Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מג'נטיס דיזל שרשור בהמשכים


EliC25

פוסטים מומלצים

אני דווקא חושב שהתחזוקה זולה מהממוצע כי הוא עושה הכל לבד. גם זה שזה מנע לא מונע ממנה להיות זולה שכן לדעתי כל הדברים שהוא עשה במוסך היו מעלים לו את ההוצאה במינימום של המינימום פי1.5-2.

הרכב נראה כמו חדש, כל הכבוד על השמירה. 

הדבר הכי טוב שעשית מהקנייה = להוריד את מראות מורה הנהיגה. מזעזע.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא ברור לי לאיזו הודעה הגבת אבל בכל אופן אתייחס.

המחירים בארץ לחלקים לרכב הזה לא זולים בכלל.

החיישן MAF למשל - 1200 שקל.

הכיסוי אבק שעולה לי 20 שקל ליחידה אחרי משלוח - 60 שקל בארץ

תושבת גיר 240 לעומת 470

ועוד ועוד ועוד..

אני חושב שמי שמתחזק את הרכב הזה במוסך בארץ+מקבל חלקים מהיום למחר דרך היבואן - יכול להוציא אלפי שקלים תחזוקה, גם אם היא לא מונעת.

הקטע המצחיק? שהזמנת חלקים מקוריאה מגיעה תוך יומיים עד פתח הבית במקרה הטוב, ותוך 4-6 ימים במקרה הרע.

עכשיו, זה לא הרכב היחיד שאני מתחזק או מחפש לו חלפים, ועם הזמן אני רואה יותר ויותר כמה חלקי החילוף באופן כללי פשוט זולים משמעותית עבור הקוריאנית. בהשוואה אפילו לסופר מיני.

אז אני לא רואה תחליף כרגע שיתן לי את התמורה הזו ואת השקט בלהזמין חלק בלי לשלם עליו הון תועפות או לחפש אצל 30 ספקים. החשש היחיד שלי הוא רק מכך שיתחיל להיות קשה למצוא חלקים אפילו מקוריאה.

עד אז - ממשיך לתחזק באותה רמה וקצב.

 

בנוגע למראות - מלכתחילה הן לא היו על הרכב כשרכשתי

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לצורך ה'שוויץ' של עבודת הדיטיילינג העצמאית (לראשונה...) אני משתף בלפני ואחרי של עבודת פוליש ווקס עדין יחסית על הרכב לקראת החתונה שלנו שהייתה בתחילת החודש.

עיקר הנזק היה סביב הטמבונים וכנף אחורית בצד נהג (שם הלכה התחילה להסדק)

הנזק בכנף האחורית טושטש לחלוטין, ורק באור מסויים עוד אפשר למצוא זכר אליו, המרקם עצמו חלק למגע.

הטמבון עצמו... מדבר בעד עצמו, כבר עייף.

לפני:

20211130_130846.thumb.jpg.d4cea0e25895a2cef32421724351b6bf.jpg20211130_130855.thumb.jpg.8c62aa4ab1408fc25ff92e6205a63e49.jpg20211130_130914.thumb.jpg.c5d5785aa65a7f46e1df313e97dd1dbf.jpg

 

אחרי:

20211204_200201.thumb.jpg.866e26927246469b759d59c713047454.jpg20211204_212838.thumb.jpg.275accfa5e2788173e5abe630bad7bcd.jpg20211205_094226.thumb.jpg.403365a90d095da8243032270a4bc870.jpg20211204_200144.thumb.jpg.e33614c7b15fa7afb5bf93889ab91c6f.jpg20211130_172019.thumb.jpg.41eea3bcaa3510423c3eee25315dbaa3.jpg20211130_172006.thumb.jpg.ce73c06ce3023532b067f53f0b05bb89.jpg20211130_162403.thumb.jpg.6b149d2ac7e7615284602fa47eaad4fa.jpg20211130_155018.thumb.jpg.8c86e77d530c323ab7ce2fafa6a3fd88.jpg20211130_155011.thumb.jpg.e9881f5df58a267bf53679ea22116cb3.jpg

20211130_162911.jpg

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הופה מזל טוב איש יקר! 

אני יודע שכבר חשבת על זה שנים! (לעשות לה פוליש). 

 

סתם סתם - מברוק לרגל החתונה - תצטרפו למועדון בקרוב בשעה טובה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, lanosforce כתב:

סתם סתם - מברוק לרגל החתונה - תצטרפו למועדון בקרוב בשעה טובה. 

מעניין אם המועדון זה אבא פגום, או 'טמטמת של גיל 40 - קניתי עוף מוזר כלשהו'

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר לכוון של משהו שמתעורר כל שלוש שעות - אז כן, אבא פגום ואמא בחפפה או מאמאצחיק

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 14.4.2021 בשעה 22:18, EliC25 כתב:

אז היום התאספנו אני והקוריאנית לטיפול שנתי והכנה לטסט, כמובן חודשיים וחצי לפני סיום תוקף הרישיון (האגרה ע"ס 1360 ש"ח כבר שולמה).
הרכב עם 278400 ק"מ, קמ שנתי הכי נמוך שעשיתי אי פעם.

בשנה האחרונה אני מסתובב 4 ימים בשבוע בתוך העיר הלוך חזור לפחות פעמיים בכל יום (במידה ואני בוחר לקחת את הקיה באותו יום), 2 קמ לכיוון.

אז החלטתי לקצר טווחי טיפולים ל10K או 9 חודשים.

בהחלט מורגש שינוי אחרי הטיפול.

אז עברו 9 חודשים מהטיפול האחרון, וקצת פחות מ9 אלף קמ (מחר נסגור 287K)

טיפול הבא כבר יהיה קרוב מאוד ל300K, מרגש מאוד. אני כבר מחזיק את הרכב יותר זמן ממה שהחזקתי את כל הרכבים שקדמו לו ביחד.

היום בטיפול עשיתי רק החלפה של שמן (120) + פילטר (65) ונוזל בלמים.

כבר כמה חודשים שאני שם לב להזעות רציניות בחלק הקדמי של המנוע, באיזור הגלגלות. אני חושד במשאבת הוואקום, אבל אין לי אבחנה מדוייקת עדיין.

אין שום ירידה במפלס בין הטיפולים, ואין נזילה נראית לעין, פשוט הצטברות של שמן שמתייבש (ג'יפה שחורה) מהאלטרנטור עד למדחס למטה.

ניקיתי את הכל ואמשיך לעקוב, עד שאצליח לתפוס משהו יותר חד משמעי.

בכל אופן התוכניות לעתיד:

הזמנתי שייבות לצינורות של המשאבת וואקום, להחליף אותן 'על בליינד'

גומיית תפוח הגה צד נהג נקרעה

וגומיית תפוח משולש צד נוסע נקרעה

הזרועות מתלה האחוריות עוד ממתינות שיהיה לי כוח ואחליף אותן גם

ויש עוד 2 הפתעות בדרך, כשיצא לפועל אעדכן.

271764958_1031511574102978_4340309426084521301_n.jpg

בתמונה זה הצינורות של משאבת הוואקום

הצינור עם הבידוד זה צינור חזרה של שמן למנוע (לחץ נמוך)

הצינור שסגור עם בורג (בו אני חושד) זה צינור שמן שסגור עם 2 שייבות, זה המצב אחרי ניקוי.

IMG-20220112-WA0049.jpeg

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על התחזוקה הקפדנית, במוסך היו חושבים שאתה תמהוני אם היית מסב את ליבם "להצטברות" הזו.
בעתיד מי שיקנה ממך את הרכב ירוויח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, llaavvii כתב:

כל הכבוד על התחזוקה הקפדנית, במוסך היו חושבים שאתה תמהוני אם היית מסב את ליבם "להצטברות" הזו.
בעתיד מי שיקנה ממך את הרכב ירוויח.

תודה

לצערי אני מאוד חריג בנוף פה בישראל בכל הקשור לתחזוקת רכב.

אנשים מזניחים, מתעלמים מתקלות, שמים חלקים מפירוק כאילו יש מחסור עולמי בחלקי חילוף.

אני ממש שמתי לב לזה סביב השיפוץ של הצרפתייה. כמה פעמים שמעתי "אל תגע בזה זה לא מעניין אף אחד העיקר שהרכב נוסע"...

לפני 8 דקות, נהג חדש תקציב קטן כתב:

לראשונה נחשפתי לשרשור 

שאפו ענק

כתוב בצורה מרתקת ממש

תודה

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

שמים חלקים מפירוק כאילו יש מחסור עולמי בחלקי חילוף.

אני ככלל מעדיף חלק מקורי מפירוק על תחליפי שהוא לא ממש איכותי. לא תמיד יש היצע וזמן לחכות לחלק. אבל כמובן כל מקרה לגופו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה חלק כמובן. אבל אנשים מחפשים בכל דבר לשים מפירוק במקום לקנות מקורי או תחליפי איכותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

תקשיב

נחשפתי היום לשרשור הזה והוא פשוט מרתק, ומעורר התפעלות 

ואני בהלם מרמת תחזוקה פדנטית שכזו...

אני ינצל את זה לשאול אותך בתור מומחה לידני ועוד דיזל , מה התסמינים שצריך להחליף גלגל תנופה ,

ואיזה חברה של גלגל תנופה לקחת כי אני ממש לא מבין בתחום זה.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלגל התנופה גם מעביר את הכוח מתיבת ההילוכים למנוע, וגם מחובר בהיקפו לסטרטר, ואחראי על התנעת המנוע.

שחיקה שלו בשיניים ההיקפיות, תתבטא בקשיי התנעה, או רעשים חריגים.

שחיקה שלו בנקודת החיבור עם הקלאץ, תתבטא בריח שרוף, ויברציות בשילוב קלאץ, קושי להעביר הילוכים או החלקה של הקלאץ.

 

אני אעדכן קצת על הרכב:

המשכתי (וסיימתי) לחדש את חלקי המתלה.

2 זרועות אחוריות הוחלפו, בעלות של 100 ש"ח כ"א

2 תפוחי הגה הוחלפו, בעלות של 60 ש"ח כ"א, ובכך נפתרו גם ויברציות קלות שהיו בהגה בפניות שמאלה על כביש משובש

2 תפוחי משולש הוחלפו, בעלות של 160 ש"ח עם משלוח

לאחר מכן בוצע כיוון פרונט, והפעם הלכתי למקום שהמליצו עליו לא פעם כאמין, פרונט ארביב בחולון. אפרט על החוויה בהמשך הפוסט. העלות - 530 ש"ח

 מעבר לכך, הוזמנו חיישן טמפ' סולר חדש שהחיווט שלו כבר התחיל להקרע, ופילטר סולר לטיפול הבא, בנוסף, גומייות של בידוד תא המנוע. אפרט עוד כשאחליף.

קמ עדכני: 288888 ק"מ :)

 

באשר לפרונט ארביב:

הלכתי לשם לאחר ש'נכוותי' ממכון כיוון פרונט אחר בפ"ת (היפר צמיג), שכיוון לי רק את הציר הקדמי, ואמר שאין מה לגעת בציר האחורי ושהוא 'יסתדר לבד', למרות שהנתונים שהיו על המסך הראו שהם לא תקינים. חזרתי לשם פעם נוספת והוא עשה כיוון קטן שלא באמת עזר. (הייתה משיכה ימינה). 

הגעתי לפרונט ארביב והיחס שם באמת היה מקצועי ונחמד, בעיקר מהעובד שהתעסק לי עם הרכב בשם איציק. התשלום היה 280 ש"ח לכיוון קדמי, ו530 ש"ח לכיוון שני הצדדים, כפי שאני שילמתי, תוספת די אבסורדית בהתחשב בכך שגם ככה הרכב כבר על הליפט, עם המכשור עליו, ומדובר בסך הכל ב2 ברגים שצריך מעט לסובב כדי להגיע לכיוון. תוספת של 100 ש"ח למשל הייתה יותר הגיונית. לא התווכחתי על המחיר לרגע בכל אופן.

לאחר כיוון הרכב והגעה לנתונים הרצויים על גבי המחשב (כפי שרואים בתמונות) אחד העובדים יצא לנסיעת מבחן, חזר, כיוון את הרכב על מד זווית שנמצא על הרצפה, יצא לעוד סיבוב והחזיר לי את הרכב.

יצאתי משם בהרגשה טובה שנעשתה עבודה מקצועית, אך כבר כשעליתי על כביש בינעירוני ראיתי שעדיין ההגה 'מתיישר' מעט ימינה ומושך. כבר לא היה לי זמן לחזור, ואמרתי להם בטלפון שאגיע בעוד כשבוע-שבועיים. חשוב לי לציין שכבר כשהכנסתי את הרכב, המנהל אמר שהוא מכיר את הדגם ויודע שיש לו בעיה של משיכה ימינה, אך הוא יודע איך לסדר את זה.

לאחר שבועיים חזרתי למכון הפרונט, לא בדקו את הרכב על הליפט והמכשור אלא רק לקחו לסיבוב ואמרו שצריך לתקן את המשיכה ימינה.

בתחילה, בוצעה רוטציה בין הצמיגים בצד ימין לצמיגים בצד שמאל (כלומר החלפת הגלגלים עצמם). הרוטציה לא הועילה.

בשלב הזה המנהל אמר לי שיקח לפחות שעה שאחכה בתור, ושצריך לכוון זווית קאסטר. אמרתי לו שאני אמתין מאחר והגעתי מרחוק במיוחד.

הרכב שוב עלה על הליפט, בלי לחבר אליו את המכשור. העובד ביצע איזו עבודה שלא הייתה לי ברורה, והוא  גם לא בדיוק אמר לי מה היא מלבד 'אני מתקן לך את המשיכה ימינה'. הוא כאילו דחף מין מכשיר עם לחץ אוויר באיזור הגלגל (עוד הייתי רחוק מהרכב כשזה קרה), ולאחר מכן פתח את ברגי הגשר ותת השלדה, וסגר אותם בחזרה (יש לציין שכל הברגים האלו סגורים לפי מד מומנט בידיים שלי, אך הפעם הוא סגר אותם כמובן עם פטיש אוויר, מה שלא אהוב עליי.)

לאחר נסיעת מבחן, המנהל אמר לי שאי אפשר לסדר את זה ב100 אחוז, אבל אפשר להסתפק ב90 אחוז. הסכמתי איתו והוא ביקש שאגש למזכירות לשלם עוד 250 שח. הייתי בהלם שכיוון פרונט צריך לעלות 800 שקל ברכב פרטי, כשבסך הכל כחזרתי לתיקון נוסף אחרי שהכיוון שלהם לא היה מושלם.

התווכחתי איתו מעט ואז הוא אמר שבגלל שכבר שילמתי על קדימה ואחורה, הוא יוותר לי על העלות של כיוון הקאסטר. כלומר, משתמע מדבריו שאם לא הייתי משלם על ציר אחורי כן היה צריך לשלם על כך.

 

החויה שלי מהמקום חלוקה. מצד אחד, ההגה כעת אכן ישר כמעט ב100 אחוז, אך ההתנהלות מאוד לא מוצאת חן בעיניי. מעבר לכך ש'שרפתי' יומיים והגעתי במיוחד מעיר מרוחקת, בפקקים, למקום הספציפי הזה בשל המלצותיו, גם שילמתי מחיר גבוה ממחיר סטנדרטי לכיוון בשביל המקצועיות, ולבסוף דרשו ממני עוד תשלום שרק אחרי שהתווכחתי איתם הסכימו לוותר לי עליו 'לפנים משורת הדין'.

זו החוויה שלי וכל אחד יכול לקחת את הסיפור הזה למסקנותיו שלו.

מצורפות תמונות הרלוונטיות לתיקונים שכתבתי, עם כיתוב בכל תמונה המקשר אותה לכל תיקון.

 

 

balljoint.jpg

front.jpg

front2.jpg

front3.jpg

kmmarch.jpg

reararm.jpg

reararm2.jpg

reararm3.jpg

tierod1.jpg

Tierod3.jpg

balljoint2.jpg

  • אהבתי 7
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
בתאריך 31.5.2021 בשעה 22:13, EliC25 כתב:

אז היום אדוננו גוגל הזכיר לי שלפני 4 שנים, ביום זה, ראיתי את הרכב לראשונה (וצילמתי, כמובן)

20170528_203744.thumb.jpg.ae65a3fb4f5cc2d9c05db08b92ba5f77.jpg20170530_133138.thumb.jpg.c2b52717d30ddbb29240c189d213cc6c.jpg

 

אז אחרי טסט, ואחרי שסגרתי היום גם 280K עגולים (בטסט נרשם 278999... :( ) אפשר לסכם שנה נוספת בנפרד, ו4 שנים בנפרד.

20210531_142329.thumb.jpg.4d43e0c97f45763b178f7c938da2f946.jpg

 

20200326_121707.thumb.jpg.0d4c7977f7ed008cc2089937fbed215a.jpg

השנה הנסועה הייתה נמוכה מאוד, נתחיל בסיכום רב-שנתי (2017-2021) אפשר להשוות אותו מול הסיכום של שנה שעברה:

ק"מ מאז הרכישה: 73668

עלויות דלק: 29804 ש"ח

עלויות טיפולים ותיקונים: 13235 ש"ח

עלויות נוספות (טסט וביטוח): 16461 ש"ח

סה"כ:  59228 ש"ח (אני מחכה לתגובות כמו בשרשור של הגטס "עדיף לקנות רכב חדש!!! מה זה 60 אלף שקל11!!"

לחודש - 1233 ש"ח (ירידה של 88 ש"ח לעומת שנה שעברה)

לק"מ - 0.8 ש"ח (עליה של 7 אגורות לעומת שנה שעברה) 

צריכת דלק1:14.6 (ללא שינוי משנה שעברה)

 

ועכשיו למספרים שנתיים 2020-2021:

נסועה שנתית: 9579 ק"מ

עלויות דלק: 3577 ש"ח

עלויות טיפולים ותיקונים: 5029 ש"ח (70 אחוז מהסכום בגלל החלפת קלאץ)

עלויות נוספות (טסט וביטוח): 3668 ש"ח

סה"כ שנתי: 12274

לחודש - 944 ש"ח (הסיכום הקודם נכתב לפני 13 חודשים)

לקמ - 1.28 ש"ח

צריכת דלק: 1:14.2 

 

אלו הטיפולים שבוצעו השנה לרכב:

image.thumb.png.3441eb19028a62bee7088edd66696be6.png

ממשיך עם סיכום של 5 שנים וקצת מה שעשיתי בחודשים האחרונים ברכב:

- הוחלפה גומיה שיושבת בין המגש למכסה המנוע, והספוג שלה היה גמור. על הדרך - חתכתי את הגומיה הישנה ועטפתי איתה את אחד מצינורות הגז שהיה משתפשף במיכל נוזל הגה (הנדסה מפגרת למדי).

1.thumb.jpg.4c2cc2d76526d75727643246b1190fa8.jpg2.thumb.jpg.b5e0291400dafa2d9fe9c48246d9f119.jpg3.thumb.jpg.ea7e6ed9848872e764cbc9731c255763.jpg

- (מישהי שהיא לא) אשתי שפשפה את הרכב, אז סידרתי את זה.

4.thumb.jpg.9be2ba37c2746c0a749a1b6731feea13.jpg5.thumb.jpg.9efaad8784937e4a05cc2d6dcccfad32.jpg6.thumb.jpg.e2ec763198119d8665d067cc336dca6b.jpg

-פילטר מזגן (פה אין תמונות, בחייאת :D) הוחלף כמדי שנה

- רצועת אביזרים הוחלפה אחרי יותר מ100 אלף קמ, ויכלה לתת עבודה גם עוד שנתיים, אבל ניחא. תודה רבה לקוריאנים על ה'גישה' החביבה.

7.thumb.jpg.12efe9bf075d5dab37733eafb2d441f7.jpg8.thumb.jpg.6b0f3b67c6ef1b18893099108b735340.jpg

- לקראת הטסט - נורת ברקס אמצעית שהייתה לד שהחל להשתגע, הוחלפה לנורה סטנדרטית במקום. עבודה של 40 דקות פירוק של כל החלק האחורי (משענות, מושב, חגורות בטיחות וכו'). תודה שוב לקוריאנים! חוויה. על הדרך תראו את המיקום הייעודי לסאב שהקוריאנים כן חשבו עליו.

12.thumb.jpg.88b1e698768023a807ec007e660f82f9.jpg

9.thumb.jpg.3d1a30c2c8fceb03c0233736ccff10de.jpg10.thumb.jpg.77330b6e728315fcb63c4911a9818d91.jpg11.thumb.jpg.bad02fa917e8ce2507c07f1fb4cc2d7d.jpg

 

ולבסוף, בתחילת השבוע הרכב עבר טסט, כמובן שהוא היה מסודר מדי אז דאגו לדחוף לוחית רישוי חדשה+מסגרת ב70 ש"ח. שיהיה להם לבריאות. לפחות הוא נענה לבקשתי להשתמש באותם חורים ישנים ולא לקדוח לי בדלת תא מטען שוב.

20220530_085202.thumb.jpg.a79caf2d432865b3c0a5b5995ee4b285.jpg

ממה שהבנתי המדבקה הופכת לפריט אספנים.

וסיכום עלויות שנתי... כי אני איש של מספרים:

 

נתחיל בסיכום רב-שנתי (2017-2022) אפשר להשוות אותו מול הסיכום של שנה שעברה:

ק"מ מאז הרכישה: 86000

עלויות דלק: 34860 ש"ח

עלויות טיפולים ותיקונים: 15894 ש"ח

עלויות נוספות (טסט וביטוח): 20575 ש"ח

סה"כ:  71330 ש"ח

לחודש - 1188 ש"ח (ירידה של 45 ש"ח לעומת שנה שעברה)

לק"מ - 0.82 ש"ח (עליה של 0.02 ש"ח לעומת שנה שעברה) 

צריכת דלק1:14.5 (הרעה של 0.1 לעומת שנה שעברה)

 

ועכשיו למספרים שנתיים 2021-2022:

נסועה שנתית: 11381 ק"מ

עלויות דלק: 5055 ש"ח

עלויות טיפולים ותיקונים: 2660 ש"ח 

עלויות נוספות (טסט וביטוח): 4114 ש"ח

סה"כ שנתי: 11829

לחודש - 985 ש"ח 

לקמ - 1.03 ש"ח

צריכת דלק: 1:14.4 

 

אלו הטיפולים שבוצעו השנה לרכב:

image.thumb.png.96284966f6997d4c6699f7d5218056e7.png

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...