלגל יזום.

 

חיישני מהירות ב 4 גלגלים.

 

יחידת בקרה.

 

מה כוללת מערכת ESP:

אותו דבר אבל משאבה יותר משוכללת שגם יודעת לבלום יזום כל גלגל.

 

+חיישן כוח G. +חיישן זווית הגה. +יציאה למחשב ניהול מנוע דרכה אפשר להפחית הספק.

 

לכן Hill holder בצורה שהוא מופיע היום (ולא מכאני כמו פעם) יכול להופיע רק עם משאבה מהסוג השני, משאבה שיכולה גם לבלום יזום.

 

משאבה שהיא רק ABS לא יודעת לעשות את זה.

 

 

פורסם

אבל זה הecu ששולט בפעולת המשאבה או שזה נשלט על ידי המשאבה עצמה? כלומר האם אפשר להביא משאבה תואמת נטולת התוספת?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זו תוכנה שמפעילה את הבלמים לעוד 2 שניות.

כמו שהתוכנה בולמת כל גלגל בנפרד כאשר יש צורך

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...