Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אשאר כנאאה עם האקסל כי להעביר את ה300 שורות לאפליקציה יהיה קשוח יותר מלהמשיך לתעד לדעתי..

  • תגובות 407
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 14.6.2024 בשעה 16:19, lanosforce כתב:

אותי מעניין מצב הרכב.בזמן הרכישה לעומת מצבו במכירה ואיך הוא שרד את השנים.

 

פתחת לי פה...

פורסם

והיורשת היא? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

מאמין שאני יודע על מה אתה הולך.

 

מאוד יפה. אם היה לי מקום חניה בשכונה, הייתי חושב עליה. 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 58 דקות, מלטבשי כתב:

מאוד יפה. אם היה לי מקום חניה בשכונה, הייתי חושב עליה. 

אתה עושה לי expose כי קל מאוד להבין איפה העולמות שלנו חופפים. אבל אתה סביר להניח צודק בהנחה שלך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כבר נקנה ועבר יישור קו, הכרזה רשמית תהיה בסרטון, זה יקח קצת זמן

פורסם

זהו, אלי, אתה כבר לא ״אלמונימי״ חשפת את פניך ברבים 😜

אחלה סרטון עם עריכה מצויינת, עוד תתחרה עם מוטורהד בעריכה 😉

 

אגב, הלוגו ברכב נראה שהיה יונדאי הישן לא הקיה. מעניין לכשעצמו. 

מה קרה לדשבורד? בשביל מה הכיסוי?

הממ... כיסוי ההגה מולבש הפוך 😉 את הטבעת האדומה ממקמים בחלק העליון של ההגה ב דיוק ב״12״ על מנת שתוכל לראות מיד שההגה מיושר מבלי להוריד מבט 🙂 מהדרך.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני הרוכש המאושר. 

חפשתי רכב תקופה לא קצרה (רכב חסכוני יותר מהלקסוס) תוך כדי שנמצא אצלנו מסאזיסט בבית אני קולט את מודעת המכירה של אלי בפיסבוק (במקביל מקבל את המודעה מחבר והבת זוג גם שולחת גם היא יותר מאוחר, כנראה יודעים מה טעם שלי) 

מיד נכנסתי לשרשור התחזוקה לבדוק האם מדובר באותה קיה שאני קורא עליה כבר שנים ארוכות (למזלי זו אותה הקיה). 

 

אלי כבר בטלפון סיפר לי את כל החסרונות וביאס אותי שהמכירה תקח קצת זמן(מה שגרם לי להיות על קוצים). 

 

שלב הבדיקה והמכירה - היתרון הגדול ביותר בעסקה הזאת היא בעל הרכב, שהוא אלי. 

לא נדרש לבדוק כלל את תקינות הרכב, הדבר היחידי שנבדק הוא נוחות הנסיעה. 

בדרך כלל קניית רכב דורש בדיקה מעמיקה, מציאת רגקטים וחשור קו לאחר הרכישה. 

במקרה הזה לא נדרש כלום (טוב לא באמת כלום, היה צריך לרכוש סאב ומגבר) 

 

הרכב עצמו- מפתיע לטובה, חזק בזכות הטורבו דיזל, הכסאות נוחים ויש לרכב קטע שגורם לאהוב את הנהיגה. 

לגבי הדלק-שתי תדלוקים ויצא לי 1-15

התחושה לאחר הרכישה-מרגיש לי שעשיתי את הרכישה הטובה ביותר ובאווירה כיפית מאוד. 

 

אלי- תודה רבה לך. 

 

Zaf- שמח לבשר לך שהכיסוי הגה ירד ובקרוב אעשה תפירה של כיסוי הגה חצי דמוי עץ וחצי דמוי עור 

 

  • אהבתי 8
פורסם
בתאריך 9.8.2024 בשעה 15:54, zaf כתב:

זהו, אלי, אתה כבר לא ״אלמונימי״ חשפת את פניך ברבים 😜

אחלה סרטון עם עריכה מצויינת, עוד תתחרה עם מוטורהד בעריכה 😉

 

אגב, הלוגו ברכב נראה שהיה יונדאי הישן לא הקיה. מעניין לכשעצמו. 

מה קרה לדשבורד? בשביל מה הכיסוי?

הממ... כיסוי ההגה מולבש הפוך 😉 את הטבעת האדומה ממקמים בחלק העליון של ההגה ב דיוק ב״12״ על מנת שתוכל לראות מיד שההגה מיושר מבלי להוריד מבט 🙂 מהדרך.

בוקר טוב

הלוגו זה לוגו קיה קוריאה, מעניין על איזה לוגו יונדאי מדובר.

לגבי הכיסוי דשבורד, לפני 7 שנים הוא היה יפה. בתקופה האחרונה התחיל להתפורר, השמש חיסלה אותו. סלבה הוריד אותו מיד, ואם הרכב היה נשאר אצלי כנראה הייתי מוריד גם.

לגבי כיסוי ההגה אני יודע, העדפתי ככה, זו לא מכונית מסלול :)

לגבי תחרויות... אני בנישה שלי ונהנה מזה, לא מנסה להתחרות בהפקות ענק (; 

פורסם
לפני 11 שעות, EliC25 כתב:

הלוגו זה לוגו קיה קוריאה, מעניין על איזה לוגו יונדאי מדובר.

העלתי לפני כמה זמן תמונה של יונדאי טראקן עם הלוגו הזה כי לא זיהיתי את הרכב כלל ללא שם הדגם.

אתה ענית שזה הלוגו הישן. ששימש גם את קיה בתחילת השיווק כאן. 😉

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אתה בטוח? מעניין לראות את השרשור, לדעתי או שאתה לא זוכר טוב או שלא התנסחיתי ברור.

Old Hyundai Logo - LogoDix

זה הלוגו שיש על גאלופרים ישנות (בתור ילדים קראנו לזה 'פרול' לא יודע מאיפה המונח צץ)

לגבי טראקן לא מכיר משהו אחר, אני כן מכיר גם את הלוגו ששמים על הטיבורון

File:Hyundai Tiburon badge.jpg - Wikimedia Commons

פורסם

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...