Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא אני אספר לך קצת מהנסיון שלי ביד 2:

-אף אחד לא מעניין אותו חודש עליה לכביש. באסה אבל ככה זה. מבחינת אנשים קנית את הרכב בינואר 2010 ולא בנובמבר. מבחינת הקונה העתידי אתה מוכר ביותר מהמחירון כאשר המחירון הוא 38. אם אני הייתי נעול על קיה פורטה, שזה רכב לא מבוקש במיוחד, פשוט לא הייתי מתקשר.

 

לפי המודעה שלך, קצת החלקת פרטים... אתה יד 3 עם עבר ליסינג ורשמת שאתה רק יד 2 פרטית. ועדיין לא מתקשרים אלייך. אז תחשוב מה יהיה כשתספר לקונה את האמת...

 

אני אסכם מה יהיה, שוב מנסיון לצערי:

עבר ליסינג- מוריד מחירון בעוד 15 אחוז. אם אין לך הוכחה חד משמעית שהרכב נקנה ב-0 קילומטר, מבחינתם הוא נטחן במשך 3 שנים

יד 3- זאת אומרת שהקונה יהיה יד 4 והוא כבר מדמיין שהקונה הבא יהיה יד 5 ומפה הרכב כבר הולך רק ב-5 אלף או עד שמת.

 

לא רוצה לבאס אותך, אבל אם אני הייתי מעוניין ברכב, לאור המצב ביד 2(יש כאלה שמציעים ב-33 אלף יד 2 יוצאות ליסינג עם קילומטראז דומה) לא הייתי משלם עליה יותר מ-30 אלף וגם זה ביום טוב.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קבל עוד סיבה למה אתה מתקשה למכור,פורטה יעדיפו תמיד עם 6 הילוכים ולא 4.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אתי, במחיר שאתה מבקש כמעט בלתי אפשרי למכור ואסביר למה.

 

שים לב שהרכב שלך יד שלישית ולא 2, ומדובר בדגם LX שזה הדגם הפשוט, ואתה דורש 39700

 

אך חיפוש קטן של פורטה הדגם המפואר בלבד EX, מ2010 עד 2011 עד יד 3, ועד 120K, מצאתי 10, כאשר יש עוד 2 שנסעו פחות ממך,60K ו80K ויד נמוכה, ראשונה ושניה, ועוד מבקשים בפחות ממך 37K ו 38K, אז איך בדיוק אתה מתכוון למכור רכב יד שלישית דגם פשוט LX ב39700.

 

אני חושב שאתה צריך להתחיל ב35000, לא נראה לי שמישהו יתקשר אם תבקש מחיר גבוהה מזה.

פורסם
סיבה אחת שאני יכול לחשוב עליה היא שהרכבים שאתה מתאר כבר מתים

הרכב שלי עשה רק 84,000 ק"מ בכמעט 7 שנים

הוא נחשב מהניילונים ליד רכבים שעשו 200,00-220,000 ק"מ

כמו כן הרכב שלי שמור וטופל בצורה יוצאת דופן ויש היסטוריית טיפולים מלאה והתחחיות בבדיקה

 

הפוך לגמרי. בתמורה למחיר כזה הרכבים האלה נמכרים מפה לאוזן בד"כ לבני משפחה של העובדים. לא מגיעים ליד 2 או לסוחר.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
בוא נראה, האם משתלם לי לקנות ממך את הרכב.

 

סיור זריז במגרשי הליסינג יגלה לי מציאות שבה רכבים כמו שלך, בני 3 בערך, נמכרים מליסינג או השכרה, עם 80-90 אלף ק"מ - בסביבות 50 אלף ש"ח.

 

על זה תוסיף עסקת מימון שלפעמים היא מעולה (נגיד פריים מינוס חצי) ותוסיף מגוון צבעים - ועל כל אלה תוסיף השבחה (ז"א שאני לא צריך להוסיף שקל, מקבל רכב תקין) ועל הדרך גם אחריות לשנה על גיר ומנוע.

 

אתה לא נותן אף אחד מהדברים הללו, יש לך גם כתם של ליסינג בדיוק כמו הרכבים מהליסינג - וכבונוס, הרכב שלך בן 7 ולא בן 3.

 

מחיר ריאלי למכונית כמו שלך, בתנאי השוק הנוכחיים - הוא סביבות 30-32K. לא יותר.

 

יכול להיות שחשבת לדפוק את המערכת, למכור במחירון או קרוב ולנסות לנצל את השוק המת של יד 2 - אבל זה לא באמת עובד ככה, אלא אם כן אתה מחליף מרכב סופר מבוקש לרכב סופר לא מבוקש...

 

קצת הגזמת ידידי המלומד.

חברות הליסינג מתמחרות את הקיה פורטה שנתונים 2013-14 בסביבות על 70 אלף שקל. אני לא שולף זאת מהשרוול, חיפשתי אחת כזאת ואלו המחירים המוצעים, בקילומטראז' סביר.

פורסם

תראה, אני ממש לא רוצה לבאס אותך אבל לאחר קניית שני רכבים ובדיקות ברשת ובשטח, במשך מספר חודשים אני אומר לך בוודאות שאם לא מתקשרים אלייך, המחיר שאתה דורש הוא גבוה. לקיה יש שוק סביר.

אתן לך דוגמא:

לפני כשנה רכשתי לאשתי יונדאי i30cw שנת 2009 יד ראשונה פרטית (!), 76 אלף קילומטר, טיפולים רק במוסך מורשה, תוספות יוצאות דופן כמו ווינקרים במראות, גלגלי מגנזיום, ידיות עשויות מניקל, בלוטוס, חיישני רוורס. ללא תאונות וללא שריטות. באמת רכב מצב מדהים והמוכר הוא האמא של הייקים. המחירון שלו משוקלל היה בסביבות ה-45, סגרתי איתו על 33, בלי מיקוח כלל.

פורסם
תראה, אני ממש לא רוצה לבאס אותך אבל לאחר קניית שני רכבים ובדיקות ברשת ובשטח, במשך מספר חודשים אני אומר לך בוודאות שאם לא מתקשרים אלייך, המחיר שאתה דורש הוא גבוה. לקיה יש שוק סביר.

אתן לך דוגמא:

לפני כשנה רכשתי לאשתי יונדאי i30cw שנת 2009 יד ראשונה פרטית (!), 76 אלף קילומטר, טיפולים רק במוסך מורשה, תוספות יוצאות דופן כמו ווינקרים במראות, גלגלי מגנזיום, ידיות עשויות מניקל, בלוטוס, חיישני רוורס. ללא תאונות וללא שריטות. באמת רכב מצב מדהים והמוכר הוא האמא של הייקים. המחירון שלו משוקלל היה בסביבות ה-45, סגרתי איתו על 33, בלי מיקוח כלל.

 

 

 

תודה רבה ליאור.

אני פשוט מתוסכל מזה ששוק המשומשות לא הוגן. חברות ליסינג יעדיפו להמשיך להחזיק רכבים במלאי ולא לרדת למחירים מצחיקים (מניסיון, ישבתי איתם וראיתי בעצמי) ובשוק הפרטי פשוט שוחטים את המוכרים, כמו שגם אתה תארת.

אין סיבה שבן אדם ששילם ממיטב כספו על רכב יחתך במכירה ב30%-40% מהמחירון או בלמעלה מ20% מהמחירון המשוקלל.

הרכב שלי מרגיש ונראה כמו רכב שנמצא שנתיים על הכביש ומי שיקנה יהנה ממנו מאוד. כואב לי שאצטרך להפסיד כל כך הרבה...

עסקאות בשוק הוגן צריכות לקרות במצב WIN WIN ששני הצדדים יוצאים מרוצים וההצפה בשוק והרצון של כולם לקבל רכב חדש או ג'יפון ולחיות ברמת חיים טובה ממה שהם יכולים להרשות לעצמם, תגרום בסוף לבועה שתתפוצץ מהמימונים השיעבודים והחובות שאנשים נכנסים והמצב בטוח לא יוכל להמשיך כך לאורך זמן.

בנתיים המוכרים ההוגנים עם הרכבים השמורים נדפקים קשה...

פורסם

זה שוק... המחיר נקבע שהביקוש וההיצע נפגשים. אין מה לעשות. הכל טוב, או שתמשיך להחזיק ברכב או שתקנה מתחת למחירון בקניה הבאה כך ש"שההפסד " מתקזז.

פורסם

גם חברת ליסינג צריכה למכור, המחירון יורד והיא מפסידה על רכבים שיושבים במגרש.

 

מה שלא לגמרי הצלחתי להבין, אם הרכב כל כך מוצלח, עם ק"מ נמוך ובמצב חדש, למה בכלל למכור? אלא אם אתה צריך משהו שהוא לא יכול לתת (7 מקומות, יכולת שטח, ווטאבר). למה לא פשוט להחזיק אותו עוד כמה שנים?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מצד אחד אם אתה מרוצה מהרכב ולא בא לך להפסיד הרבה- במקומך הייתי נשאר איתו עוד.

מצד שני הרכב מתיישן ויש לו כבר כמה שנים על הכביש.

שיקול שלך שאתה צריך לעשות. השוק מוצף וקשה למכור היום רכבי יד 2.

פורסם

משתתף בצערך אבל כולנו סובלים מכך,אבל לדעתי זה לא משהו רע בעולם של היום כשבטיחות הרכב מתקדמת מדור לדור לקנות רכב בן 7 זה לא צעד חכם לדעתי.

למי שנוח עם הרכב שלו (אני לדוגמא) לא מזיז הרבה, למי קונה רכבים רק על מנת למכור אותם במחיר גבוהה אז שיקנה טיוטה קורולה רמת גימור GLI.

פורסם

דרך המחשבה שלך לא נכונה, אתה למשהו חושב שהשוק צריך להתפתח לטובתך... הרכב שלך לא להיט או מציאה גדולה, יד 3 מליסינג והדגם הפשוט ביותר, המחיר שבו מישהו יקנה אותו יהיה מחיר שיקבע על ידי השוק ולא על ידי מחירונים.

פורסם
תודה רבה ליאור.

אני פשוט מתוסכל מזה ששוק המשומשות לא הוגן. חברות ליסינג יעדיפו להמשיך להחזיק רכבים במלאי ולא לרדת למחירים מצחיקים (מניסיון, ישבתי איתם וראיתי בעצמי) ובשוק הפרטי פשוט שוחטים את המוכרים, כמו שגם אתה תארת.

אין סיבה שבן אדם ששילם ממיטב כספו על רכב יחתך במכירה ב30%-40% מהמחירון או בלמעלה מ20% מהמחירון המשוקלל.

הרכב שלי מרגיש ונראה כמו רכב שנמצא שנתיים על הכביש ומי שיקנה יהנה ממנו מאוד. כואב לי שאצטרך להפסיד כל כך הרבה...

עסקאות בשוק הוגן צריכות לקרות במצב WIN WIN ששני הצדדים יוצאים מרוצים וההצפה בשוק והרצון של כולם לקבל רכב חדש או ג'יפון ולחיות ברמת חיים טובה ממה שהם יכולים להרשות לעצמם, תגרום בסוף לבועה שתתפוצץ מהמימונים השיעבודים והחובות שאנשים נכנסים והמצב בטוח לא יוכל להמשיך כך לאורך זמן.

בנתיים המוכרים ההוגנים עם הרכבים השמורים נדפקים קשה...

 

השוק אף פעם לא הוגן, ובמיוחד כשיש רכבי מיני וספר מיני זולים, יד 1 0 קילומטר, ומימון עם ריבית אפסית. כול זה הופך את שוק היד שניה לקשה יותר.

 

הכי אירוני שאנשים קונים רכבי ליסינג יד 2 כי הם זולים לקניה, אבל בבוא המכירה הם מקבלים את האלמנט כשהם צריכים לחתוך והרבה בשביל להפטר מהרכב שלהם.

 

קח את זה בחשבון ב-I35 שאתה שוקל לקנות

פורסם

סתם שאלה, למה אתה רוצה למכור \ להחליף?

לפי מה שאתה מתאר הרכב שמור ומושקע. יכול לשרת נאמנה עוד הרבה שנים.

בשנתון הזה (רכב בן 7) אם תחזיק אותו עוד שנה או שנתיים או 3 - הירידת ערך שלו היא מאוד מאוד קטנה. לעומת זאת אם תקנה רכב חדש או בן שנה\שנתיים - הירידת ערך בשנה הראשונה תהיה מספר של 5 ספרות.


×
×
  • תוכן חדש...